بازاریابی: تبلیغات

تمرین غیرمعمول: افرادی که یک تجربه تجاری عالی ارائه می دهند

Uncommon Practice: People who deliver a great brand experience

دانلود کتاب Uncommon Practice: People who deliver a great brand experience (به فارسی: تمرین غیرمعمول: افرادی که یک تجربه تجاری عالی ارائه می دهند) نوشته شده توسط «Shaun Smith – Andy Milligan»


اطلاعات کتاب تمرین غیرمعمول: افرادی که یک تجربه تجاری عالی ارائه می دهند

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Financial Times Prentice Hall

نویسنده: Shaun Smith – Andy Milligan

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 187

حجم فایل: 7.08 مگابایت

کد کتاب: 0273659367 , 9780273659365

توضیحات کتاب تمرین غیرمعمول: افرادی که یک تجربه تجاری عالی ارائه می دهند

در بازاری که به طور فزاینده ای شلوغ می شود، شرکت های خاصی وجود دارند که واقعاً از رقبای خود متمایز هستند – شرکت هایی مانند Tesco، PizzaExpress، Amazon.com، Virgin، easyGroup، First Direct، Harley Davidson، Krispy Kreme و Pret A Manger. تمرین غیرمعمول – افرادی که یک تجربه برند عالی ارائه می دهند، کتاب جدیدی از Interbrand و Forum، از طریق مصاحبه با مدیران کلیدی این شرکت ها و سایر شرکت های پیشرو نشان می دهد که چگونه تجربیات قابل توجهی را برای مشتریان و کارکنان خود به طور یکسان ارائه می دهند. فرضیه پشت عمل غیرمتعارف این است که این موفقیت ناشی از فرهنگ های متمایز آنها است که به طور منحصر به فرد برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان توسعه یافته است. شرکت‌های معرفی‌شده از خرد مرسوم سرپیچی کرده‌اند و قوانین سنتی مدیریت را زیر پا گذاشته‌اند تا سطوحی استثنایی از تعهد را از سوی افراد خود ایجاد کنند، افرادی که با متحد شدن در پشت چشم‌انداز واضح برند، باور خود را در شرکت به خدمات استثنایی مشتری تبدیل می‌کنند. ویراستاران اندی میلیگان و شان اسمیت مراقبت کرده اند تا صدای سازمان برای خود صحبت کند. تمرین غیر معمول یک “چگونه به” نیست! کتاب، و فهرستی «اصلاح سریع» از قوانین غیرقابل تغییر برای موفقیت ارائه نمی دهد. با این حال، ویراستاران بینشی در مورد اصول و شیوه‌های اصلی که شرکت‌های پیشرو به اشتراک گذاشته‌اند، اما امروزه در بسیاری از سازمان‌ها غیرمعمول هستند، ارائه می‌کنند.


In an increasingly crowded market place, there are certain companies that really stand out from their competitors – companies like Tesco, PizzaExpress, Amazon.com, Virgin, easyGroup, First Direct, Harley Davidson, Krispy Kreme and Pret A Manger. Uncommon Practice — People who deliver a great brand experience, a new book by Interbrand and Forum, demonstrates, through interviews with key executives from these and other leading companies, how they provide remarkable experiences for their customers and staff alike. The premise behind Uncommon Practice is that that this success stems from their distinctive cultures uniquely developed to meet the needs of customers. The companies featured have defied conventional wisdom and broken the traditional rules of management to engender exceptional levels of commitment from their people, who, united behind a clear brand vision, translate their belief in the company into exceptional customer service. Editors Andy Milligan and Shaun Smith have taken care to let the voice of the organisation speak for itself. Uncommon Practice is not a ‘how to!’ book, and does not provide a ‘quick-fix’ list of invariable rules for success. The editors do however provide insight into the core principles and practices that the leading companies featured share but which are uncommon in many organisations today.

دانلود کتاب «تمرین غیرمعمول: افرادی که یک تجربه تجاری عالی ارائه می دهند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید