تجارت

اثر برنده: عصب شناسی موفقیت و شکست

The winner effect: the neuroscience of success and failure

دانلود کتاب The winner effect: the neuroscience of success and failure (به فارسی: اثر برنده: عصب شناسی موفقیت و شکست) نوشته شده توسط «Robertson – Ian H»


اطلاعات کتاب اثر برنده: عصب شناسی موفقیت و شکست

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Thomas Dunne Books;St. Martin’s Press

نویسنده: Robertson – Ian H

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

تعداد صفحه: 320

حجم فایل: 319 کیلوبایت

کد کتاب: 125001364X , 9781250013644

توضیحات کتاب اثر برنده: عصب شناسی موفقیت و شکست

چه چیزی یک برنده را می سازد؟ چرا برخی از افراد هم در زندگی و هم در تجارت موفق می شوند و برخی دیگر شکست می خورند؟ چرا تعداد کمی از افراد در نهایت قدرتمند می شوند، در حالی که بسیاری ناتوان می مانند؟

«اثر برنده» اصطلاحی است که در زیست شناسی استفاده می شود برای توصیف اینکه چگونه حیوانی که در چند مبارزه در برابر حریفان ضعیف پیروز شده است، احتمال بیشتری دارد که در مسابقات بعدی در برابر رقبای قوی تر پیروز شود. همانطور که یان رابرتسون فاش می کند، در مورد انسان ها نیز صدق می کند. موفقیت ترکیب شیمیایی مغز را تغییر می دهد و شما را متمرکزتر، باهوش تر، اعتماد به نفس تر و تهاجمی تر می کند. این اثر به اندازه هر دارو قوی است. و هر چه بیشتر برنده شوید، بیشتر به پیروزی خواهید رسید. اما جنبه منفی این است که برنده شدن می‌تواند از نظر جسمی اعتیادآور شود.

با درک تغییرات ذهنی و فیزیکی که در مغز یک “برنده” رخ می‌دهد، چگونه اتفاق می‌افتد، و چرا بر برخی افراد بیش از حد تاثیر می‌گذارد. دیگران، رابرتسون به این سوال پاسخ می دهد که چرا برخی افراد بهتر از دیگران به موفقیت می رسند و سپس آن را مدیریت می کنند. او توضیح می دهد که چه چیزی یک برنده – یا یک بازنده – را می سازد و چگونه می توانیم از پاسخ این سؤالات برای درک بهتر رفتار همکاران تجاری، خانواده، دوستان و خودمان استفاده کنیم.


What makes a winner? Why do some people succeed both in life and in business, and others fail? Why do a few individuals end up supremely powerful, while many remain powerless?

The “winner effect” is a term used in biology to describe how an animal that has won a few fights against weak opponents is much more likely to win later bouts against stronger contenders. As Ian Robertson reveals, it applies to humans, too. Success changes the chemistry of the brain, making you more focused, smarter, more confident, and more aggressive. The effect is as strong as any drug. And the more you win, the more you will go on to win. But the downside is that winning can become physically addictive.

By understanding what the mental and physical changes are that take place in the brain of a “winner,” how they happen, and why they affect some people more than others, Robertson answers the question of why some people attain and then handle success better than others. He explains what makes a winner—or a loser—and how we can use the answers to these questions to understand better the behavior of our business colleagues, family, friends, and ourselves.

دانلود کتاب «اثر برنده: عصب شناسی موفقیت و شکست»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید