مدیریت

استراتژی و تاکتیک های قیمت گذاری

The Strategy and Tactics of Pricing

دانلود کتاب The Strategy and Tactics of Pricing (به فارسی: استراتژی و تاکتیک های قیمت گذاری) نوشته شده توسط «Thomas Nagle – John Hogan – Joseph Zale»


اطلاعات کتاب استراتژی و تاکتیک های قیمت گذاری

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Prentice Hall

نویسنده: Thomas Nagle – John Hogan – Joseph Zale

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 352 / 353

حجم فایل: 28.19 مگابایت

کد کتاب: 0136106811 , 9780136106814

نوبت چاپ: 5

توضیحات کتاب استراتژی و تاکتیک های قیمت گذاری

یک راهنمای جامع و عملی و گام به گام برای تجزیه و تحلیل قیمت‌گذاری و توسعه استراتژی. استراتژی و تاکتیک‌های قیمت‌گذاری به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه بازارها را به‌طور استراتژیک مدیریت کنند – به جای محاسبه صرف قیمت‌گذاری بر اساس محصول و سود – به منظور بهبود رقابت و رقابت خود. نسخه پنجم شامل فصل جدیدی در پیاده سازی قیمت و چندین مثال به روز شده در مورد چالش های قیمت گذاری در بازارهای امروزی است.


A comprehensive and practical, step-by-step guide to pricing analysis and strategy development.The Strategy and Tactics of Pricing shows readers how to manage markets strategically–rather than simply calculate pricing based on product and profit–in order to improve their competitiveness and the profitability of their offers.The fifth edition contains a new chapter on price implementation and several updated examples on pricing challenges in today’s markets.   

دانلود کتاب «استراتژی و تاکتیک های قیمت گذاری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید