برنامه نويسي

ترفندهای مربیان برنامه نویسی بازی ویندوز – اصول برنامه نویسی بازی دو بعدی و سه بعدی

Tricks Of The Windows Game Programming Gurus - Fundamentals Of 2D And 3D Game Programming

دانلود کتاب Tricks Of The Windows Game Programming Gurus – Fundamentals Of 2D And 3D Game Programming (به فارسی: ترفندهای مربیان برنامه نویسی بازی ویندوز – اصول برنامه نویسی بازی دو بعدی و سه بعدی) نوشته شده توسط «Andre Lamothe»


اطلاعات کتاب ترفندهای مربیان برنامه نویسی بازی ویندوز – اصول برنامه نویسی بازی دو بعدی و سه بعدی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Sams

نویسنده: Andre Lamothe

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1999

تعداد صفحه: 1029

حجم فایل: 16.04 مگابایت

کد کتاب: 0672313618 , 9780672313615

نوبت چاپ: Bk&CD Rom

توضیحات کتاب ترفندهای مربیان برنامه نویسی بازی ویندوز – اصول برنامه نویسی بازی دو بعدی و سه بعدی

ترفندهای Gurus برنامه نویسی بازی سه بعدی، برنامه نویسان بازی را به سطح بعدی برنامه نویسی می برد و به آنها جدیدترین تکنیک ها و ابزارها را آموزش می دهد: DirectX، شتاب سه بعدی، هوش مصنوعی و به تفصیل الگوریتم های سه بعدی از جمله نقشه بافت و نور را توضیح می دهد.


Tricks of the 3D Game Programming Gurus takes game programmers to the next level of programming, teaching them the latest techniques and tools: DirectX, 3D acceleration, Artificial Intelligence and explains, in detail, 3D algorithms including texture mapping and lighting.

دانلود کتاب «ترفندهای مربیان برنامه نویسی بازی ویندوز – اصول برنامه نویسی بازی دو بعدی و سه بعدی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید