دانلود کتاب The Unity Game Engine And The Circuits Of Cultural Software (به فارسی: موتور بازی یونیتی و مدارهای نرم افزار فرهنگی) نوشته شده توسط «Benjamin Nicoll – Brendan Keogh»
اطلاعات کتاب موتور بازی یونیتی و مدارهای نرم افزار فرهنگی
موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Palgrave Pivot
نویسنده: Benjamin Nicoll – Brendan Keogh
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2019
تعداد صفحه: 128
حجم فایل: 2.28 مگابایت
کد کتاب: 3030250121 , 9783030250126
توضیحات کتاب موتور بازی یونیتی و مدارهای نرم افزار فرهنگی
بازیهای ویدیویی زمانی با طیف وسیعی از ابزارها و فناوریها ساخته میشدند، اما در سالهای اخیر تعداد کمی از «موتورهای بازی» تجاری موجود به سطح بیسابقهای از تسلط در صنعت جهانی بازیهای ویدیویی رسیدهاند. به طور خاص، موتور بازی Unity در تمام مقیاسهای توسعه بازیهای ویدیویی، از استودیو بزرگ تا اتاق خواب علاقهمندان نفوذ کرده است، به طوری که طبق گزارشها، بیش از نیمی از بازیهای ویدیویی جدید با Unity ساخته میشوند. این کتاب یک تحلیل انتقادی ضروری از Unity بهعنوان «نرمافزار فرهنگی» ارائه میکند که جریانهای کاری خاص تولید، روششناسی طراحی و سواد نرمافزاری را تسهیل میکند. بنجامین نیکول و برندن کیوگ با تکیه بر روشهای قدیمی در مطالعات رسانهای و فرهنگی، و با تکیه بر مصاحبهها با طیف وسیعی از توسعهدهندگان بازیهای ویدیویی، استدلال میکنند که یونیتی گفتمان دموکراسیسازی را به کار میگیرد تا کاربران را به «مدارهای نرمافزار فرهنگی» خود بکشاند. برای محققان تولید رسانه، فرهنگ نرمافزار و مطالعات پلتفرم، این کتاب چارچوب و زبانی را برای بیان بهتر نقش غالب ابزارهای نرمافزاری در تولید فرهنگی فراهم میکند. برای توسعهدهندگان، مربیان و دانشآموزان بازیهای ویدیویی، زمینههای تاریخی و حیاتی را برای ابزاری فراهم میکند که به طور گسترده استفاده میشود، اما به ندرت از زاویهای فرهنگی تحلیل میشود.
دانلود کتاب «موتور بازی یونیتی و مدارهای نرم افزار فرهنگی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.