دانلود کتاب The Ultimate Guide to Sports Marketing Second Edition (به فارسی: نسخه دوم راهنمای نهایی بازاریابی ورزشی) نوشته شده توسط «Stedman Graham – Lisa Neirotti – Joe Goldblatt»
اطلاعات کتاب نسخه دوم راهنمای نهایی بازاریابی ورزشی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – سرمایه گذاری
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Stedman Graham – Lisa Neirotti – Joe Goldblatt
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
تعداد صفحه: 315 / 322
حجم فایل: 3.65 مگابایت
کد کتاب: 0071381139 , 9780071381130
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب نسخه دوم راهنمای نهایی بازاریابی ورزشی
بازاریابی ورزشی به عنوان یکی از معتبرترین، هیجان انگیزترین و محبوب ترین زمینه ها در بازاریابی معاصر معرفی می شود. تعداد برنامههای مرتبط در کالجها و دانشگاهها افزایش یافته است، و شرکتهایی که با بازاریابی ورزشی مرتبط هستند، هر ساله هزاران نفر از افراد مشتاق را مدیریت میکنند. راهنمای نهایی بازاریابی ورزشی اولین کتابی است که به پشت صحنه رفته و یک رویکرد استراتژیک و یکپارچه برای بازاریابی ورزشی موثر و نوآورانه را ترسیم می کند. این راهنمای جامع که برای ارائه استراتژیهای دقیق برای ورود به حوزه بازاریابی ورزشی، کسب بودجه، مدیریت تدارکات رویداد و موارد دیگر، به طور کامل بازبینی و بستهبندی شده است، این راهنمای جامع طیف گستردهای از موضوعات را پوشش میدهد: – استفاده از اینترنت به عنوان ابزار بازاریابی ورزشی – مذاکرات و قراردادها با حامیان مالی و تامین کنندگان – مشخصات معاملات مجوز
دانلود کتاب «نسخه دوم راهنمای نهایی بازاریابی ورزشی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.