بازاریابی: تبلیغات

این بازاریابی است: تا زمانی که دیدن را یاد نگیرید نمی توانید دیده شوید

This Is Marketing: You Can’t Be Seen Until You Learn to See

دانلود کتاب This Is Marketing: You Can’t Be Seen Until You Learn to See (به فارسی: این بازاریابی است: تا زمانی که دیدن را یاد نگیرید نمی توانید دیده شوید) نوشته شده توسط «Seth Godin»


اطلاعات کتاب این بازاریابی است: تا زمانی که دیدن را یاد نگیرید نمی توانید دیده شوید

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Portfolio (November 13 2018)

نویسنده: Seth Godin

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 288

حجم فایل: 2.27 مگابایت

کد کتاب: 0525540830 , 9780525540830

توضیحات کتاب این بازاریابی است: تا زمانی که دیدن را یاد نگیرید نمی توانید دیده شوید

**#1 پرفروش ترین وال استریت ژورنال

پرفروش‌ترین کتاب فوری نیویورک تایمز *

رویکرد تغییر دهنده بازی برای بازاریابی، فروش و تبلیغات.***

ست گودین از طریق وبلاگ، دوره‌های آنلاین، سخنرانی‌ها و کتاب‌های پرفروش خود، به میلیون‌ها کارآفرین، بازاریاب، رهبران، و طرفداران از همه اقشار جامعه آموزش داده و الهام گرفته است. او مخترع ایده‌های بی‌شماری است که راه خود را به زبان اصلی تجارت باز کرده‌اند، از بازاریابی مجوز گرفته تا گاو بنفش، قبیله‌ها و The Dip.

اکنون، برای اولین بار، گودین هسته خرد بازاریابی خود را در یک بسته فشرده، در دسترس و جاودانه ارائه می دهد. این بازاریابی به شما نشان می‌دهد که چگونه کارهایی را که به آن افتخار می‌کنید، انجام دهید، خواه موسس استارت‌آپ فناوری، مالک کسب‌وکار کوچک یا بخشی از یک شرکت بزرگ باشید.

بازاریابان بزرگ از مصرف کنندگان برای حل مشکل شرکت خود استفاده نمی کنند. آنها از بازاریابی برای حل مشکلات دیگران استفاده می کنند. تاکتیک های آنها به جای تبلیغات جلب توجه و قیف ایمیل های هرزنامه بر همدلی، ارتباط و کار عاطفی تکیه دارد.

مهم نیست محصول یا خدمات شما چیست، این کتاب به شما کمک می‌کند تا نحوه ارائه آن به جهان را مجدداً چارچوب بندی کنید تا به طور معناداری با افرادی که آن را می‌خواهند ارتباط برقرار کنید. ست ترکیبی از بینش، مشاهده و نمونه های به یاد ماندنی خود را به کار می گیرد تا به شما آموزش دهد:

  • چگونه در بازار هدف خود اعتماد و مجوز ایجاد کنید.
  • هنر موقعیت یابی — تصمیم گیری نه تنها برای چه کسی، بلکه برای چه کسی نیست.
  • چرا بهترین راه برای دستیابی به اهدافتان این است که به دیگران کمک کنید تا به آنچه می خواهند تبدیل شوند.
  • چرا رویکردهای قدیمی برای تبلیغات و برندسازی دیگر جواب نمی دهند.
  • نقش شگفت انگیز تنش در هر تصمیمی برای خرید (یا نه).
  • چگونه بازاریابی در هسته خود در مورد داستان هایی است که ما درباره موقعیت اجتماعی خود به خود می گوییم.

شما می توانید کارهایی را انجام دهید که برای افرادی که اهمیت دارند. این کتاب راه را به شما نشان می دهد.
***


**#1 Wall Street Journal Bestseller

Instant New York Times Bestseller *

A game-changing approach to marketing, sales, and advertising.***

Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books. He is the inventor of countless ideas that have made their way into mainstream business language, from Permission Marketing to Purple Cow to Tribes to The Dip.

Now, for the first time, Godin offers the core of his marketing wisdom in one compact, accessible, timeless package.  This is Marketing shows you how to do work you’re proud of, whether you’re a tech startup founder, a small business owner, or part of a large corporation.

Great marketers don’t use consumers to solve their company’s problem; they use marketing to solve other people’s problems. Their tactics rely on empathy, connection, and emotional labor instead of attention-stealing ads and spammy email funnels. 

No matter what your product or service, this book will help you reframe how it’s presented to the world, in order to meaningfully connect with people who want it. Seth employs his signature blend of insight, observation, and memorable examples to teach you:

  • How to build trust and permission with your target market.
  • The art of positioning–deciding not only who it’s for, but who it’s not for.
  • Why the best way to achieve your goals is to help others become who they want to be.
  • Why the old approaches to advertising and branding no longer work.  
  • The surprising role of tension in any decision to buy (or not).
  • How marketing is at its core about the stories we tell ourselves about our social status.

You can do work that matters for people who care. This book shows you the way.
**

دانلود کتاب «این بازاریابی است: تا زمانی که دیدن را یاد نگیرید نمی توانید دیده شوید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید