برنامه نويسي

برنامه نویسی با هوش مصنوعی بازی Unity 2017

Unity 2017 Game AI Programming

دانلود کتاب Unity 2017 Game AI Programming (به فارسی: برنامه نویسی با هوش مصنوعی بازی Unity 2017) نوشته شده توسط «Ray Barrera – Aung Sithu Kyaw – Thet Naing Swe»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی با هوش مصنوعی بازی Unity 2017

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Packt Publishing

نویسنده: Ray Barrera – Aung Sithu Kyaw – Thet Naing Swe

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 250 / 243

حجم فایل: 16.49 مگابایت

کد کتاب: 1788477901 , 9781788477901

نوبت چاپ: 3rd

توضیحات کتاب برنامه نویسی با هوش مصنوعی بازی Unity 2017

از Unity 2017 برای ایجاد موجودیت‌های هوش مصنوعی سرگرم‌کننده و باورنکردنی در بازی‌های خود با A*، منطق فازی و NavMesh استفاده کنید

ویژگی‌های کلیدی

  • Unity 2017 کاملاً جدید را کاوش کنید. ویژگی هایی که پیاده سازی هوش مصنوعی را در بازی شما آسان تر از همیشه می کند
  • از مفاهیم منطق فازی در تصمیم گیری هوش مصنوعی خود استفاده کنید تا شخصیت های خود را جذاب تر کنید
  • با تسلط بر بازی های پیشرفته، بازی های هیجان انگیز و غنی تر بسازید. مفاهیم هوش مصنوعی مانند شبکه های عصبی

توضیحات کتاب

Unity 2017 ابزارهای مختلفی را برای پیاده سازی هوش مصنوعی در اختیار توسعه دهندگان بازی و اپلیکیشن قرار می دهد. استفاده از این ابزارها از طریق API یونیتی یا ویژگی‌های داخلی، فرصت‌های نامحدودی را برای ایجاد جهان‌ها و شخصیت‌های بازی‌تان به میان می‌آورد.

این نسخه سوم با Unity به شما کمک می‌کند تا هوش مصنوعی را به مفاهیم ساده تقسیم کنید تا درک اساسی از موضوع به شما ارائه دهد. با استفاده از نمونه‌های مختلف، کتاب سپس آن مفاهیم را بررسی می‌کند و شما را در پیاده‌سازی‌های واقعی که برای برجسته کردن مفاهیم کلیدی و ویژگی‌های مرتبط با هوش مصنوعی بازی در Unity 5 طراحی شده‌اند، راهنمایی می‌کند. در ادامه، شما یاد خواهید گرفت که الگوی ماشین حالت را تشخیص دهید و یکی از آنها را پیاده‌سازی کنید. خود را پس از آن یاد می گیرید که چگونه یک سیستم حسی پایه را برای عامل هوش مصنوعی خود پیاده سازی کنید و آن را با یک ماشین حالت محدود (FSM) جفت کنید.

در ادامه نحوه استفاده از ویژگی NavMesh داخلی Unity و سیستم مسیریابی A* خود را پیاده سازی کنید. سپس یاد خواهید گرفت که چگونه گله های ساده و دینامیک جمعیت، مفاهیم کلیدی هوش مصنوعی را پیاده سازی کنید. در ادامه، یاد خواهید گرفت که چگونه یک درخت رفتار را از طریق یک مثال متمرکز بر بازی پیاده سازی کنید. در نهایت، شما مفاهیم منطق فازی را با ماشین‌های حالت ترکیب می‌کنید و تمام مفاهیم کتاب را برای ساختن یک تانک بازی ساده به کار می‌گیرید.

آنچه یاد خواهید گرفت

  • اصطلاحات و مفاهیم اساسی در بازی هوش مصنوعی را درک کنید.
  • کاوش مفاهیم پیشرفته هوش مصنوعی مانند شبکه های عصبی
  • اجرای یک ماشین حالت محدود اولیه با استفاده از رفتارهای ماشین حالت در Unity 2017
  • ایجاد سیستم های حسی برای هوش مصنوعی و زوج خود آن را با یک ماشین حالت محدود
  • Wok با ویژگی‌های NavMesh داخلی Unity 2017 در بازی شما
  • گله‌ها و جمعیت‌های مصنوعی باورپذیر و بسیار کارآمد بسازید
  • ایجاد کنید درخت رفتار پایه برای هدایت اعمال یک شخصیت

این کتاب برای چه کسی است

این کتاب برای توسعه دهندگان Unity با درک اولیه از C# و ویرایشگر Unity در نظر گرفته شده است. چه به دنبال ساخت اولین بازی خود باشید و چه به دنبال گسترش دانش خود به عنوان یک برنامه نویس بازی هستید، اطلاعات هیجان انگیز و نمونه های زیادی از هوش مصنوعی بازی از نظر مفاهیم و پیاده سازی پیدا خواهید کرد.

فهرست محتوا

  1. مبانی هوش مصنوعی در بازی‌ها
  2. ماشین‌های حالت محدود و شما
  3. ادراک و حس
  4. پیدا کردن راه
  5. گله‌ها و جمعیت
  6. درختان رفتار
  7. استفاده از منطق فازی برای اینکه هوش مصنوعی شما زنده به نظر برسد
  8. چگونه همه چیز با هم ترکیب می شود

Use Unity 2017 to create fun and unbelievable AI entities in your games with A*, Fuzzy logic and NavMesh

Key Features

  • Explore the brand-new Unity 2017 features that makes implementing Artificial Intelligence in your game easier than ever
  • Use fuzzy logic concepts in your AI decision-making to make your characters more engaging
  • Build exciting and richer games by mastering advanced Artificial Intelligence concepts such as Neural Networks

Book Description

Unity 2017 provides game and app developers with a variety of tools to implement Artificial Intelligence. Leveraging these tools via Unity’s API or built-in features allows limitless possibilities when it comes to creating your game’s worlds and characters.

This third edition with Unity will help you break down Artificial Intelligence into simple concepts to give you a fundamental understanding of the topic to build upon. Using a variety of examples, the book then takes those concepts and walks you through actual implementations designed to highlight key concepts, and features related to game AI in Unity 5. Further on you will learn to distinguish the state machine pattern and implement one of your own. This is followed by learning how to implement a basic sensory system for your AI agent and coupling it with a Finite State Machine (FSM).

Next you’ll learn how to use Unity’s built-in NavMesh feature and implement your own A* pathfinding system. You will then learn how to implement simple flocks and crowd’s dynamics, key AI concepts. Moving on, you will learn how to implement a behavior tree through a game-focused example. Lastly, you’ll combine fuzzy logic concepts with state machines and apply all the concepts in the book to build a simple tank game.

What you will learn

  • Understand the basic terminology and concepts in game AI
  • Explore advanced AI Concepts such as Neural Networks
  • Implement a basic finite state machine using state machine behaviors in Unity 2017
  • Create sensory systems for your AI and couple it with a Finite State Machine
  • Wok with Unity 2017’s built-in NavMesh features in your game
  • Build believable and highly-efficient artificial flocks and crowds
  • Create a basic behavior tree to drive a character’s actions

Who This Book Is For

This book is intended for Unity developers with a basic understanding of C# and the Unity editor. Whether you’re looking to build your first game or are looking to expand your knowledge as a game programmer, you will find plenty of exciting information and examples of game AI in terms of concepts and implementation.

Table of Contents

  1. The Basics of AI in Games
  2. Finite State Machines and You
  3. Perception and Sensing
  4. Finding Your Way
  5. Flocks and Crowds
  6. Behavior Trees
  7. Using Fuzzy Logic to Make Your AI Seem Alive
  8. How It All Comes Together

دانلود کتاب «برنامه نویسی با هوش مصنوعی بازی Unity 2017»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید