مدیریت

استراتژی و تاکتیک های قیمت گذاری: راهنمای رشد سودآورتر

The Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Growing More Profitably

دانلود کتاب The Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Growing More Profitably (به فارسی: استراتژی و تاکتیک های قیمت گذاری: راهنمای رشد سودآورتر) نوشته شده توسط «Thomas T. Nagle – Georg Müller»


اطلاعات کتاب استراتژی و تاکتیک های قیمت گذاری: راهنمای رشد سودآورتر

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Thomas T. Nagle – Georg Müller

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 352

حجم فایل: 5.58 مگابایت

کد کتاب: 1138737518 , 9781138737518

نوبت چاپ: 6th

توضیحات کتاب استراتژی و تاکتیک های قیمت گذاری: راهنمای رشد سودآورتر

<em>استراتژی و تاکتیک‌های قیمت‌گذاری</em>چگونگی مدیریت استراتژیک بازارها و نحوه رشد سودآورتر را توضیح می‌دهد. به جای محاسبه قیمت‌ها برای پوشش هزینه‌ها یا دستیابی به اهداف فروش، دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که تصمیمات استراتژیک قیمت‌گذاری را بگیرند که به طور فعال ادراکات مشتری از ارزش را مدیریت کند، تصمیمات خرید را برانگیزد و منحنی‌های تقاضا را تغییر دهد.<br /><br />< ;br /><br />این نسخه دارای بحث جدیدی در مورد استفاده از مفاهیم اقتصاد رفتاری و همچنین ساختار «آبشار ارزش» ساده‌تر برای موضوعات است. خوانندگان همچنین از موارد زیر بهره مند خواهند شد:<br /><br /><br /><br /><br /><br />بازبینی های عمده تقریباً نیمی از فصل ها از جمله یک بحث گسترده در مورد تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و یک فصل تجدید نظر شده در مورد “استراتژی های تخصصی”، که به مسائل فنی به موقع مانند ریسک های ارز خارجی، واکنش به رکود بازار، و مدیریت قیمت های انتقال بین مراکز سود مستقل می پردازد.<br />< ;br /><br /><br />یک فصل کاملاً بازنویسی شده در مورد “ایجاد قابلیت قیمت گذاری استراتژیک”، که به خوانندگان نشان می دهد چگونه اصول قیمت گذاری استراتژیک مبتنی بر ارزش را با موفقیت در سازمان خود پیاده سازی کنند. <br /><br /><br /><br />جعبه‌های متنی در فصل، به‌روزرسانی شده‌اند تا نمونه‌هایی از چالش‌های فعلی قیمت‌گذاری، مدل‌های درآمدی فعال‌شده توسط اقتصاد دیجیتالی فزاینده را ارائه دهند، و پیشرفت‌ها در تصمیم‌گیری خریدار، که از طریق اصول کلاسیکی که امروزه نیز اعمال می‌شوند، توضیح داده شده است.<br /><br /><br /&gt ;<br />خلاصه فصل و کمک‌های بصری، که به خوانندگان کمک می‌کند چارچوب‌های نظری و اصول عملی تحلیل قیمت‌گذاری را درک کنند.<br /><br />این متن جامع و متمرکز بر مدیریت یک الزام برای دانشجویان و متخصصان علاقه مند به بازاریابی استراتژیک و قیمت گذاری بخوانید. یک وب‌سایت همراه دارای اسلایدهای پاورپوینت و کتابچه راهنمای مربی، شامل تمرین‌ها، موارد کوچک و سؤالات امتحانی است. نویسندگان همچنین پیوندی به نرم‌افزار قیمت‌گذاری تحلیلی Polaris Deloitte ارائه می‌کنند که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با کاوش در سناریوهای دنیای واقعی، نظریه را عملی کنند.


<em>The Strategy and Tactics of Pricing</em>explains how to manage markets strategically and how to grow more profitably. Rather than calculating prices to cover costs or achieve sales goals, students will learn to make strategic pricing decisions that proactively manage customer perceptions of value, motivate purchasing decisions, and shift demand curves.<br /><br /><br /><br />This edition features a new discussion on harnessing concepts from behavioral economics as well as a more streamlined “value cascade” structure to the topics. Readers will also benefit from:<br /><br /><br /><br /><br /><br />Major revisions to almost half of the chapters, including an expanded discussion of big data analytics and a revised chapter on “Specialized Strategies,” which addresses timely technical issues like foreign exchange risks, reactions to market slumps, and managing transfer prices between independent profit centers.<br /><br /><br /><br />A completely rewritten chapter on “Creating a Strategic Pricing Capability,” which shows readers how to implement the principles of value-based, strategic pricing successfully in their organizations.<br /><br /><br /><br />In-chapter textboxes, updated to provide walk-through examples of current pricing challenges, revenue models enabled by an increasingly digital economy, and advances in buyer decision-making, explained through classic principles that still apply today.<br /><br /><br /><br />Chapter summaries and visual aids, which help readers grasp the theoretical frameworks and actionable principles of pricing analysis.<br /><br />This comprehensive, managerially-focused text is a must-read for students and professionals with an interest in strategic marketing and pricing. A companion website features PowerPoint slides and an instructor’s manual, including exercises, mini-cases, and examination questions. The authors also provide a link to Deloitte’s Polaris analytical pricing software, helping students put theory into practice by exploring real-world scenarios.

دانلود کتاب «استراتژی و تاکتیک های قیمت گذاری: راهنمای رشد سودآورتر»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید