دانلود کتاب The Two-Second Advantage: How We Succeed by Anticipating the Future–Just Enough (به فارسی: مزیت دو ثانیه ای: چگونه با پیش بینی آینده موفق می شویم – به اندازه کافی) نوشته شده توسط «Vivek Ranadivé – Kevin Maney»
اطلاعات کتاب مزیت دو ثانیه ای: چگونه با پیش بینی آینده موفق می شویم – به اندازه کافی
موضوع اصلی: روانشناسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Crown Business
نویسنده: Vivek Ranadivé – Kevin Maney
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2011
تعداد صفحه: 243 / 259
حجم فایل: 9.22 مگابایت
کد کتاب: 0307887650 , 9780307887658
توضیحات کتاب مزیت دو ثانیه ای: چگونه با پیش بینی آینده موفق می شویم – به اندازه کافی
چیزی که وین گرتزکی را به بهترین بازیکن هاکی در تمام دوران تبدیل کرد، سرعت او روی یخ یا دقت غیرعادی ضرباتش نبود، بلکه توانایی او در پیشبینی اینکه توپ قرار است یک لحظه قبل از رسیدن به کجا باشد، بود. به عبارت دیگر، این مغز گرتزکی بود که او را استثنایی کرد. در پانزده سال گذشته، دانشمندان دریافتهاند که آنچه بزرگترین نوازندگان، ورزشکاران و نوازندگان را از بقیه ما متمایز میکند، فقط مهارتهای حرکتی یا تواناییهای ورزشی آنها نیست، بلکه توانایی پیشبینی رویدادها قبل از وقوع آنهاست. یک نوازنده عالی میداند که نتها قبل از نواختن چگونه به صدا در میآیند، یک مدیر اجرایی عالی میتواند پیشبینی کند که یک تصمیم تجاری قبل از اتخاذ آن چگونه خواهد بود، یک سرآشپز عالی میداند که یک دستور غذا قبل از آماده شدن چه طعمی خواهد داشت. در روایتی قدرتمند که طول میکشد. ما از تحقیقات در آزمایشگاه ها تا اجرای فناوری پیش بینی در داخل شرکت ها، Vivek Ranadiv؟ و کوین مانی نشان می دهند که چگونه درک ما از تسلط انسان در نحوه “فکر” رایانه ها اعمال می شود. نویسندگان استدلال میکنند که در آیندهای نزدیک، پیشرفتهترین سیستمهای کامپیوتری و موفقترین کسبوکارها، آینده را مانند مغز وین گرتزکی پیشبینی میکنند. در نتیجه، شرکتها میتوانند از نسل جدیدی از فناوری برای پیشبینی نیازهای مشتریان استفاده کنند، قبل از اینکه مشتریان بدانند چه میخواهند، و مشکلات تولید را قبل از وقوع، ترافیک قبل از تحقق و مشکلات عملیاتی را قبل از بروز ببینند. شرکتهای آیندهنگر میتوانند آینده را فقط کسری جلوتر از دیگران با کمی اطلاعات مناسب در زمان مناسب پیشبینی کنند – چیزی که نویسندگان آن را مزیت دو ثانیه مینامند – و این امر نحوه اداره کسبوکارها را متحول خواهد کرد. و به شرکت ها مزیت رقابتی عظیمی در بازار ارائه می دهد. در سنت پرفروش Blink، Sway، و How We Decide، مزیت دو ثانیه درک ما را از آنچه که یک شرکت را موفق می کند تغییر خواهد داد.
دانلود کتاب «مزیت دو ثانیه ای: چگونه با پیش بینی آینده موفق می شویم – به اندازه کافی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.