دانلود کتاب They Ask, You Answer: A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Today’s Digital Consumer, Revised & Updated (به فارسی: آنها می پرسند، شما پاسخ می دهید: یک رویکرد انقلابی برای فروش داخلی، بازاریابی محتوا، و مصرف کننده دیجیتال امروزی، بازبینی و به روز شده) نوشته شده توسط «Marcus Sheridan»
اطلاعات کتاب آنها می پرسند، شما پاسخ می دهید: یک رویکرد انقلابی برای فروش داخلی، بازاریابی محتوا، و مصرف کننده دیجیتال امروزی، بازبینی و به روز شده
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Marcus Sheridan
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2019
تعداد صفحه: 320
حجم فایل: 683 کیلوبایت
کد کتاب: 1119610141 , 9781119610144
نوبت چاپ: Hardcover
توضیحات کتاب آنها می پرسند، شما پاسخ می دهید: یک رویکرد انقلابی برای فروش داخلی، بازاریابی محتوا، و مصرف کننده دیجیتال امروزی، بازبینی و به روز شده
راهنمای انقلابی که کسبوکارها را در سراسر جهان به چالش میکشد تا فروش به خریداران خود را متوقف کنند و برای به دست آوردن نتیجه به سؤالات آنها پاسخ دهند. اصلاح و به روز رسانی شده تا به فناوری جدید، روندها، تکامل مستمر مصرف کننده دیجیتال و موارد دیگر بپردازد
در عصر دیجیتال امروز، قیف فروش سنتی – بازاریابی در راس، فروش در وسط، خدمات مشتری در پایین – دیگر موثر نیست. برای موفقیت، کسبوکارها باید روی سؤالات، نگرانیها و مشکلاتی که خریدارانشان دارند وسواس داشته باشند و تا حد امکان صادقانه و کامل به آنها بپردازند. هر روز خریداران برای پرسیدن میلیاردها سوال به موتورهای جستجو مراجعه می کنند. داشتن پاسخ هایی که آنها نیاز دارند می تواند هزاران خریدار بالقوه را به شرکت شما جذب کند – اما تنها در صورتی که استراتژی محتوای شما پاسخ های شما را در صدر نتایج جستجو قرار دهد. این یک معادله ساده و قدرتمند است که باعث رشد و موفقیت می شود:آنها می پرسند، شما پاسخ می دهید.
با استفاده از این اصول، نویسنده مارکوس شریدان، شرکت استخر خود را از اعماق تاریک مسکن هدایت کرد. سقوط در سال 2008 به یکی از بزرگترین نصب کنندگان استخر در ایالات متحده تبدیل شد. کشف کنید که استراتژی اثبات شده او چگونه می تواند برای کسب و کار شما کار کند و بر اصول بازاریابی درونگرا و محتوا تسلط داشته باشید که هزاران شرکت را برای دستیابی به رشد استثنایی توانمند کرده است.
آنها می پرسند، شما پاسخ می دهیدیک راهنمای ساده پر از تاکتیک ها و بینش های عملی برای تغییر استراتژی بازاریابی شما. این نسخه جدید به طور کامل اصلاح و به روز شده است تا منعکس کننده تکامل بازاریابی محتوا و افزایش تقاضای خریداران اینترنتی امروزی باشد. فصلهای جدید تأثیر فناوری، بازاریابی محاورهای، عناصر اساسی که هر وبسایت تجاری باید داشته باشد، ظهور ویدیو، و داستانهای جدید شرکتهایی که باآنها میپرسند، شما پاسخ میدهید به نتایج قابلتوجهی دست یافتهاند را بررسی میکند.
با مطالعه این کتاب، خواهید دانست:
چگونه از طریق محتوا و ویدئو بین خریداران اعتماد ایجاد کنید. چگونه حضور وب خود را به آهنربایی برای خریداران واجد شرایط تبدیل کنیم. از طریق مطالعات موردی جدید، با ارائه نتایج دنیای واقعی از شرکتهایی که این اصول را پذیرفتهاند، چه کار میکند و چه چیزی انجام نمیشود. چرا باید به جای تکیه بر روش های سنتی تر (و ناکارآمد) تبلیغات و بازاریابی، کسب و کار خود را به عنوان یک شرکت رسانه ای در نظر بگیرید. چگونه می توانید در شرکت خود به خرید بپردازید و واقعاً فرهنگ محتوا و ویدیو را بپذیرید. چگونه پایگاه مشتری فعلی خود را به حامیان برند وفادار برای شرکت خود تبدیل کنید.آنها می پرسند، شما پاسخ می دهیدیک منبع ضروری برای شرکت هایی است که می خواهند رویکرد جدیدی به بازاریابی و فروش داشته باشند که ثابت شده است که بیشتر تولید می کند. ترافیک، سرنخ ها و فروش.
In today’s digital age, the traditional sales funnel–marketing at the top, sales in the middle, customer service at the bottom–is no longer effective. To be successful, businesses must obsess over the questions, concerns, and problems their buyers have, and address them as honestly and as thoroughly as possible. Every day, buyers turn to search engines to ask billions of questions. Having the answers they need can attract thousands of potential buyers to your company–but only if your content strategy puts your answers at the top of those search results. It’s a simple and powerful equation that produces growth and success:They Ask, You Answer.
Using these principles, author Marcus Sheridan led his struggling pool company from the bleak depths of the housing crash of 2008 to become one of the largest pool installers in the United States. Discover how his proven strategy can work for your business and master the principles of inbound and content marketing that have empowered thousands of companies to achieve exceptional growth.
They Ask, You Answeris a straightforward guide filled with practical tactics and insights for transforming your marketing strategy. This new edition has been fully revised and updated to reflect the evolution of content marketing and the increasing demands of today’s internet-savvy buyers. New chapters explore the impact of technology, conversational marketing, the essential elements every business website should possess, the rise of video, and new stories from companies that have achieved remarkable results withThey Ask, You Answer.
Upon reading this book, you will know:
How to build trust with buyers through content and video. How to turn your web presence into a magnet for qualified buyers. What works and what doesn’t through new case studies, featuring real-world results from companies that have embraced these principles. Why you need to think of your business as a media company, instead of relying on more traditional (and ineffective) ways of advertising and marketing. How to achieve buy-in at your company and truly embrace a culture of content and video. How to transform your current customer base into loyal brand advocates for your company.They Ask, You Answeris a must-have resource for companies that want a fresh approach to marketing and sales that is proven to generate more traffic, leads, and sales.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.