بازاریابی: تبلیغات

قدرت توییتر: چگونه در هر بار توییت بر بازار خود تسلط پیدا کنید

Twitter Power: How to Dominate Your Market One Tweet at a Time

دانلود کتاب Twitter Power: How to Dominate Your Market One Tweet at a Time (به فارسی: قدرت توییتر: چگونه در هر بار توییت بر بازار خود تسلط پیدا کنید) نوشته شده توسط «Joel Comm»


اطلاعات کتاب قدرت توییتر: چگونه در هر بار توییت بر بازار خود تسلط پیدا کنید

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Joel Comm

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 273

حجم فایل: 6.04 مگابایت

کد کتاب: 0470486074 , 9780470486078

توضیحات کتاب قدرت توییتر: چگونه در هر بار توییت بر بازار خود تسلط پیدا کنید

راهنمای رهبر کسب و کار برای استفاده از توییتر برای به دست آوردن مزیت رقابتی را دریافت کنید. از سال 2006، شرکت های آینده نگر مانند Apple، JetBlue، Whole Foods و GM فواید استفاده از پدیده رسانه های اجتماعی به نام توییتر را برای دسترسی مستقیم به مصرف کنندگان، ایجاد نام تجاری و افزایش فروش کشف کرده اند. توییتر پیشرو در جنبش رسانه‌های اجتماعی است و به اعضا اجازه می‌دهد در زمان واقعی از طریق پیام‌های متنی کوتاه به نام «توئیت» که می‌توانند از طریق سایت توییتر یا از طریق ایمیل، پیام‌رسان فوری دریافت شوند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. یا تلفن همراه بسیاری از شرکت‌ها شروع به ایجاد تیم‌های کامل در سازمان خود کرده‌اند که صرفاً برای پاسخ دادن به توییت‌های مصرف‌کنندگان در مورد برندشان اختصاص دارد. و این تازه اولشه. در توییتر پاور، جوئل کام، کارشناس بازاریابی اینترنتی و نوآوری وب، به کسب و کارها و بازاریابان نشان می دهد که چگونه توییتر را در استراتژی های بازاریابی موجود خود ادغام کنند تا دنبال کننده وفادار در میان اعضای توییتر ایجاد کنند، آگاهی نسبت به محصول یا خدمات خود را گسترش دهند، و حتی تبلیغات منفی ناشی از عصبانیت را مدیریت کنند. یا مصرف کنندگان را ناامید کرد. این کتاب همچنین مطالعات موردی شرکت‌هایی را که در خط مقدم جنبش توییتر قرار دارند، ارائه می‌کند تا به شما در توسعه استراتژی‌های شبکه‌های اجتماعی خود کمک کند. Twitter Power نتیجه آزمایش و مشارکت گسترده در جامعه شبکه‌های اجتماعی است و برای هر کسب‌وکاری که می‌خواهد با جنبش رسانه‌های اجتماعی همگام باشد، ضروری است. Twitter Power دارای پیشگفتاری از تونی رابینز است.


Get the business leader’s guide to using Twitter to gain competitive advantage. Since 2006, forward-thinking companies like Apple, JetBlue, Whole Foods, and GM have discovered the instant benefits of leveraging the social media phenomenon known as Twitter to reach consumers directly, build their brand, and increase sales. Twitter is at the leading edge of the social media movement, allowing members to connect with one another in real time via short text messages?called “tweets”?that can be received either via the Twitter site or by e-mail, instant messenger, or cell phone. Many companies have started building entire teams within their organization dedicated solely to responding to tweets from consumers about their brand. And this is just the beginning. In Twitter Power, Internet marketing and Web innovation expert Joel Comm shows businesses and marketers how to integrate Twitter into their existing marketing strategies to build a loyal following among Twitter members, expand awareness for their product or service, and even handle negative publicity due to angry or disappointed consumers. The book also presents case studies of companies on the forefront of the Twitter movement, to help you develop your own social networking strategies. Twitter Power is the result of extensive testing and participation in the social networking community and is a must-have for any business that wants to keep up with the social media movement. Twitter Power features a foreword by Tony Robbins.

دانلود کتاب «قدرت توییتر: چگونه در هر بار توییت بر بازار خود تسلط پیدا کنید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید