تاریخ، خاطرات، زندگینامه

علائم تجاری، برندها و رقابت پذیری

Trademarks, Brands, and Competitiveness

دانلود کتاب Trademarks, Brands, and Competitiveness (به فارسی: علائم تجاری، برندها و رقابت پذیری) نوشته شده توسط «Teresa da Silva Lopes – Paul Duguid (eds.)»


اطلاعات کتاب علائم تجاری، برندها و رقابت پذیری

موضوع اصلی: بیوگرافی و زندگینامه – تجارت و امور مالی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Teresa da Silva Lopes – Paul Duguid (eds.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 270 / 268

حجم فایل: 4.91 مگابایت

کد کتاب: 0415776937 , 9780415776936

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب علائم تجاری، برندها و رقابت پذیری

این کتاب به بررسی علائم تجاری و برندها و نقش تاریخی آنها در مزیت رقابتی و نسبی ملی و در رشد کلی اقتصادی می‌پردازد. مشارکت‌کنندگان گزارشی تاریخی از سهم برندها در کالاهای مصرفی در رشد اقتصادی ارائه می‌کنند. توسعه قانون علامت تجاری، تأثیر آن بر استراتژی برند و متقابلاً تأثیر استراتژی بر قانون را بررسی کنید. و به ساخت و تغییر موقعیت برندهای فردی به عنوان نمونه ای از تأثیر متقابل قانون و استراتژی نگاه کنید.

برندها و علائم تجاری معمولاً از منظر بازاریابی مورد بحث قرار می گیرند. این کتاب نه تنها دانشمندان و متخصصان بازاریابی، بلکه از تاریخ کسب‌وکار، حقوق، اقتصاد و تاریخ اقتصادی را گرد هم می‌آورد تا درک غنی‌تری از علائم تجاری و رقابت‌پذیری نسبت به آنچه که تاکنون در دسترس بوده، ارائه دهد.


This book examines trademarks and brands, and their historical role in national competitive and comparative advantage and in overall economic growth. The contributors provide an historical account of the contribution of brands in consumer goods to economic growth; examine the development of trademark law, its influence on brand strategy, and reciprocally the influence of strategy on the law; and look at the building and repositioning of individual brands as example of the interplay of law and strategy.

Brands and trademarks are usually discussed from the perspective of marketing. This book draws together scholars and practitioners not only from marketing, but also from business history, law, economics, and economic history to provide a richer understanding of trade marks and competitiveness than has hitherto been available.

دانلود کتاب «علائم تجاری، برندها و رقابت پذیری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید