سرمایه گذاری

نسخه دوم راهنمای نهایی بازاریابی ورزشی

The Ultimate Guide to Sports Marketing Second Edition

دانلود کتاب The Ultimate Guide to Sports Marketing Second Edition (به فارسی: نسخه دوم راهنمای نهایی بازاریابی ورزشی) نوشته شده توسط «Stedman Graham – Lisa Neirotti – Joe Goldblatt»


اطلاعات کتاب نسخه دوم راهنمای نهایی بازاریابی ورزشی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – سرمایه گذاری

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Stedman Graham – Lisa Neirotti – Joe Goldblatt

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 315 / 322

حجم فایل: 3.65 مگابایت

کد کتاب: 0071381139 , 9780071381130

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب نسخه دوم راهنمای نهایی بازاریابی ورزشی

بازاریابی ورزشی به عنوان یکی از معتبرترین، هیجان انگیزترین و محبوب ترین زمینه ها در بازاریابی معاصر معرفی می شود. تعداد برنامه‌های مرتبط در کالج‌ها و دانشگاه‌ها افزایش یافته است، و شرکت‌هایی که با بازاریابی ورزشی مرتبط هستند، هر ساله هزاران نفر از افراد مشتاق را مدیریت می‌کنند. راهنمای نهایی بازاریابی ورزشی اولین کتابی است که به پشت صحنه رفته و یک رویکرد استراتژیک و یکپارچه برای بازاریابی ورزشی موثر و نوآورانه را ترسیم می کند. این راهنمای جامع که برای ارائه استراتژی‌های دقیق برای ورود به حوزه بازاریابی ورزشی، کسب بودجه، مدیریت تدارکات رویداد و موارد دیگر، به طور کامل بازبینی و بسته‌بندی شده است، این راهنمای جامع طیف گسترده‌ای از موضوعات را پوشش می‌دهد: – استفاده از اینترنت به عنوان ابزار بازاریابی ورزشی – مذاکرات و قراردادها با حامیان مالی و تامین کنندگان – مشخصات معاملات مجوز


Sports marketing is heralded as one of the most prestigious, exciting, and popular fields in contemporary marketing. The number of related programs in colleges and universities has exploded, and companies tied with sports marketing handle thousands of avid career hopefuls each year. The Ultimate Guide to Sports Marketing is the first book to go behind the scenes and outline a strategic, integrated approach to effective and innovative sports marketing. Completely revised and repackaged to provide detailed strategies on entering the sports marketing field, acquiring funding, managing event logistics and more, this comprehensive guide covers a wide range of topics including: – Use of the Internet as a sports marketing tool – Negotiations and contracts with sponsors and suppliers – Specifics of licensing deals

دانلود کتاب «نسخه دوم راهنمای نهایی بازاریابی ورزشی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید