انسان شناسی: تکامل

بدن های عجیب و غریب: آمدن فیلم صدا و ریشه های ژانر وحشت

Uncanny Bodies: The Coming of Sound Film and the Origins of the Horror Genre

دانلود کتاب Uncanny Bodies: The Coming of Sound Film and the Origins of the Horror Genre (به فارسی: بدن های عجیب و غریب: آمدن فیلم صدا و ریشه های ژانر وحشت) نوشته شده توسط «Robert Spadoni»


اطلاعات کتاب بدن های عجیب و غریب: آمدن فیلم صدا و ریشه های ژانر وحشت

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – انسان شناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: University of California Press

نویسنده: Robert Spadoni

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 204

حجم فایل: 637 کیلوبایت

کد کتاب: 0520251210 , 9780520251212

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بدن های عجیب و غریب: آمدن فیلم صدا و ریشه های ژانر وحشت

در سال 1931 یونیورسال پیکچرز دو فیلم دراکولا و فرانکنشتاین را منتشر کرد که ژانر وحشت را در سینمای هالیوود آغاز کردند. این فیلم ها مستقیماً در پاشنه گذار هالیوود به فیلم صوتی ظاهر شدند. Uncanny Bodies استدلال می کند که آمدن صدا در این فیلم های ترسناک بسیار تأثیرگذار بیشتر از جیغ، درها و گرگ های زوزه کش الهام گرفته است. بررسی دقیق استقبال تاریخی از فیلم‌های دوره گذار نشان می‌دهد که فیلم‌های صوتی برای اولین‌بینندگان خود غیرواقعی و شبح‌انگیز به نظر می‌رسند. رابرت اسپادونی با مقایسه این برداشت مخاطب با اولین فیلم‌های ترسناک صوتی، دلیلی برای درک تماشای فیلم به عنوان نیرویی که می‌تواند به شکلی قدرتمند هم به ریزترین جنبه‌های فیلم‌های فردی و هم گسترده‌ترین روندهای تولید فیلم را شکل دهد، و نیز برای دیدن آثار بعدی از فیلم‌ها ارائه می‌کند. عجیب و غریب موقت فیلم صوتی عمیقاً در شخصیت اصلی یکی از ماندگارترین ژانرهای فیلم ما حک شده است.


In 1931 Universal Pictures released Dracula and Frankenstein, two films that inaugurated the horror genre in Hollywood cinema. These films appeared directly on the heels of Hollywood’s transition to sound film. Uncanny Bodies argues that the coming of sound inspired more in these massively influential horror movies than screams, creaking doors, and howling wolves. A close examination of the historical reception of films of the transition period reveals that sound films could seem to their earliest viewers unreal and ghostly. By comparing this audience impression to the first sound horror films, Robert Spadoni makes a case for understanding film viewing as a force that can powerfully shape both the minutest aspects of individual films and the broadest sweep of film production trends, and for seeing aftereffects of the temporary weirdness of sound film deeply etched in the basic character of one of our most enduring film genres.

دانلود کتاب «بدن های عجیب و غریب: آمدن فیلم صدا و ریشه های ژانر وحشت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید