دارو

حقیقت در مورد شرکت های مواد مخدر: چگونه ما را فریب می دهند و در مورد آن چه باید کرد

The Truth About the Drug Companies: How They Deceive Us and What to Do About It

دانلود کتاب The Truth About the Drug Companies: How They Deceive Us and What to Do About It (به فارسی: حقیقت در مورد شرکت های مواد مخدر: چگونه ما را فریب می دهند و در مورد آن چه باید کرد) نوشته شده توسط «Marcia Angell»


اطلاعات کتاب حقیقت در مورد شرکت های مواد مخدر: چگونه ما را فریب می دهند و در مورد آن چه باید کرد

موضوع اصلی: دارو

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Random House

نویسنده: Marcia Angell

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 326

حجم فایل: 1.87 مگابایت

کد کتاب: 0375508465 , 9780375508462

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب حقیقت در مورد شرکت های مواد مخدر: چگونه ما را فریب می دهند و در مورد آن چه باید کرد

دکتر مارسیا آنجل در طول دو دهه‌ای که در مجله پزشکی نیوانگلند مشغول به کار بود، در ردیف جلویی بر منظره وحشتناک صنعت داروسازی نشست. او مشاهده کرد که شرکت‌های دارویی از مأموریت اصلی خود یعنی کشف و تولید داروهای مفید دور می‌شوند و در عوض به ماشین‌های بازاریابی گسترده‌ای تبدیل می‌شوند که کنترل بی‌سابقه‌ای بر ثروت خود دارند. او دید که آنها نفوذ تقریباً بی حد و حصری بر تحقیقات پزشکی، آموزش و نحوه انجام کار پزشکان دارند. او همدردی کرد زیرا مردم آمریکا، به‌ویژه افراد مسن، در تلاش بودند و به طور فزاینده‌ای نتوانستند قیمت‌های مارپیچ داروهای تجویزی را برآورده کنند. اکنون، در این کتاب جدید و جسورانه، دکتر آنجل حقیقت تکان‌دهنده‌ای را که صنعت داروسازی به آن تبدیل شده است، افشا می‌کند – و برای تغییرات اساسی و دیرپا استدلال می‌کند. در حال حاضر آمریکایی‌ها سالانه 200 میلیارد دلار برای داروهای تجویزی هزینه می‌کنند. همانطور که دکتر آنجل با قدرت نشان می دهد، ادعاهایی مبنی بر اینکه قیمت های بالای دارو برای تأمین مالی تحقیق و توسعه ضروری است، بی اساس است: حقیقت این است که شرکت های دارویی بخش عمده ای از منابع خود را به بازاریابی محصولاتی که دارای منافع مشکوک هستند، اختصاص می دهند. در همین حال، با افزایش سود، شرکت‌ها با وقاحت از ثروت و قدرت خود برای پیشبرد برنامه‌های خود در کنگره، FDA و مراکز پزشکی دانشگاهی استفاده می‌کنند. داروهای بسیار موفقی مانند AZT (اولین دارویی برای درمان HIV/AIDS)، تاکسول (تاکسول) پرفروش‌ترین داروی سرطان در تاریخ) و داروی پرفروش آلرژی کلاریتین، دکتر آنجل دقیقاً نشان می‌دهد که چگونه محصولات جدید به بازار عرضه می‌شوند. او نشان می‌دهد که شرکت‌های دارویی معمولاً برای تحقیقات اساسی خود به مؤسسات دارای بودجه عمومی متکی هستند. آنها آزمایش‌های بالینی را انجام می‌دهند تا محصولاتشان بهتر از آنچه هستند به نظر برسند. و آنها از لژیون وکلای خود برای گسترش حقوق بازاریابی انحصاری اعطا شده توسط دولت برای سالها استفاده می کنند. آنها همچنین بازار را پر از داروهای کپی می کنند که قیمت آنها بسیار بیشتر از داروهایی است که آنها تقلید می کنند، اما مؤثرتر نیستند. صنعت داروسازی آمریکا باید عمدتاً از خودش نجات یابد و دکتر آنجل برنامه اصلاحات حیاتی را پیشنهاد می کند که شامل آن می شود. بازگرداندن بی طرفی به تحقیقات بالینی و قطع رابطه بین شرکت های دارویی و آموزش پزشکی. «حقیقت درباره شرکت‌های مواد مخدر» که با اشتیاق شدید نوشته شده و با تحقیقات عمیق اثبات شده است، یک کیفرخواست هولناک در مورد صنعتی است که از کنترل خارج شده است.


During her two decades at The New England Journal of Medicine, Dr. Marcia Angell had a front-row seat on the appalling spectacle of the pharmaceutical industry. She watched drug companies stray from their original mission of discovering and manufacturing useful drugs and instead become vast marketing machines with unprecedented control over their own fortunes. She saw them gain nearly limitless influence over medical research, education, and how doctors do their jobs. She sympathized as the American public, particularly the elderly, struggled and increasingly failed to meet spiraling prescription drug prices. Now, in this bold, hard-hitting new book, Dr. Angell exposes the shocking truth of what the pharmaceutical industry has become–and argues for essential, long-overdue change.Currently Americans spend a staggering $200 billion each year on prescription drugs. As Dr. Angell powerfully demonstrates, claims that high drug prices are necessary to fund research and development are unfounded: The truth is that drug companies funnel the bulk of their resources into the marketing of products of dubious benefit. Meanwhile, as profits soar, the companies brazenly use their wealth and power to push their agenda through Congress, the FDA, and academic medical centers.Zeroing in on hugely successful drugs like AZT (the first drug to treat HIV/AIDS), Taxol (the best-selling cancer drug in history), and the blockbuster allergy drug Claritin, Dr. Angell demonstrates exactly how new products are brought to market. Drug companies, she shows, routinely rely on publicly funded institutions for their basic research; they rig clinical trials to make their products look better than they are; and they use their legions of lawyers to stretch out government-granted exclusive marketing rights for years. They also flood the market with copycat drugs that cost a lot more than the drugs they mimic but are no more effective.The American pharmaceutical industry needs to be saved, mainly from itself, and Dr. Angell proposes a program of vital reforms, which includes restoring impartiality to clinical research and severing the ties between drug companies and medical education. Written with fierce passion and substantiated with in-depth research, The Truth About the Drug Companies is a searing indictment of an industry that has spun out of control.

دانلود کتاب «حقیقت در مورد شرکت های مواد مخدر: چگونه ما را فریب می دهند و در مورد آن چه باید کرد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید