قانون

قانون و تئوری علامت تجاری: کتاب راهنمای تحقیقات معاصر (کتابهای تحقیق در مالکیت فکری)

Trademark Law and Theory: A Handbook of Contemporary Research (Research Handbooks in Intellectual Property)

دانلود کتاب Trademark Law and Theory: A Handbook of Contemporary Research (Research Handbooks in Intellectual Property) (به فارسی: قانون و تئوری علامت تجاری: کتاب راهنمای تحقیقات معاصر (کتابهای تحقیق در مالکیت فکری)) نوشته شده توسط «Graeme B. Dinwoodie – Mark D. Janis»


اطلاعات کتاب قانون و تئوری علامت تجاری: کتاب راهنمای تحقیقات معاصر (کتابهای تحقیق در مالکیت فکری)

موضوع اصلی: فقه و حقوق

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Graeme B. Dinwoodie – Mark D. Janis

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 539 / 555

حجم فایل: 1.60 مگابایت

کد کتاب: 1848441312 , 9781848441316

توضیحات کتاب قانون و تئوری علامت تجاری: کتاب راهنمای تحقیقات معاصر (کتابهای تحقیق در مالکیت فکری)

این کتاب مهم تحقیقاتی جدید مجموعه‌ای از آثار روشنگر دانشمندان برجسته این حوزه را گرد هم می‌آورد تا یکی از گسترده‌ترین و گسترده‌ترین مرورهای کلی در مورد مسائل مربوط به حقوق علائم تجاری را در بر گیرد. این کتاب که حول سه حوزه تحقیق سازماندهی شده است، با ارائه طیف گسترده ای از دیدگاه های روش شناختی در مورد قانون علامت تجاری شروع می شود. مشارکت‌کنندگان از حقوق و اقتصاد، نظریه مالکیت، نظریه نشانه‌شناسی و تاریخ استفاده کرده‌اند – که منعکس کننده ماهیت چند وجهی علائم تجاری معاصر است. این کتاب در ادامه به بررسی چشم‌انداز بین‌المللی قانون علامت تجاری می‌پردازد، به دارایی‌های فرهنگی بومی، مسائل حقوق بشر، جابجایی آزاد کالاها، و نقش هماهنگ‌سازی اساسی می‌پردازد. این کتاب با مجموعه‌ای از دیدگاه‌های آینده‌نگر، که بر تقاطع قانون علامت تجاری تمرکز دارد، به پایان می‌رسد. با سایر نهادهای مقررات مانند تبلیغات و سخنرانی، قانون کپی رایت، مقررات فضای مجازی و حفاظت از طراحی. با بحث در مورد مسائل مهم آینده در مورد حمایت از علامت تجاری و ارتباط آن با سایر سیاست های اجتماعی، این کتابچه مورد توجه محققان حقوق، وکلای علائم تجاری و دانشجویان حقوق خواهد بود. همچنین مورد علاقه دانشگاهیان در بازاریابی، تجارت، روانشناسی مصرف کننده و اقتصاد خواهد بود.


This important new research Handbook brings together a set of illuminating works by the field’s leading scholars to comprise one of the broadest and most far-reaching overviews of trademark law issues. Organized around three areas of inquiry, the book starts by offering a rich variety of methodological perspectives on trademark law. The contributors have drawn from law and economics, property theory, semiotic theory, and history – reflecting the multifaceted nature of contemporary trademarks. The Handbook goes on to survey trademark law’s international landscape, addressing indigenous cultural property, human rights issues, the free movement of goods, and the role of substantive harmonization.It concludes with a series of forward-looking perspectives, which focus on trademark law’s intersection with other bodies of regulation, such as advertising and speech, copyright law, cyberspace regulation, and design protection. Discussing critical future issues regarding trademark protection and its relationship with other social policies, this Handbook will be of great interest to law scholars, trademark lawyers and law students. It will also be of interest to academics in marketing, business, consumer psychology, and economics.

دانلود کتاب «قانون و تئوری علامت تجاری: کتاب راهنمای تحقیقات معاصر (کتابهای تحقیق در مالکیت فکری)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید