دانلود کتاب Ultimate Guide to Facebook Advertising: How to Access 600 Million Customers in 10 Minutes (به فارسی: راهنمای نهایی برای تبلیغات فیس بوک: چگونه در 10 دقیقه به 600 میلیون مشتری دسترسی پیدا کنید) نوشته شده توسط «Perry Marshall – Thomas Meloche»
اطلاعات کتاب راهنمای نهایی برای تبلیغات فیس بوک: چگونه در 10 دقیقه به 600 میلیون مشتری دسترسی پیدا کنید
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Entrepreneur Press
نویسنده: Perry Marshall – Thomas Meloche
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2011
حجم فایل: 1.88 مگابایت
کد کتاب: 1599184303 , 9781599184302
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب راهنمای نهایی برای تبلیغات فیس بوک: چگونه در 10 دقیقه به 600 میلیون مشتری دسترسی پیدا کنید
با فیس بوک به کسب و کار خود کمک کنید پری مارشال، نویسنده کتاب شماره 1 فروش در تبلیغات گوگل، و توماس ملوش، استراتژیست اینترنتی، پرده را بر روی 600 میلیون مشتری بالقوه در فیس بوک برمی دارند و به شما نشان می دهند که چگونه به آنها دسترسی پیدا کنید، آنها را تبدیل کنید و آنها را به عنوان نگه دارید. طرفدار، دوست و مشتری مادام العمر شما. مارشال و ملوش با معرفی استراتژیها، ابزارها و گزارشهای تغییر دهنده بازی، جادوی تبلیغات پولی فیسبوک را تجزیه میکنند و به شما نشان میدهند که چگونه میتوانید به طور چشمگیری از سرمایهگذاری خود – در کلیکها، مشتریان و سود، سود ببرید. بهروزرسانیهای مهم را پوشش میدهد، از جمله: هدفگیری بر اساس تاریخ تولد، وضعیت خانوادگی، و موارد دیگر مشخص کردن افرادی که تبلیغات شما را میبینند مدیریت نمایشها در هر آگهی برای جلوگیری از خستگی تبلیغات استفاده از تبلیغات داستانی حمایتشده – جدیدترین دسته تبلیغاتی ایجاد یک کسبوکار و هویت فیسبوک «پری و تام نه تنها میدانند هر تفاوت ظریفی از جنبههای فنی برای کارآمد کردن تبلیغات فیسبوک برای کسبوکار شما، آنها همچنین روانشناسی پشت آن را درک میکنند که چه چیزی در تبلیغات آنلاین مؤثر است و چه چیزی مفید نیست. اگر به دنبال روشی بسیار مؤثر برای تسلط بر هنر هدایت ترافیک به پیشنهادات خود از طریق تبلیغات پولی هستید، این کتاب را دریافت کنید – این کتاب واقعاً راهنمای نهایی است!»—ماری اسمیت، یکی از نویسندگان کتاب بازاریابی فیس بوک: یک ساعت یک روز و نویسنده کتاب بازاریابی رابطهای جدید «اگر کسی بتواند فیسبوک را برای بازاریابها درک کند، آن پری است. او انگشت خود را به حقیقت آن می زند – به عنوان رسانه های تبلیغاتی نه رسانه های اجتماعی. این کتاب نشان می دهد که چگونه می توان از زمان بندی ایده آل با این رسانه بهره برد. او یک پزشک با نظم و انضباط است که پاسخ مستقیم می دهد و این را مسئول ROI می داند. من “No B.S” خود را اهدا می کنم. برکت.»—دان اس. کندی، مشاور بازاریابی مستقیم افسانه ای و نویسنده No B.S. سری کتاب، www.NoBSBooks.com “راهنمای نهایی تبلیغات فیس بوک ممکن است راهنمای نهایی شما برای کسب درآمد زیادی با این پدیده رسانه های اجتماعی باشد. آنچه در مورد فیس بوک نمی دانید می تواند به شما آسیب برساند و آنچه در مورد فیس بوک از این کتاب خواهید آموخت قطعا به شما کمک خواهد کرد. خواندن این کتاب سرگرم کننده و آسان و راهی مطمئن برای افزایش جدی درآمد است.» – جی کنراد لوینسون، پدر بازاریابی چریکی، نویسنده مجموعه کتاب های بازاریابی چریکی «تبلیغات فیس بوک ساده به نظر می رسد، اما از بازاریابی موتورهای جستجو پیچیده تر است. در این کتاب، پری مارشال و تام ملوش راز “بازاریابی با زاویه راست” را به شما آموزش می دهند – فروش بر اساس اینکه افراد چه کسانی هستند و با چه چیزی شناسایی می شوند. این کاملا با Yahoo! یا گوگل آنها به شما کمک می کنند تا تعیین کنید چگونه فیس بوک را در ترکیب بازاریابی خاص خود اولویت بندی کنید. سپس آنها دست شما را می گیرند و شما را در میدان مین هدایت می کنند و ابزارها، تکنیک های مناقصه و چرخه های فروش تبلیغات فیس بوک را به شما نشان می دهند. بدون کمک آنها، احتمالات در برابر شما انباشته می شود. با کمک آنها، شانس موفقیت شما بسیار عالی است.» – الکس ماندوسیان، انتشارات خانه هریتیج، نویسنده کتاب کتاب مقدس پادکست تجاری «پری مارشال بیش از هر شخصی روی زمین برای ابهام زدایی از Google AdWords برای صاحبان مشاغل انجام داده است. با این کتاب، او همین کار را برای فیس بوک انجام داده است. اگر می خواهید به سرعت دود را از بین ببرید و از تبلیغات در فیس بوک درآمد کسب کنید، این کتابی است که باید بخوانید.» – کن مک کارتی. سمینار سیستم، تیوولی نیویورک «طنز زندگی در عصر اطلاعات این است که به دست آوردن اطلاعات خوب سختتر شده است. چیزهای لنگ هنوز هم می توانند لوله ها را مسدود کنند، باعث هرج و مرج می شوند و شما را از کشف ویژگی های قانونی که در واقع می تواند به شما در تلاش برای موفقیت تجاری و نتیجه بزرگتر کمک کند، باز می دارد. از زمانی که گوگل آن را در جامعه بازاریابی راه اندازی کرد، پری مارشال یک منبع اول و یک مرحله ای برای بهترین توصیه های ممکن در مورد کارکرد ادوردز بوده است… و اکنون، متن جدید پری در فیس بوک خیره کننده (و هنوز به طور کامل-) استفاده شده) قدرت دستیابی به هزاران نفر از مشتاقان هدفمند و مشتاق (که در غیر این صورت اغلب آنها را حتی نمیدانستید وجود دارند) اولین و احتمالاً تنها کتابی است که برای اینکه یکی از آن دسته از پذیرندگان اولیه باشید که سریعترین امتیاز را کسب میکنند، نیاز دارید. کتاب های پری همیشه ضروری هستند. این یکی شاید بیشتر از حد معمول باشد.» – جان کارلتون، معتبرترین و قدیمیترین کپینویس کهنه کار در وب «پری مارشال شگفتانگیز است! او دوباره خود را از مهندس به متخصص کاغذ سفید تبدیل کرد تا به متخصص پیشرو در گوگل ادوردز تبدیل شود. اکنون با سلاح مخفی خود، تام ملوش، او دوباره خود را اختراع کرده است، این بار به عنوان استاد تبلیغات فیس بوک … که از طریق آن، او اشاره می کند، می توانید در عرض 10 دقیقه به 600 میلیون مشتری دسترسی داشته باشید.» – باب بلی، نویسنده بیش از 60 کتاب از جمله راهنمای کامل احمق برای بازاریابی مستقیم، کتاب راهنمای کپینویس آنلاین و کیت روابط عمومی برای Dummies «پری مارشال نویسنده فوقالعادهای است که از داستانها و قیاسها برای نشان دادن یک مفهوم استفاده فوقالعاده میکند. او این کار را بهطور استثنایی در بخش نوشتن نسخه تبلیغاتی، «قدرت محرکهای روانشناختی پنهان» به خوبی انجام میدهد. این فصل به تنهایی ارزش قیمت این کتاب را دارد. بسیاری از شرکت ها تبلیغات فیس بوک را امتحان کرده اند و به یک دلیل ساده شکست خورده اند: آنها با تبلیغات فیس بوک مانند تبلیغات جستجو رفتار می کنند. جایی که کتاب می درخشد. شما را از طریق استراتژی های دستیابی به مخاطبان هدف بر اساس نمایه اجتماعی فرد راهنمایی می کند، به طوری که شما فقط “لایک” جمع نمی کنید، بلکه در واقع مشتریان جدیدی به دست می آورید. “من این کتاب را به هر کسی که دوست دارد توصیه می کنم. تبلیغات اجتماعی، یا می خواهد در فیس بوک تبلیغ کند. تبلیغات اجتماعی از اکثر انواع تبلیغات دیگر منحصر به فرد است، و این کتاب به شما مفاهیم و روش هایی را می آموزد که باید درک کنید تا تبلیغات فیس بوک شما سود کلی شما را افزایش دهد.” – براد گدس ، نویسنده Advanced Google AdWords “یکی از چیزهایی که در مورد پری دوست دارم این است که او همیشه از باسن شلیک می کند. راهنمای نهایی برای تبلیغات فیس بوک بدون محدودیت نوشته شده است. ns که تمام نکات «آبدار» که ممکن است از سایر کتابهای مشابه حذف شود، همه در این کتاب آمده است. این چیزی بیش از یک «چگونه» تاکتیکی است. به جنبههای روانشناختی نوشتن آگهی که مخصوص فیسبوک است میپردازد و انواع توصیههای عملی را برای صفحات طرفداران ارائه میدهد. بنابراین برای هر کسی که واقعاً میخواهد در مورد تبلیغات فیسبوک جدی باشد، این کتاب قطعاً باید مطالعه شود.» – شلی الیس، کارشناس تبلیغات متنی، www.ContentNetworkInsider.com «پری مارشال در سال 2006 با Google AdWords رهبری گروه را بر عهده داشت. امروز با راهنمای نهایی برای تبلیغات فیس بوک، مجموعه را پیشروی می کند. پری و تام ملوش دانش “خودی” بازاریابی در فیس بوک را با اصول بازاریابی اثبات شده ترکیب می کنند تا یک یا دو پانچ قدرتمند که نتایج را ارائه می دهد. پری فقط در مورد نحوه عملکرد بازاریابی فیس بوک نظریه پردازی نمی کند، بلکه خودش این کار را انجام می دهد و با هزاران نفر دیگر کار کرده است تا دانش خود را از این چشم انداز نوظهور افزایش دهد. اگر به بازاریابی در فیسبوک فکر میکنید، یا اگر قبلاً این کار را انجام میدهید، دیوانه میشوید که راهنمای نهایی برای تبلیغات فیسبوک را دریافت نکنید.-Clate Mask، رئیس، InfusionSoft. مطالعه عمیق و جامع تبلیغات موفق فیسبوک نسبت به آنچه در دستان خود دارید. پری دوباره این کار را انجام داده است، او “طلا” را در این سیستم شگفت انگیز تبلیغاتی که هر بازاریاب زیرک باید آن را ببلعد و اجرا کند، استخراج کرده است.” – آری گالپر، بنیانگذار و مدیر عامل، Unlock The Game، www.UnlockTheGame.com “صدها مشتری من قبلاً در فیسبوک شکست خوردهاند. خیلیها آنقدر جدی قتل عام شدند که من آن را بهعنوان یک منبع ترافیک برای همه به جز پیشرفتهترین بازاریابها نوشتم، بنابراین توصیه کردن این کتاب کاری نیست که من به راحتی انجام دهم – با این حال پیشنهاد میکنم یک کپی سریع سفارش دهید. به عبارت ساده، این یک تغییر دهنده بازی است. اگر قبلاً فیس بوک را امتحان کرده اید و شکست خورده اید، شرط می بندم که الگوی آزمایشی، بینش هدفمند، استراتژی های پیشنهاد قیمت، ابزارها و منابع تبلیغاتی خلاقانه را که در آسان به آن ذکر شده است، نداشتید. – خلاصه، کلمات سرگرم کننده در اینجا. این برای بازاریابان باتجربه PPC دو برابر می شود و برای هر کسی که کتاب تبلیغاتی دیگری در فیس بوک خوانده است، سه برابر می شود. گلن لیوینگستون، دکترا، روانشناس بازاریابی، مارک متخصص تحقیقات و بنیانگذار RocketClicks.com
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.