برنامه نويسي

درک کاربران شما، ویرایش دوم: راهنمای عملی برای روش‌های تحقیق کاربر

Understanding Your Users, Second Edition: A Practical Guide to User Research Methods

دانلود کتاب Understanding Your Users, Second Edition: A Practical Guide to User Research Methods (به فارسی: درک کاربران شما، ویرایش دوم: راهنمای عملی برای روش‌های تحقیق کاربر) نوشته شده توسط «Kathy Baxter – Catherine Courage – Kelly Caine»


اطلاعات کتاب درک کاربران شما، ویرایش دوم: راهنمای عملی برای روش‌های تحقیق کاربر

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Morgan Kaufmann

نویسنده: Kathy Baxter – Catherine Courage – Kelly Caine

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 568 / 533

حجم فایل: 26.56 مگابایت

کد کتاب: 0128002328 , 9780128002322

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب درک کاربران شما، ویرایش دوم: راهنمای عملی برای روش‌های تحقیق کاربر

این نسخه جدید و کاملاً به‌روز شده، راهنمای جامع، آسان‌خوان و «چگونه» در مورد روش‌های تحقیق کاربر است. شما در مورد بسیاری از روش‌های تحقیق کاربر متمایز و همچنین ملاحظات قبل و بعد از روش مانند استخدام، تسهیل فعالیت‌ها یا تعدیل، مذاکره با تیم‌ها/مشتریان توسعه محصول، و گنجاندن نتایج خود در محصول، یاد خواهید گرفت. برای هر روش، نحوه آماده سازی و انجام فعالیت، و همچنین تجزیه و تحلیل و ارائه داده ها – همه به روشی عملی و عملی را خواهید فهمید.

هر روش ارائه شده اطلاعات متفاوتی در مورد کاربران و الزامات آنها ارائه می دهد (به عنوان مثال، الزامات عملکردی، معماری اطلاعات). این تکنیک ها را می توان با هم استفاده کرد تا تصویری کامل از نیازهای کاربران ایجاد کند یا می توان آنها را به طور جداگانه در طول چرخه عمر توسعه محصول برای پاسخگویی به سؤالات خاص محصول مورد استفاده قرار داد. این تکنیک‌ها به تیم‌های محصول کمک کرده است تا با ارائه بینشی در مورد نحوه رفتار کاربران و آنچه برای موفقیت نیاز دارند، ارزش تحقیق تجربه کاربر را درک کنند. مطالعات موردی کاملاً جدیدی را از رهبران صنعت و دانشگاه پیدا خواهید کرد که هر روش را در عمل نشان می دهد.

این کتاب چیزی برای ارائه دارد، چه در تجربه کاربری تازه کار باشید یا یک حرفه ای تجربه کاربری UX. پس از مطالعه این کتاب، می‌توانید روش تحقیق کاربر مناسب را برای سؤال تحقیق خود انتخاب کنید و یک مطالعه پژوهشی کاربر انجام دهید. سپس، می‌توانید یافته‌های خود را در محصولات خود اعمال کنید.

  • نسخه کاملاً جدید و اصلاح‌شده شامل %30+ محتوای جدید است!
  • مبانی مورد نیاز خود را کشف کنید. برای هر گونه فعالیت تحقیقاتی کاربر آماده شوید و اطمینان حاصل کنید که نتایج در محصولات شما گنجانده شده است
  • شامل همه مطالعات موردی جدید برای هر روش از رهبران صنعت و دانشگاه است

This new and completely updated edition is a comprehensive, easy-to-read, “how-to” guide on user research methods. Youll learn about many distinct user research methods and also pre- and post-method considerations such as recruiting, facilitating activities or moderating, negotiating with product developments teams/customers, and getting your results incorporated into the product. For each method, youll understand how to prepare for and conduct the activity, as well as analyze and present the data – all in a practical and hands-on way.

Each method presented provides different information about the users and their requirements (e.g., functional requirements, information architecture). The techniques can be used together to form a complete picture of the users needs or they can be used separately throughout the product development lifecycle to address specific product questions. These techniques have helped product teams understand the value of user experience research by providing insight into how users behave and what they need to be successful. You will find brand new case studies from leaders in industry and academia that demonstrate each method in action.

This book has something to offer whether you are new to user experience or a seasoned UX professional. After reading this book, youll be able to choose the right user research method for your research question and conduct a user research study. Then, you will be able to apply your findings to your own products.

  • Completely new and revised edition includes 30+% new content!
  • Discover the foundation you need to prepare for any user research activity and ensure that the results are incorporated into your products
  • Includes all new case studies for each method from leaders in industry and academia

دانلود کتاب «درک کاربران شما، ویرایش دوم: راهنمای عملی برای روش‌های تحقیق کاربر»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید