دانلود کتاب Travel and Tourism Public Relations: An Introductory Guide for Hospitality Managers (به فارسی: روابط عمومی سفر و گردشگری: راهنمای مقدماتی برای مدیران هتلداری) نوشته شده توسط «Dennis E. Deuschl»
اطلاعات کتاب روابط عمومی سفر و گردشگری: راهنمای مقدماتی برای مدیران هتلداری
موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Dennis E. Deuschl
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 208 / 206
حجم فایل: 858 کیلوبایت
کد کتاب: 0750679115 , 9780750679114
توضیحات کتاب روابط عمومی سفر و گردشگری: راهنمای مقدماتی برای مدیران هتلداری
فصل آغازین رشد اخیر روابط عمومی صنعت و سفر و توسعه را توضیح می دهد. پوشش خبری گردشگری که امروزه بر مزایای اقتصادی قابل توجه این صنعت تمرکز دارد. بهعلاوه، رسانههای خبری پیشرو که صنعت را پوشش میدهند، ابزارهای اولیه روابط عمومی و مخاطبان را بررسی میکند و عواملی را که منجر به برجستگی جدید روابط عمومی در سراسر صنعت میشوند، جزئیات میدهد. همچنین نوارهای فرعی آموزنده ای را با فهرستی از رسانه های چاپی کلیدی صنعت، آژانس های مسافرتی برتر، به علاوه مطالعه موردی انجمن صنعت سفر آمریکا در مورد کمپین پس از 9/11/2001 برای بازگرداندن اعتماد آمریکایی ها به سفر ارائه می دهد. همچنین شامل یک تعریف ترکیبی از روابط عمومی است و نشان می دهد که چگونه روابط عمومی رشته ای است که به طور مشخص با تبلیغات، تبلیغات، تبلیغات و بازاریابی متفاوت است. نویسنده اشاره می کند که چگونه در دهه گذشته به دلیل شرایط اقتصادی، روابط عمومی در بسیاری از موارد با ارتباطات بازاریابی ادغام شده است و نقش مهمی در فعالیت های بازاریابی استراتژیک و تاکتیکی ایفا کرده است. پس از این بررسی کلی، پنج فصل بعدی به بررسی ویژگیهای مدل ارتباطی میپردازد که برای بخشهای اصلی صنعت از اهمیت ویژهای برخوردار است: هتلها/موسسات اقامتی. رستوران ها؛ جاذبه های توریستی / مقاصد؛ و خدمات حمل و نقل هر یک از این بخش ها پیام ها، ابزارهای روابط عمومی و مخاطبان خاص خود را دارند. به عنوان مثال، برنامه ریزان جلسات و آژانس های مسافرتی بیشترین اهمیت را برای هتل ها دارند، در حالی که آژانس های مسافرتی برای خطوط هوایی و رستوران ها اهمیت کمی دارند. همچنین شامل فصلی است درباره آنچه کارفرمایان سفر باید در مورد روابط عمومی بدانند. فصلها با ضمیمههایی دنبال میشوند که عبارتند از: 30 سفر برتر ایالات متحده و amp; انجمن های حرفه ای/تجاری گردشگری؛ و پیشرو در سفر ایالات متحده و amp; دانشگاه های جهانگردی * راهنمای جامعی برای نحوه سفر ارائه می دهد و دست اندرکاران روابط عمومی گردشگری برای افزایش سود و افزایش دید و تصویر شرکت یا مشتری خود* رسانه ها و مخاطبان کلیدی داخلی/بین المللی را که متخصصان روابط عمومی در سفر هستند معرفی می کند. گردشگری باید هدف قرار گیرد، به علاوه بهترین ابزارهای روابط عمومی برای استفاده – از جمله ارتباطات بحران – به همراه مطالعات موردی * به چالشهای ارتباطی منحصر به فرد در هر بخش صنعت بزرگ که سفر با آن مواجه است، میپردازد. متخصصان روابط عمومی گردشگری از طریق دیدگاههای کارشناسان صنعت * دارای دهها مشارکت در نوار کناری برخی از کارشناسان برتر روابط عمومی صنعت و ستارههای رسانهای است* به کارفرمایان صنعت در مورد ارزش روابط عمومی، چیستی و نبودن آن توصیه میکند و راههایی برای شناسایی استعدادهای روابط عمومی پیشنهاد میکند.
دانلود کتاب «روابط عمومی سفر و گردشگری: راهنمای مقدماتی برای مدیران هتلداری»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.