مدیریت

این انجام طراحی خدمات است: به کارگیری تفکر طراحی خدمات در دنیای واقعی

This Is Service Design Doing: Applying Service Design Thinking in the Real World

دانلود کتاب This Is Service Design Doing: Applying Service Design Thinking in the Real World (به فارسی: این انجام طراحی خدمات است: به کارگیری تفکر طراحی خدمات در دنیای واقعی) نوشته شده توسط «Stickdorn – Marc – Hormess – Markus Edgar – Lawrence – Adam – Schneider – Jakob»


اطلاعات کتاب این انجام طراحی خدمات است: به کارگیری تفکر طراحی خدمات در دنیای واقعی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: O’Reilly Media

نویسنده: Stickdorn – Marc – Hormess – Markus Edgar – Lawrence – Adam – Schneider – Jakob

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 541 / 1079

حجم فایل: 22.70 مگابایت

کد کتاب: 1491927186 , 9781491927182

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب این انجام طراحی خدمات است: به کارگیری تفکر طراحی خدمات در دنیای واقعی

“چگونه می توان فرهنگ مشتری محوری را در یک سازمان ایجاد کرد؟ این اولین کتاب جامع در مورد چگونگی انجام واقعی طراحی خدمات برای بهبود کیفیت و تعامل بین ارائه دهندگان خدمات و مشتریان است. شما دستورالعمل های تسهیل کننده خاصی را در مورد چگونگی انجام آن یاد خواهید گرفت. کارگاه‌ها را اجرا کنید، تمام روش‌های اصلی طراحی خدمات را اجرا کنید، مفاهیم را در واقعیت پیاده‌سازی کنید، و طراحی خدمات را با موفقیت در سازمان جاسازی کنید. طراحی خدمات به زبان مشترکی در بین رشته‌ها نیاز دارد تا سیلوهای درون یک سازمان را تجزیه کند. این کتاب یک سازگاری را ارائه می‌کند. مدلی برای انجام این کار و توصیف عملی از هر مرحله، ابزار و روش استفاده شده ارائه می دهد. شما می توانید بر مشتریان خود تمرکز کنید و تجربه آنها را به طور مکرر بهبود بخشید. از تئوری به عمل بروید و موفقیت تجاری پایدار ایجاد کنید.”- –  بیشتر بخوانید…


“How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers. You’ll learn specific facilitation guidelines on how to run workshops, perform all of the main service design methods, implement concepts in reality, and embed service design successfully in an organization. Service design requires a common language across disciplines to break down silos within an organization. This book provides a consistent model for accomplishing this and offers hands-on descriptions of every single step, tool, and method used. You’ll be able to focus on your customers and iteratively improve their experience. Move from theory to practice and build sustainable business success.”–  Read more…

دانلود کتاب «این انجام طراحی خدمات است: به کارگیری تفکر طراحی خدمات در دنیای واقعی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید