اقتصاد

روابط عمومی سفر و گردشگری: راهنمای مقدماتی برای مدیران هتلداری

Travel and Tourism Public Relations: An Introductory Guide for Hospitality Managers

دانلود کتاب Travel and Tourism Public Relations: An Introductory Guide for Hospitality Managers (به فارسی: روابط عمومی سفر و گردشگری: راهنمای مقدماتی برای مدیران هتلداری) نوشته شده توسط «Dennis E. Deuschl»


اطلاعات کتاب روابط عمومی سفر و گردشگری: راهنمای مقدماتی برای مدیران هتلداری

موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Dennis E. Deuschl

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 208 / 206

حجم فایل: 858 کیلوبایت

کد کتاب: 0750679115 , 9780750679114

توضیحات کتاب روابط عمومی سفر و گردشگری: راهنمای مقدماتی برای مدیران هتلداری

فصل آغازین رشد اخیر روابط عمومی صنعت و سفر و توسعه را توضیح می دهد. پوشش خبری گردشگری که امروزه بر مزایای اقتصادی قابل توجه این صنعت تمرکز دارد. به‌علاوه، رسانه‌های خبری پیشرو که صنعت را پوشش می‌دهند، ابزارهای اولیه روابط عمومی و مخاطبان را بررسی می‌کند و عواملی را که منجر به برجستگی جدید روابط عمومی در سراسر صنعت می‌شوند، جزئیات می‌دهد. همچنین نوارهای فرعی آموزنده ای را با فهرستی از رسانه های چاپی کلیدی صنعت، آژانس های مسافرتی برتر، به علاوه مطالعه موردی انجمن صنعت سفر آمریکا در مورد کمپین پس از 9/11/2001 برای بازگرداندن اعتماد آمریکایی ها به سفر ارائه می دهد. همچنین شامل یک تعریف ترکیبی از روابط عمومی است و نشان می دهد که چگونه روابط عمومی رشته ای است که به طور مشخص با تبلیغات، تبلیغات، تبلیغات و بازاریابی متفاوت است. نویسنده اشاره می کند که چگونه در دهه گذشته به دلیل شرایط اقتصادی، روابط عمومی در بسیاری از موارد با ارتباطات بازاریابی ادغام شده است و نقش مهمی در فعالیت های بازاریابی استراتژیک و تاکتیکی ایفا کرده است. پس از این بررسی کلی، پنج فصل بعدی به بررسی ویژگی‌های مدل ارتباطی می‌پردازد که برای بخش‌های اصلی صنعت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است: هتل‌ها/موسسات اقامتی. رستوران ها؛ جاذبه های توریستی / مقاصد؛ و خدمات حمل و نقل هر یک از این بخش ها پیام ها، ابزارهای روابط عمومی و مخاطبان خاص خود را دارند. به عنوان مثال، برنامه ریزان جلسات و آژانس های مسافرتی بیشترین اهمیت را برای هتل ها دارند، در حالی که آژانس های مسافرتی برای خطوط هوایی و رستوران ها اهمیت کمی دارند. همچنین شامل فصلی است درباره آنچه کارفرمایان سفر باید در مورد روابط عمومی بدانند. فصل‌ها با ضمیمه‌هایی دنبال می‌شوند که عبارتند از: 30 سفر برتر ایالات متحده و amp; انجمن های حرفه ای/تجاری گردشگری؛ و پیشرو در سفر ایالات متحده و amp; دانشگاه های جهانگردی * راهنمای جامعی برای نحوه سفر ارائه می دهد و دست اندرکاران روابط عمومی گردشگری برای افزایش سود و افزایش دید و تصویر شرکت یا مشتری خود* رسانه ها و مخاطبان کلیدی داخلی/بین المللی را که متخصصان روابط عمومی در سفر هستند معرفی می کند. گردشگری باید هدف قرار گیرد، به علاوه بهترین ابزارهای روابط عمومی برای استفاده – از جمله ارتباطات بحران – به همراه مطالعات موردی * به چالش‌های ارتباطی منحصر به فرد در هر بخش صنعت بزرگ که سفر با آن مواجه است، می‌پردازد. متخصصان روابط عمومی گردشگری از طریق دیدگاه‌های کارشناسان صنعت * دارای ده‌ها مشارکت در نوار کناری برخی از کارشناسان برتر روابط عمومی صنعت و ستاره‌های رسانه‌ای است* به کارفرمایان صنعت در مورد ارزش روابط عمومی، چیستی و نبودن آن توصیه می‌کند و راه‌هایی برای شناسایی استعدادهای روابط عمومی پیشنهاد می‌کند.


The opening chapter explains the recent growth of industry PR, and travel & tourism news coverage which today focuses on the considerable economic benefits of the industry. Additionally, it reviews the leading news media that covers the industry, the primary PR tools and audiences, and details the factors leading to PR’s new prominence across the industry. It also provides informative sidebars with lists of key industry print media, top travel agencies, plus a Travel Industry Association of America case study of a post-9/11/2001 campaign to restore American confidence in travelling. It also includes a composite definition of PR, and tells how PR is a discipline distinctively different from publicity, propaganda, advertising, and marketing. The author notes how, over the past decade due to economic conditions, PR in many cases has been integrated with marketing communications and played an important role in both strategic and tactical marketing activities. Following this overview, the ensuing five chapters examine communications model specifics that are of special importance to the industry’s major sectors: hotels/lodging establishments; restaurants; tourist attractions/destinations; and transportation services. Each of these sectors have their ownspecial messages, PR tools, and audiences. For example, meeting planners and travel agents are of most importance to hotels, while travel agents are of little importance to airlines and restaurants. Also included is a chapter about what travel employers should understand about PR The chapters will be followed by appendices that will include:The top 30 U.S. Travel & Tourism Professional/Trade Associations; and the Leading U.S. Travel & Tourism Universities. * Provides a comprehensive how-to guide for travel & tourism PR practitioners to increase profits and enhance the visibility and image of their company or client* Introduces the key domestic/international media and audiences that PR pros in travel & tourism need to target, plus what the best PR tools are to use — including crisis communication — along with case studies * Addresses the unique communication challenges in each major industry sector as faced by travel & tourism PR professionals through perspectives from industry experts * Features a dozen sidebar contributions by some of the industry’s top PR experts and media stars* Advises industry employers about the value of PR, what it is and is not, and suggests ways to identify PR talent

دانلود کتاب «روابط عمومی سفر و گردشگری: راهنمای مقدماتی برای مدیران هتلداری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید