کامپیوترها

همه جا اطلاعات موبایل و سیستم های همکاری: دومین کارگاه CAiSE، UMICS 2004، ریگا، لتونی، 7-8 ژوئن 2004، مقالات منتخب اصلاح شده

Ubiquitous Mobile Information and Collaboration Systems: Second CAiSE Workshop, UMICS 2004, Riga, Latvia, June 7-8, 2004, Revised Selected Papers

دانلود کتاب Ubiquitous Mobile Information and Collaboration Systems: Second CAiSE Workshop, UMICS 2004, Riga, Latvia, June 7-8, 2004, Revised Selected Papers (به فارسی: همه جا اطلاعات موبایل و سیستم های همکاری: دومین کارگاه CAiSE، UMICS 2004، ریگا، لتونی، 7-8 ژوئن 2004، مقالات منتخب اصلاح شده) نوشته شده توسط «Moira C. Norrie (auth.) – Luciano Baresi – Schahram Dustdar – Harald C. Gall – Maristella Matera (eds.)»


اطلاعات کتاب همه جا اطلاعات موبایل و سیستم های همکاری: دومین کارگاه CAiSE، UMICS 2004، ریگا، لتونی، 7-8 ژوئن 2004، مقالات منتخب اصلاح شده

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg

نویسنده: Moira C. Norrie (auth.) – Luciano Baresi – Schahram Dustdar – Harald C. Gall – Maristella Matera (eds.)

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 197

حجم کتاب: 8 مگابایت

کد کتاب: 3540241000 , 9783540241003 , 9783540301882

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب همه جا اطلاعات موبایل و سیستم های همکاری: دومین کارگاه CAiSE، UMICS 2004، ریگا، لتونی، 7-8 ژوئن 2004، مقالات منتخب اصلاح شده

در سال‌های اخیر اکثر فرآیندهای کسب‌وکار در ابعاد مختلف (به عنوان مثال، قابلیت توسعه، اتصال، سبک هماهنگی، استقلال) به دلیل شرایط بازار، مدل‌های سازمانی و سناریوهای استفاده از سیستم‌های اطلاعاتی تغییر کرده‌اند. اغلب، اطلاعات در سیستم توزیع شده جغرافیایی بر اساس قوانینی که به ندرت به عنوان یک فرآیند تجاری به خوبی کدگذاری شده تعریف می شود، جابجا می شوند. این نیاز به یک زیرساخت نرم افزاری را ایجاد می کند که سیستم های تلفن همراه و همکاری همه جا حاضر (UMICS) را قادر می سازد. پارادایم هر جا / هر زمان / هر وسیله ای در حال تبدیل شدن به چالش اصلی در تصور، طراحی و انتشار سیستم های اطلاعاتی نسل بعدی است. فناوری های جدید، مانند wi-؟ شبکه‌ها و نسل سوم تلفن‌های همراه، زیرساختی را برای درک سیستم‌های اطلاعاتی به‌عنوان سیستم‌های اطلاعاتی فراگیر، یعنی سیستم‌هایی که از هر مکان، در هر زمان و با هر دستگاهی قابل دسترسی هستند، ارائه می‌کنند. فراگیر بودن هنوز یک کلمه کلیدی دیگر نیست که توسط فناوری های نوظهور مطرح شده است، بلکه عمدتاً وسیله ای برای حمایت از مدل های تجاری جدید و تشویق روش های جدید کار است. این موج جدید UMICS از دانش توسعه‌یافته و مستقر برای سیستم‌های اطلاعاتی متعارف بهره‌برداری می‌کند، اما همچنین به مفاهیم، ​​مدل‌ها، روش‌شناسی و فناوری‌های پشتیبان جدید برای بهره‌برداری کامل از پتانسیل‌های زیرساخت‌های توانمند و آماده شدن برای چالش نیاز دارد. علاوه بر این، افراد باید از مرزهای سازمانی عبور کنند و با دیگران در داخل سازمان و همچنین بین سازمان ها همکاری کنند. توانایی جستجو در پایگاه دانش توزیع شده شرکت و همکاری با همکاران هنوز یک الزام است، اما تحرک سناریوهای دسترسی جدید و پیچیدگی بالاتر را به همراه دارد.


Over recent years most business processes have changed in various dimensions (e. g. , ?exibility, interconnectivity, coordination style, autonomy) due to market conditions, organizational models, and usage scenarios of information systems. Frequently, inf- mationisrelocatedwithinageographicallydistributedsystemaccordingtorulesthatare only seldom de?ned as a well-codi?ed business process. This creates the need for a so- ware infrastructure that enables ubiquitous mobile and collaboration systems (UMICS). The anywhere/anytime/any means paradigm is becoming the major challenge in conceiving, designing, and releasing next-generation information systems. New te- nologies, like wi-? networks and 3rd-generation mobile phones, are offering the infr- tructure to conceive of information systems as ubiquitous information systems, that is, systems that are accessible from anywhere, at any time, and with any device. Ubiquity is not yet another buzzword pushed by emerging technologies, but is mainly a means to support new business models and encourage new ways of working. This new wave of UMICS will exploit the knowledge developed and deployed for conventional infor- tion systems, but will also need new concepts, models, methodologies, and supporting technologies to fully exploit the potentials of the enabling infrastructure and to be ready for the challenge. Moreover, people need to move across organizational boundaries and collaborate with others within an organization as well as between organizations. The ability to query the company’s distributed knowledge base and to cooperate with co-workers is still a requirement, but mobility brings new access scenarios and higher complexity.

دانلود کتاب «همه جا اطلاعات موبایل و سیستم های همکاری: دومین کارگاه CAiSE، UMICS 2004، ریگا، لتونی، 7-8 ژوئن 2004، مقالات منتخب اصلاح شده»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.