دانلود کتاب The Social Media Marketing Book (به فارسی: کتاب بازاریابی رسانه های اجتماعی) نوشته شده توسط «Dan Zarrella»
اطلاعات کتاب کتاب بازاریابی رسانه های اجتماعی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: O’Reilly Media
نویسنده: Dan Zarrella
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 241
حجم فایل: 7.09 مگابایت
کد کتاب: 0596806604 , 9780596806606
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب کتاب بازاریابی رسانه های اجتماعی
موضوع اینجاست، دانش قدرت است… درست است؟ و آیا باید این کتاب را بخوانید؟ آره!!! اگر به دنبال بازاریابی آنلاین هستید و این کار را به روشی مقرون به صرفه انجام دهید. اوه، فراموش نکنیم، یک راه سودآور در آن صورت این کتاب پایه خوبی برای شما خواهد گذاشت. اما در نظر داشته باشید که دانش قدرت است. شما باید دانشجوی بازاریابی شبکه های اجتماعی و سپس یک متخصص باشید. چگونه …. در طول سال آینده 50 کتاب در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی بخوانید و ابتدا با کتاب دن زارلا، “کتاب بازاریابی رسانه های اجتماعی” شروع کنید.
حالا برو و انجام بده…..
ریک استون
[…]
Now, go and do…..
Rick Stone
[…]
دانلود کتاب «کتاب بازاریابی رسانه های اجتماعی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.