برنامه نویسی: بازی

موتور بازی یونیتی و مدارهای نرم افزار فرهنگی

The Unity Game Engine And The Circuits Of Cultural Software

دانلود کتاب The Unity Game Engine And The Circuits Of Cultural Software (به فارسی: موتور بازی یونیتی و مدارهای نرم افزار فرهنگی) نوشته شده توسط «Benjamin Nicoll – Brendan Keogh»


اطلاعات کتاب موتور بازی یونیتی و مدارهای نرم افزار فرهنگی

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Palgrave Pivot

نویسنده: Benjamin Nicoll – Brendan Keogh

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 128

حجم فایل: 2.28 مگابایت

کد کتاب: 3030250121 , 9783030250126

توضیحات کتاب موتور بازی یونیتی و مدارهای نرم افزار فرهنگی

بازی‌های ویدیویی زمانی با طیف وسیعی از ابزارها و فناوری‌ها ساخته می‌شدند، اما در سال‌های اخیر تعداد کمی از «موتورهای بازی» تجاری موجود به سطح بی‌سابقه‌ای از تسلط در صنعت جهانی بازی‌های ویدیویی رسیده‌اند. به طور خاص، موتور بازی Unity در تمام مقیاس‌های توسعه بازی‌های ویدیویی، از استودیو بزرگ تا اتاق خواب علاقه‌مندان نفوذ کرده است، به طوری که طبق گزارش‌ها، بیش از نیمی از بازی‌های ویدیویی جدید با Unity ساخته می‌شوند. این کتاب یک تحلیل انتقادی ضروری از Unity به‌عنوان «نرم‌افزار فرهنگی» ارائه می‌کند که جریان‌های کاری خاص تولید، روش‌شناسی طراحی و سواد نرم‌افزاری را تسهیل می‌کند. بنجامین نیکول و برندن کیوگ با تکیه بر روش‌های قدیمی در مطالعات رسانه‌ای و فرهنگی، و با تکیه بر مصاحبه‌ها با طیف وسیعی از توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی، استدلال می‌کنند که یونیتی گفتمان دموکراسی‌سازی را به کار می‌گیرد تا کاربران را به «مدارهای نرم‌افزار فرهنگی» خود بکشاند. برای محققان تولید رسانه، فرهنگ نرم‌افزار و مطالعات پلتفرم، این کتاب چارچوب و زبانی را برای بیان بهتر نقش غالب ابزارهای نرم‌افزاری در تولید فرهنگی فراهم می‌کند. برای توسعه‌دهندگان، مربیان و دانش‌آموزان بازی‌های ویدیویی، زمینه‌های تاریخی و حیاتی را برای ابزاری فراهم می‌کند که به طور گسترده استفاده می‌شود، اما به ندرت از زاویه‌ای فرهنگی تحلیل می‌شود.


Videogames were once made with a vast range of tools and technologies, but in recent years a small number of commercially available ‘game engines’ have reached an unprecedented level of dominance in the global videogame industry. In particular, the Unity game engine has penetrated all scales of videogame development, from the large studio to the hobbyist bedroom, such that over half of all new videogames are reportedly being made with Unity. This book provides an urgently needed critical analysis of Unity as ‘cultural software’ that facilitates particular production workflows, design methodologies, and software literacies. Building on long-standing methods in media and cultural studies, and drawing on interviews with a range of videogame developers, Benjamin Nicoll and Brendan Keogh argue that Unity deploys a discourse of democratization to draw users into its ‘circuits of cultural software’. For scholars of media production, software culture, and platform studies, this book provides a framework and language to better articulate the increasingly dominant role of software tools in cultural production. For videogame developers, educators, and students, it provides critical and historical grounding for a tool that is widely used yet rarely analysed from a cultural angle.

دانلود کتاب «موتور بازی یونیتی و مدارهای نرم افزار فرهنگی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید