روانشناسی

مزیت دو ثانیه ای: چگونه با پیش بینی آینده موفق می شویم – به اندازه کافی

The Two-Second Advantage: How We Succeed by Anticipating the Future--Just Enough

دانلود کتاب The Two-Second Advantage: How We Succeed by Anticipating the Future–Just Enough (به فارسی: مزیت دو ثانیه ای: چگونه با پیش بینی آینده موفق می شویم – به اندازه کافی) نوشته شده توسط «Vivek Ranadive – Kevin Maney»


اطلاعات کتاب مزیت دو ثانیه ای: چگونه با پیش بینی آینده موفق می شویم – به اندازه کافی

موضوع اصلی: روانشناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Crown Business

نویسنده: Vivek Ranadive – Kevin Maney

زبان: english

فرمت کتاب: MOBI (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

حجم فایل: 446 کیلوبایت

کد کتاب: 0307887650 , 9780307887658

توضیحات کتاب مزیت دو ثانیه ای: چگونه با پیش بینی آینده موفق می شویم – به اندازه کافی

چیزی که وین گرتزکی را به بهترین بازیکن هاکی در تمام دوران تبدیل کرد، سرعت او روی یخ یا دقت غیرعادی ضرباتش نبود، بلکه توانایی او در پیش‌بینی اینکه توپ قرار است یک لحظه قبل از رسیدن به کجا باشد، بود. به عبارت دیگر، این مغز گرتزکی بود که او را استثنایی کرد. در پانزده سال گذشته، دانشمندان دریافته‌اند که آنچه بزرگ‌ترین نوازندگان، ورزشکاران و نوازندگان را از بقیه ما متمایز می‌کند، فقط مهارت‌های حرکتی یا توانایی‌های ورزشی آنها نیست، بلکه توانایی پیش‌بینی رویدادها قبل از وقوع آنهاست. یک نوازنده عالی می‌داند که نت‌ها قبل از نواختن چگونه به صدا در می‌آیند، یک مدیر اجرایی عالی می‌تواند پیش‌بینی کند که یک تصمیم تجاری قبل از اتخاذ آن چگونه خواهد بود، یک سرآشپز عالی می‌داند که یک دستور غذا قبل از آماده شدن چه طعمی خواهد داشت. در روایتی قدرتمند که طول می‌کشد. ما از تحقیقات در آزمایشگاه ها تا اجرای فناوری پیش بینی در داخل شرکت ها، Vivek Ranadiv؟ و کوین مانی نشان می دهند که چگونه درک ما از تسلط انسان در نحوه “فکر” رایانه ها اعمال می شود. نویسندگان استدلال می‌کنند که در آینده‌ای نزدیک، پیشرفته‌ترین سیستم‌های کامپیوتری و موفق‌ترین کسب‌وکارها، آینده را مانند مغز وین گرتزکی پیش‌بینی می‌کنند. در نتیجه، شرکت‌ها می‌توانند از نسل جدیدی از فناوری برای پیش‌بینی نیازهای مشتریان استفاده کنند، قبل از اینکه مشتریان بدانند چه می‌خواهند، و مشکلات تولید را قبل از وقوع، ترافیک قبل از تحقق و مشکلات عملیاتی را قبل از بروز ببینند. شرکت‌های آینده‌نگر می‌توانند آینده را فقط کسری جلوتر از دیگران با کمی اطلاعات مناسب در زمان مناسب پیش‌بینی کنند – چیزی که نویسندگان آن را مزیت دو ثانیه می‌نامند – و این امر نحوه اداره کسب‌وکارها را متحول خواهد کرد. و به شرکت ها مزیت رقابتی عظیمی در بازار ارائه می دهد. در سنت پرفروش Blink، Sway، و How We Decide، مزیت دو ثانیه درک ما را از آنچه که یک شرکت را موفق می کند تغییر خواهد داد.


What made Wayne Gretzky the greatest hockey player of all time wasn’t his speed on the ice or the uncanny accuracy of his shots, but rather his ability to predict where the puck was going to be an instant before it arrived. In other words, it was Gretzky’s brain that made him exceptional. Over the past fifteen years, scientists have found that what distinguishes the greatest musicians, athletes, and performers from the rest of us isn’t just their motor skills or athletic abilities—it is the ability to anticipate events before they happen. A great musician knows how notes will sound before they’re played, a great CEO can predict how a business decision will turn out before it’s made, a great chef knows what a recipe will taste like before it’s prepared.In a powerful narrative that takes us from the research in the labs to the implementation of predictive technology inside companies, Vivek Ranadiv? and Kevin Maney reveal how our understanding of human mastery is being applied to the way computers “think.” In the near future, the authors argue, the most advanced computer systems and the most successful businesses will anticipate the future much like Wayne Gretzky’s brain does. As a result, companies will be able to use a new generation of technology to anticipate customer needs before customers even know what they want, and see production snafus before they occur, traffic jams before they materialize, and operational problems before they arise. Forward-thinking companies will be able to predict the future just a fraction ahead of everyone else with a little bit of the right information at the right time—what the authors call the two-second advantage—and it will transform the way businesses are run and offer companies an enormous competitive edge in the marketplace.In the bestselling tradition of Blink, Sway, and How We Decide, The Two-Second Advantage will change our understanding of what makes a company successful.

دانلود کتاب «مزیت دو ثانیه ای: چگونه با پیش بینی آینده موفق می شویم – به اندازه کافی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید