دانلود کتاب Ultimate 3D Game Engine Design & Architecture (Charles River Media Game Development) (به فارسی: طراحی و معماری نهایی موتور بازی سه بعدی (توسعه بازی رسانه ای چارلز ریور)) نوشته شده توسط «Allen Sherrod»
اطلاعات کتاب طراحی و معماری نهایی موتور بازی سه بعدی (توسعه بازی رسانه ای چارلز ریور)
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Charles River Media
نویسنده: Allen Sherrod
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 556 / 558
حجم فایل: 203.34 مگابایت
کد کتاب: 1584504730 , 9781584504733
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب طراحی و معماری نهایی موتور بازی سه بعدی (توسعه بازی رسانه ای چارلز ریور)
طراحی و معماری Ultimate Game Engine 3D نحوه طراحی و ایجاد یک موتور بازی ویدیویی را آموزش می دهد که می تواند برای ایجاد برنامه های بازی در رایانه شخصی استفاده شود. این کتاب که برای برنامه نویسان مبتدی، توسعه دهندگان بازی های مبتدی و کسانی که مشتاق ورود به این رشته هستند، نوشته شده است، سیستم ها و فرآیندهای مختلفی را که در یک موتور بازی کامل قرار می گیرند، با تاکید بر مسائل معماری پوشش می دهد. تمرکز این کتاب بر ساخت یک موتور بازی کامل از جمله گرافیک، فیزیک، برنامه نویسی، صدا، هوش مصنوعی، ساختار داده، مدیریت حافظه و غیره است. موتور نمونه Building Blocks 3D Engine نامیده می شود و به گونه ای طراحی شده است که اصول اولیه هر سیستمی را به شما ارائه دهد که می توانید موتورها و بازی های خود را بسازید. فناوری های مورد استفاده شامل OpenGL، C++، و سیستم عامل های Windows XP، MacOS X و Linux است. این رویکرد چند پلتفرمی باعث می شود که اطلاعات و تکنیک ها برای هر نوع پروژه ای به راحتی اعمال شوند. این کتاب به پنج بخش اصلی تقسیم شده است که با مطالب مقدماتی، هسته موتور، ورودی، صدا و سیستم های شبکه شروع می شود. در مرحله بعدی گرافیک ها و محیط ها، از جمله سیستم رندر، ترسیم مدل های ایستا، و موضوعات رندر پیشرفته تر مانند سطح جزئیات، نمودار صحنه، جلوه های گرافیکی، مدیریت منابع و مدیریت صحنه برای محیط ها به طور کلی قرار می گیرند. در بخش سوم، فیزیک، هوش مصنوعی و اسکریپت پوشش داده شده است. سیستم فیزیک سفارشی همراه با تودههای نقطهای و اجسام نرم دارای جزئیات است. انواع تکنیکهای هوش مصنوعی در ادامه پوشش داده میشوند و سپس اسکریپتنویسی – دستور، ویژگی و اسکریپتنویسی کامپایل شده. در قسمت چهارم، موتور آماده استفاده برای دو برنامه دمویی است که میسازید–یک بازی جک سیاه و یک راهپیمایی سه بعدی با استفاده از یک سیستم رندر پورتال. در قسمت آخر، کارهایی را که انجام دادهاید، کارهایی که میتوانید انجام دهید و منابعی که ممکن است در آینده برای تقویت موتور بازی خود نیاز داشته باشید را مرور میکنید.
دانلود کتاب «طراحی و معماری نهایی موتور بازی سه بعدی (توسعه بازی رسانه ای چارلز ریور)»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.