تجارت

کتاب جیبی استراتژی (کتاب جیبی مدیریت)

The Strategy Pocketbook (Management Pocketbooks)

دانلود کتاب The Strategy Pocketbook (Management Pocketbooks) (به فارسی: کتاب جیبی استراتژی (کتاب جیبی مدیریت)) نوشته شده توسط «Neil Russell-Jones»


اطلاعات کتاب کتاب جیبی استراتژی (کتاب جیبی مدیریت)

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Management Pocketbooks

نویسنده: Neil Russell-Jones

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 112

حجم فایل: 5.90 مگابایت

کد کتاب: 1903776139 , 9781903776131

توضیحات کتاب کتاب جیبی استراتژی (کتاب جیبی مدیریت)

یک استراتژی تعریف می‌کند که یک کسب‌وکار در کدام بازارها فعالیت خواهد کرد و شایستگی‌های سازمانی مورد نیاز (و اقدامات لازم برای توسعه آنها) را مشخص می‌کند تا کسب‌وکار بتواند مزیت رقابتی خود را به دست آورد و حفظ کند. کتاب جیبی استراتژی استراتژی را به صورت واضح و مختصر معرفی می کند. اصول اولیه را بیان می کند، زبان استراتژیست ها را توضیح می دهد، عواملی که استراتژی را شکل می دهند و هدایت می کنند، گام های کلیدی که منجر به تنظیم و توسعه یک استراتژی می شود، و ابزارهای استراتژیکی که در طول مسیر مورد نیاز خواهند بود. نویسنده Neil Russell-Jones MBA، بانکدار رسمی و عضو انجمن برنامه ریزی استراتژیک، خوانندگان را در فرآیند برنامه ریزی استراتژیک راهنمایی می کند. رویکرد گام به گام او با تجزیه و تحلیل اولیه (از کسب و کار، رقابت و بازارهای آن) و سپس تجزیه و تحلیل ثانویه (از آنچه کسب و کار ارائه می دهد و آنچه که این نشان می دهد) آغاز می شود. برنامه ریزی مرحله ماقبل آخر است و به دنبال آن اجرا می شود. ابزارهای تجزیه و تحلیل متعددی توسط استراتژیست ها استفاده می شود، از جمله SWOT، PEST، سناریو، شایستگی اصلی و عامل حیاتی موفقیت برای نام بردن از چند مورد. راسل جونز، با کمک گرافیک واضح، ابزارهای مهم تر را توصیف می کند.


A strategy defines which markets a business will operate in and sets out the organisational competencies that will be needed (and what actions need to be taken to develop them) to enable the business to gain and sustain its competitive edge. The Strategy Pocketbook introduces strategy in clear and concise terms. It sets out the basics, explaining the language of strategists, the factors that shape and drive strategy, the key steps that will lead to the setting and development of a strategy, and the strategic tools that will be needed along the way. Author Neil Russell-Jones MBA, chartered banker and member of the Strategic Planning Society, guides readers through the strategic planning process. His step-by-step approach begins with primary analysis (of the business, its competition and markets) and then secondary analysis (of what the business is offering and what this implies). Planning is the penultimate step, followed by implementation. Numerous analysis tools are used by strategists, including SWOT, PEST, scenario, core competency and critical success factor to name but a few. Russell-Jones, aided by clear graphics, describes the more important tools.

دانلود کتاب «کتاب جیبی استراتژی (کتاب جیبی مدیریت)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید