بازاریابی: تبلیغات

افراد فردا: مصرف کنندگان آینده و نحوه خواندن آنها

Tomorrow People: Future Consumers and How to Read Them

دانلود کتاب Tomorrow People: Future Consumers and How to Read Them (به فارسی: افراد فردا: مصرف کنندگان آینده و نحوه خواندن آنها) نوشته شده توسط «Martin Raymond»


اطلاعات کتاب افراد فردا: مصرف کنندگان آینده و نحوه خواندن آنها

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Financal Times Management

نویسنده: Martin Raymond

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 305

حجم فایل: 3.91 مگابایت

کد کتاب: 027365957X , 9780273659570

توضیحات کتاب افراد فردا: مصرف کنندگان آینده و نحوه خواندن آنها

آینده یک جریان سود است که منتظر اتفاق افتادن است، اما نیاز به مشاهده و پیش بینی دقیق دارد تا آن را در مسیر شما جاری کند. این کتاب تصویری از مصرف کنندگان فردا است. جهانی که در آن ساکن خواهند شد، سبک زندگی و ارزش هایی که در پیش خواهند گرفت و روش هایی که خرید خواهند کرد. دیر یا زود هر برندی باید با مردم فردا تعامل داشته باشد، پس چگونه خود را برای چنین دنیایی تجهیز کنید. با درک ماهیت روندها، پویایی یا علم آنها، نه تنها می‌توانیم یاد بگیریم که آنها را ببینیم، بلکه می‌توانیم نحوه ترسیم آنها و استفاده از آنها برای تولید محصولات، مارک‌ها و خدمات برای مصرف‌کنندگان فردا را بیاموزیم. همه چیز در مورد رفتار است. این در مورد داده های مرده نیست. مارتین ریموند در یک دیدگاه تحریک‌آمیز و روشن‌تر از اینکه چگونه شیوه‌های زندگی و تغییرات فرهنگی در حال ظهور احتمالاً بر مصرف‌کنندگان فردا تأثیر می‌گذارد، الگوهای رفتاری جدید مصرف‌کننده را به شما گوشزد می‌کند و به شما می‌آموزد که بازار را بخوانید و آماده ارائه دقیقاً آنچه مشتریانتان می‌خواهند باشید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا روندها را بخوانید، اکتشافاتی را که انجام می‌دهید تفسیر کنید و آن‌ها را به گونه‌ای به کسب‌وکار خود متصل کنید که آینده‌نگرتر و مصرف‌کننده‌تر باشد. یاد بگیرید که این کار را انجام دهید و می توانید با مشتریان خود به جای واکنش به آنها تعامل داشته باشید. شما می توانید یک برند واقعا لمسی بسازید. در دنیایی که پاسخ‌های فردا دیگر در داده‌های دیروز نیست، یاد بگیرید که چگونه مردم را به جای گزارش‌ها بخوانید. درباره نویسنده: مارتین ریموند سردبیر مجله Viewpoint (کتاب مقدس برای صنعت طراحی و تبلیغات) و یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه آینده، یک مشاور پیشرو در آینده است.


The future is a profit stream waiting to happen, but it takes careful observation and anticipation to make it flow your way. This book is a snapshot of tomorrow’s consumers. The world they will inhabit, the lifestyles and values they will adopt and the ways they will shop. Sooner or later every brand has to interact with tomorrow’s people, so how do you equip yourself for such a world. By understanding the nature of trends, their dynamics or science, we can not only learn to see them, but also how to map them and use them to generate products, brands and services for tomorrow’s consumers. It’s all about behavior. It’s not about dead data. In a provocative and insightful view of how emerging lifestyles and cultural changes are likely to impact on tomorrow’s consumers, Martin Raymond alerts you to new consumer behavior patterns and teaches you to read a market and be ready to deliver exactly what your customers want. This book will help you to read trends, interpret the discoveries that you make and plug them back into your business in a way that makes it more future-facing and consumer-centric. Learn to do this and you can interact with your customers rather than react to them. You can build a truly tactile brand. In a world where tomorrow’s answers no longer lie in yesterday’s data, learn how to read people rather than reports. About the author: Martin Raymond is Editor of Viewpoint magazine (trend bible for the design and advertising industry) and co-founder of the Future Laboratory, a leading futures consultancy.

دانلود کتاب «افراد فردا: مصرف کنندگان آینده و نحوه خواندن آنها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید