تجارت

سه قانون عملکرد: بازنویسی آینده سازمان و زندگی شما (سریال J-B Warren Bennis)

The Three Laws of Performance: Rewriting the Future of Your Organization and Your Life (J-B Warren Bennis Series)

دانلود کتاب The Three Laws of Performance: Rewriting the Future of Your Organization and Your Life (J-B Warren Bennis Series) (به فارسی: سه قانون عملکرد: بازنویسی آینده سازمان و زندگی شما (سریال J-B Warren Bennis)) نوشته شده توسط «Steve Zaffron – Dave Logan»


اطلاعات کتاب سه قانون عملکرد: بازنویسی آینده سازمان و زندگی شما (سریال J-B Warren Bennis)

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: John Wiley and Sons

نویسنده: Steve Zaffron – Dave Logan

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 259

حجم فایل: 1.08 مگابایت

کد کتاب: 0470195592 , 9780470195598

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب سه قانون عملکرد: بازنویسی آینده سازمان و زندگی شما (سریال J-B Warren Bennis)

یک سیستم اثبات شده برای گردآوری همه کارکنان یک سازمان در اطراف یک چشم انداز جدید و ایده هایی برای ایجاد چشم انداز زمانی که کاری در محل کار به آرامی پیش نمی رود، مدیران با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند که ابتدا با چه بخشی از مشکل مقابله کنند. آیا آنها با کاهش هزینه شروع می شوند؟ یا باید ابتدا به دنبال بهبود فرآیند باشند؟ نویسندگان – که به صدها شرکت و فرد کمک کرده اند تا تغییر و بهبود پیدا کنند – می گویند به جای هدف قرار دادن مستقیم افراد و عملکرد آنها، زمان و هزینه خود را صرف تنظیم سیستم هایی می کنند که افراد در آن کار می کنند. نویسندگان نشان می‌دهند که در واقع می‌توان همه چیز را به یکباره تغییر داد – با تمرکز بر دائمی‌سازی و تکرارپذیر کردن چنین تحولاتی. و بسیاری دیگردو متخصص در این زمینه نشان می‌دهند که چگونه می‌توان تحولات بزرگی را ایجاد کرد. این کتاب فرآیندی را برای درگیر کردن همه کارمندان برای مشارکت دادن به چشم‌انداز بهبود یافته از آینده جدید و بهبود یافته سازمان تشریح می‌کند. پرسش و پاسخ انحصاری آمازون با استیو زافرون و دیو لوگان نویسنده استیو زافرون «سه قانون عملکرد» چیست؟ قوانین عملکرد جهانی هستند. یعنی هر زمانی که افراد درگیر موقعیتی می شوند، قوانین اعمال می شود. آنها مراحل یا نکاتی نیستند، بلکه اصول کلی هستند که همیشه در کار هستند. آنها همچنین به روشی دقیق بیان شده اند تا حداکثر بینش و کاربرد را ارائه دهند. قوانین عبارتند از: 1. نحوه عملکرد افراد با چگونگی پیش آمدن موقعیت ها برای آنها ارتباط دارد. 2. چگونگی وقوع موقعیت ها در زبان به وجود می آید. 3. زبان مبتنی بر آینده نحوه رخ دادن موقعیت ها را برای افراد تغییر می دهد. به نظر شما، رهبران با چه چیزی بیشتر دست و پنجه نرم می کنند و قوانین چگونه می تواند به آنها کمک کند؟ دو مشکل بزرگی که از رهبران می شنویم عدم خرید و عدم مالکیت است. اولین مشکل زمانی حاد می شود که رهبران، با کار با کارشناسان، تصمیم می گیرند که افراد چه برنامه ای را اجرا کنند، و نیروی کار نمی خواهد آن را انجام دهد، یا با اشتیاق درگیر نمی شود. بسیاری از رهبران سعی می کنند مسائل ناشی از آن را با مشوق هایی حل کنند، که اغلب مشکل را بدتر می کند، همانطور که کتاب Drive اثر دانیل پینک نشان می دهد. مشکل دوم – فقدان مالکیت – مربوط به عدم خرید است، اما عمیق تر است. مشکل، همانطور که بسیاری از رهبران به ما گفته اند، این است که مردم با کسب و کار به گونه ای رفتار نمی کنند که گویی تجارت آنهاست. در برخی موارد، به معنای واقعی کلمه تجارت آنهاست، به عنوان مثال زمانی که مردم مقداری سهام در شرکت از طریق اختیار خرید سهام دارند. با این حال، حتی در بسیاری از این موقعیت‌ها، مردم طوری رفتار نمی‌کنند که انگار مالک هستند. بسیاری از رهبران بیان کرده اند که هیچ چیزی که آنها هرگز امتحان نکرده اند مشکل مالکیت را برطرف نکرده است. سه قانون عملکرد می‌تواند با تشویق رهبران به این موضوع که اقدامات افراد با چگونگی پیش آمدن موقعیت‌ها در ارتباط است، به هر دو مشکل کمک کند. قوانین دوم و سوم، روی هم رفته، می‌گویند که زبان مبتنی بر آینده – مانند اعلامیه‌ها، وعده‌ها و تعهدات – نحوه بروز موقعیت‌ها را برای مردم تغییر می‌دهد. با تمرکز بر روشی که در آن چیزها برای مردم اتفاق می افتد، اعمال آنها به طور طبیعی تغییر می کند. وقتی به یاد بیاوریم که اعلامیه استقلال چگونگی تجربه استعمارنشین بودن را برای استعمارگران دگرگون کرد، نکته روشن می شود. حقایق تغییر نکرده بود – بریتانیایی ها همچنان بر کنترل خود تاکید داشتند. اما اقدامات استعمارگران در یک رقص با اعلامیه تغییر کرد. آنچه که درگیری های مستعمره نشینان بود، اکنون به جنگی تمام عیار و در نهایت تولد یک ملت تبدیل شد. نویسنده دیو لوگان همین وضعیت اخیراً در مصر اتفاق افتاد، زمانی که چندین دهه حکومت ظالمانه در 18 روز پایان یافت. آنچه واقعاً اتفاق افتاد این است که موقعیت ها به شیوه ای جدید برای مصری ها رخ داد و اقدامات آنها به طور طبیعی تغییر کرد. این سطح از توانمندی و مشارکت را در سازمان خود تصور کنید. استفاده از این سه قانون در یک سازمان مستلزم مشارکت و مشارکت مردم در راه‌های جدید شگفت‌انگیز و هیجان‌انگیز است. به نظر می‌رسد که مردم می‌توانند درس‌ها را در اینجا به روش‌های مختلف به کار ببرند – چگونه ارتباط برقرار می‌کنند، چگونه فکر می‌کنند، چگونه عمل می‌کنند. از آنجایی که انتشار نسخه گالینگور «راهی» برای شما متمایز است؟ از آنجایی که ما در مورد قوانین می نویسیم، نه نکات یا تکنیک ها، یک “راه” وجود ندارد. در عوض، یک جریان کلی از مکالمات وجود دارد که از قدرت سه قانون بهره می برد. این جریان چیزی شبیه به این است: 1. از مردم بپرسید: “آینده پیش فرض چیست؟” یعنی مردم چه چیزی را در آینده می بینند که تقریباً قطعی است و مگر اینکه اتفاقی کاملاً غیرمنتظره بیفتد؟ دریافت و تجربه آنچه مردم به عنوان آینده پیش فرض می بینند به همه بینش هایی در مورد نحوه تجربه افراد سازمان و فرصت هایشان در آن می دهد. 2-عمیق تر بروید: از افراد بپرسید: “اگر این آینده پیش فرض در سراسر سازمان وجود داشت، مردم چه اقداماتی را انجام می دادند، شاید حتی بدون فکر کردن؟” اگرچه مردم ممکن است آینده پیش فرض را نخواهند، اما به عنوان یک پیشگویی ناگفته، اغلب ناخودآگاه، عمل می کند. مردم متوجه می شوند که از طریق اعمالشان این اتفاق را می رسانند. اینکه مردم نقش خود را در این فرآیند ببینند بسیار مهم است. مردم آینده پیش‌فرض را ایجاد کردند و فعالانه آن را به وجود می‌آورند. همین افراد می توانند آینده را بازنویسی کنند. 3. از مردم بپرسید: “آیا این آینده پیش فرض همان چیزی است که شما می خواهید؟” اگر پاسخ یک «نه» قاطع باشد، آن‌ها این توانایی را دارند که آینده پیش‌فرض را کنار بگذارند و چیز جدیدی خلق کنند. 4. از مردم دعوت کنید این سوال را در نظر بگیرند: “در عوض واقعا چه می خواهید؟” مردم باید حدس و گمان کنند تا زمانی که آینده جدیدی شکل بگیرد – از نظر فنی که «آینده اختراعی» نامیده می شود. برای اینکه آینده ابداع شده موثر باشد، باید نگرانی های فردی افراد و همچنین نگرانی های سازمان و ذینفعان آن را در نظر بگیرد. 5. پروژه هایی را توسعه دهید که جنبه ای از آینده اختراع شده را درک کند. از آنجایی که افراد پروژه های حاصل از این جریان را با موفقیت اجرا می کنند، آینده ابداع شده برای مردم قابل دسترس تر است. با گذشت زمان، مردم متوجه خواهند شد که مطابق با آینده اختراع شده عمل می کنند. هیچ مرحله ای لازم نیست، نیازی به یادآوری نیست که به روش خاصی عمل کنید. عملکرد بالا اکنون طبیعی و خودکار است. از زمانی که اولین نسخه با جلد گالینگور منتشر شد، در پایان نامه جدید خود به نسخه شومیز، سه مفهوم مهم برای رهبری را در نظر نگرفتید. کدام یک واقعا متمایز است و چرا؟ جنبه اساسی رهبری که اکثر مردم از آن غافل هستند، اهمیت گوش دادن است. گوش دادن، همانطور که ما آن را توصیف می کنیم، صرفاً جمع آوری داده ها و نظرات افراد نیست، بلکه به این معناست که چگونه موقعیت ها برای آنها اتفاق می افتد، آنها آرزو دارند چه چیزی اتفاق بیفتد، و چه چیزی در سر راه آنها قرار می گیرد. با گوش دادن به این روش، رهبران آنچه را که از افراد زیادی می‌شنوند ترکیب می‌کنند تا آینده‌ای ابداع شده که نمایانگر بخش عمده‌ای از نگرانی‌های مردم است. وقتی مردم آینده اختراع شده را می شنوند، می گویند: “این برای من صحبت می کند!” زیرا تا حدی ایده آنهاست. عدم خرید و مالکیت با هیجان، اقدام الهام گرفته و مشارکت کامل جایگزین می شود. به نظر می رسد مردم این را به عنوان یک نوع کتاب تجاری “متفاوت” توصیف می کنند؟ چرا اینطور است؟ در کار با سردبیر ما، وارن بنیس، هدف ما نوشتن لیست دیگری از مراحل یا پلیدها نبود. صادقانه بگویم، چنین کتاب هایی چیزی بیشتر از انگیزه کوتاه مدت یا بهبود تدریجی را به دست نمی آورند. هدف ما تمرکز بر قوانین اساسی حاکم بر عملکرد انسان بود. ما قصد نداشتیم یک کتاب ساده بنویسیم، بلکه کتابی است که تأثیرگذار باشد. مردم به ما گفته‌اند که سه قانون عملکرد به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا به مشکلات قدیمی به روش‌های جدیدی برخورد کنند و اغلب در زمان بسیار کوتاه‌تر و با تلاش کمتری نسبت به آنچه که فکر می‌کردند، به عملکرد بالاتر بروند. این کتاب به چیزی اشاره می کند که به نظر می رسد تغییری در سازمان ها به سمت باز بودن، شفافیت بیشتر و غیره باشد. آیا موافقید؟ چطور؟ بله موافقیم سازمان‌ها به دلایل مختلفی، شاید مهم‌ترین آنها توانایی برقراری ارتباط با افراد دیگر، در حال تغییر هستند. سال ها پیش، شرکت ها می توانستند فعالیت های خود را به خصوص در کشورهای در حال توسعه پنهان کنند. امروزه این فعالیت ها توسط تلفن های همراه ضبط شده و در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود. واقعاً دیگر جایی برای پنهان شدن وجود ندارد. در نتیجه، سازمان ها باید روابط متخاصم با دولت ها، جمعیت های محلی، اتحادیه ها و جوامع را به مشارکت تبدیل کنند. انجام این کار مستلزم درک این است که چرا مردم کاری را که انجام می دهند انجام می دهند. ما معتقدیم که سه قانون عملکرد به رهبران بینش منحصربه‌فردی در مورد چگونگی ایجاد این تغییر به‌گونه‌ای می‌دهد که سطوح بیشتری از رضایت، نتایج و تجربه ایجاد تفاوت را القا کند.


A proven system for rallying all of an organizations’ employees around a new vision and ideas for making the vision stickWhen something at work isn’t going smoothly, managers struggle with what part of the problem to tackle first. Do they start with cost reduction? Or should they go for process improvements first? The authors—who have helped hundreds of companies and individuals change and improve—say spend time and money adjusting the systems in which people operate, rather than targeting people and their performance directly. The authors show that it’s in fact possible to change everything at once—with a focus on making such transformations permanent and repeatable.Brand-new Introduction written for the paperback editionFilled with illustrative examples from Northrup Grumman, BHP-Billiton, Reebok, Harvard Business School, and many othersTwo experts in the field show how to make major transformations happenThe book outlines a process for engaging all employees to buy-in to an improved vision of an organization’s new and improved future. Amazon-Exclusive Q&A with Steve Zaffron and Dave Logan Author Steve Zaffron What are the “three laws of performance”? The laws of performance are universal. That is, any time people are involved in a situation, the laws apply. They aren’t steps or tips, but general principles that are always at work. They are also phrased in a precise way, to give maximum insight and applicability. The laws are: 1.How people perform correlates to how situations occur to them. 2.How situations occur arises in language. 3.Future based language transforms how situations occur to people. In your opinion, what do leaders struggle with the most and how can the laws help them? The two biggest issues we hear from leaders are lack of buy-in and an absence in ownership. The first problem often becomes acute when the leaders, working with experts, determine what plan people should implement, and the work force doesn’t want to do it, or doesn’t engage with passion. Many leaders try to solve the resulting issues with incentives, which often make the problem worse, as Daniel Pink’s book Drive demonstrates. The second problem–absence of ownership–is related to lack of buy-in, but runs deeper. The problem, as many leaders have expressed to us, is that people don’t treat the business as though it’s their business. In some cases, it literally is their business, for example when people have some equity in the company through stock options. Yet even in many of these situations, people don’t act as though they are owners. Many leaders have expressed that nothing they ever tried has fixed the ownership problem. The Three Laws of Performance can help with both problems by encouraging leaders to see that people’s actions are correlated to how situations occur to them. The second and third laws, taken together, say that future-based language—such as declarations, promises, and commitments—transform how situations occur to people. By focusing on the way in which things are “ occurring to the people, their actions naturally shift. The point is clear when we remember that the Declaration of Independence transformed how the experience of being a colonist occurred for the colonists. The facts hadn’t changed—the British still asserted their control. But the actions of the colonists shifted in a dance with the Declaration. What had been skirmishes by the colonists now became full-scale war and eventually the birth of a nation. Author Dave Logan The same situation happened recently in Egypt, when decades of tyrannical rule ended in 18 days. What really happened is that the situations occurred in a new way to Egyptians, and their actions naturally shifted. Imagine this level of empowerment and engagement in your organization. Using these three laws in an organization calls forth people’s participation and involvement in surprising and exciting new ways. It seems that people can apply the lessons here in many ways – how they communicate, how they think, how they act. Since publishing the hardcover version is there a “way” that stands out to you? Since we’re writing about laws, and not tips or techniques, there is not a single “way.” Rather, there is a general flow of conversations that taps into the power of the Three Laws. The flow goes something like this: 1.Ask people: what is the “default future?” That is, what do people see coming at them in the future, almost for certain and unless something completely unexpected happens? Getting and experiencing what people see as the default future gives everyone insights into how people are experiencing the organization and their opportunities in it. 2.Go deeper:, asking people: “if this default future existed throughout the organization, what actions would people find themselves taking, perhaps even without thinking?” Even though people may not want the default future, it acts as a mostly unspoken, often unconscious, self-fulfilling prophecy. People find themselves making it happen through their actions. Getting people to see their role in this process is critical. People created the default future, and are actively bringing it about. The same people can rewrite the future. 3.Ask people: “is this default future what you want?” If the answer is a resounding “no,” they have the ability to set the default future aside and create something new. 4.Invite people to consider this question: “what do you really want instead?” People should speculate until a new future—technically, called an “invented future,” takes shape. For an invented future to be effective, it must take people’s individual concerns into account, as well as the concerns of the organization and its stakeholders. 5.Develop projects that make realize an aspect of the invented future. As people successfully implement the projects resulting from this flow, the invented future occurs as more attainable to people. Over time, people will find themselves acting in line with the invented future. There are no steps required, no need to remember to act in a certain way. Elevated performance is now natural and automatic. In your new epilogue to the paperback edition you zero on the three critical implications for leadership SINCE the first version in hardcover came out. Which one really stands out and why ? The fundamental aspect of leadership that most people miss is the importance of listening. Listening, as we describe it, is not simply gathering data and opinions from people, but rather exploring how situations occur to them, what they aspire to make happen, and what stands in their way. By listening in this way, leaders combine what they hear from lots of people into an invented future that represents the bulk of people’s concerns. When people hear the invented future, they say, “That speaks for me!” because it is, in part, their idea. Lack of buy-in and ownership are replaced with excitement, inspired action, and full engagement. People seem to describe this as a “different” type of business book? Why is that? In working with our editor, Warren Bennis, our goal was not to write another list of steps or platitudes. Frankly, such books accomplish little more than short-term motivation, or incremental improvement. Our goal was to focus on the fundamental laws that govern human performance. We didn’t set out to write a simple book, but rather, a book that would make an impact. People have told us that the Three Laws of Performance has allowed them to approach old problems in new ways, and often move to elevated performance in much shorter time, and with less effort, than they had thought possible. This book taps into what appears to be a shift in organizations to more openness, transparency etc. Do you agree? How so ? Yes, we agree. Organizations are going through a shift for a variety of reasons, perhaps most importantly the ability to connect with other people. Years ago, companies could hide activities, especially in the developing world. Today, these activities are captured by cell phones and shared on social media. There’s really no place to hide anymore. As a result, organizations need to transform adversarial relationships with governments, local populations, unions, and communities, into partnerships. Doing so requires really grasping why people do what they do. We believe the Three Laws of Performance gives leaders a unique insight into how to make this shift one in a way that inspires greater levels of satisfaction, results, and the experience of making a difference.

دانلود کتاب «سه قانون عملکرد: بازنویسی آینده سازمان و زندگی شما (سریال J-B Warren Bennis)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید