تجارت

مانند مشتری خود فکر کنید – یک استراتژی برنده برای به حداکثر رساندن فروش با درک چگونگی و چرایی خرید مشتریان شما، 2005

Think Like Your Customer - A Winning Strategy to Maximize Sales by Understanding How and Why Your Customers Buy, 2005

دانلود کتاب Think Like Your Customer – A Winning Strategy to Maximize Sales by Understanding How and Why Your Customers Buy, 2005 (به فارسی: مانند مشتری خود فکر کنید – یک استراتژی برنده برای به حداکثر رساندن فروش با درک چگونگی و چرایی خرید مشتریان شما، 2005) نوشته شده توسط «Bill Stinnett»


اطلاعات کتاب مانند مشتری خود فکر کنید – یک استراتژی برنده برای به حداکثر رساندن فروش با درک چگونگی و چرایی خرید مشتریان شما، 2005

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill

نویسنده: Bill Stinnett

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 205

حجم فایل: 3.60 مگابایت

کد کتاب: 0071441883 , 9780071441889

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مانند مشتری خود فکر کنید – یک استراتژی برنده برای به حداکثر رساندن فروش با درک چگونگی و چرایی خرید مشتریان شما، 2005

چگونه مشتریان را با یادگیری نحوه تفکر آنها جذب کنیم

شایع ترین شکایتی که بیل استینت از مشتریان شرکتی خود می شنود این است که فروشندگان و تامین کنندگان بالقوه “فقط کار ما را نمی فهمد.” در کتاب «مثل مشتری خود فکر کنید»، استینت توضیح می‌دهد که چرا کلید جذب مشتریان شرکتی این است که یاد بگیریم درباره چیزهایی که مدیران و صاحبان کسب‌وکار به آن‌ها فکر می‌کنند فکر کنند و بفهمند که چگونه تصمیم‌های خرید پیچیده‌ای می‌گیرند.

با تکیه بر سال‌های فعالیتش. او با تجربه به عنوان مشاور Fortune 500، به متخصصان فروش و بازاریابی چارچوبی قدرتمند برای درک عملکرد درونی یک تجارت ارائه می دهد. دانستن اینکه چه چیزی مدیران را برمی انگیزد و بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد. شناسایی ساختار سازمانی و روانشناسی تصمیم گیری شرکت؛ و از آن اطلاعات برای ایجاد یک استراتژی برنده برای تأثیرگذاری بر نحوه و چرایی خرید مشتری استفاده کنید.

علاوه بر این، شما موارد زیر را دریافت خواهید کرد:

  • بینش های بازاریابی جامد ارائه شده در یک سرگرمی و سرحال. سبک توسط یک مشاور شرکتی برتر و رهبر سمینار
  • نکات متخصص در مورد چگونگی به حداکثر رساندن ارزش و سودآوری روابط با مشتریان و مشتریان شرکت

How to capture customers by learning to think the way they do

The most common complaint Bill Stinnett hears from his corporate clients is that would-be vendors and suppliers “just don’t understand our business.” In Think Like Your Customer , Stinnett explains why the key to landing corporate customers is to learn to think about the things executives and business owners think about and understand how they make complex buying decisions.

Drawing upon his years of experience as a Fortune 500 consultant, he offers sales and marketing professionals a powerful framework for understanding the inner workings of a business; knowing what motivates its executives and influences their buying decisions; identifying a company’s organizational structure and decision-making psychology; and using that information to develop a winning strategy for influencing how and why the customer buys.

In addition, you receive:

  • Solid marketing insights delivered in a fun, breezy style by a top corporate consultant and seminar leader
  • Expert tips on how to maximize the value and profitability of relationships with corporate clients and customers

دانلود کتاب «مانند مشتری خود فکر کنید – یک استراتژی برنده برای به حداکثر رساندن فروش با درک چگونگی و چرایی خرید مشتریان شما، 2005»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید