دانلود کتاب The Social Media Handbook for Financial Advisors: How to Use LinkedIn, Facebook, and Twitter to Build and Grow Your Business (به فارسی: کتاب راهنمای رسانه های اجتماعی برای مشاوران مالی: چگونه از لینکدین، فیس بوک و توییتر برای ایجاد و رشد کسب و کار خود استفاده کنید) نوشته شده توسط «Matthew Halloran – Crystal Thies(auth.)»
اطلاعات کتاب کتاب راهنمای رسانه های اجتماعی برای مشاوران مالی: چگونه از لینکدین، فیس بوک و توییتر برای ایجاد و رشد کسب و کار خود استفاده کنید
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Bloomberg Press
نویسنده: Matthew Halloran – Crystal Thies(auth.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2012
تعداد صفحه: 287
حجم فایل: 4.42 مگابایت
کد کتاب: 1118531795 , 9781118531792
توضیحات کتاب کتاب راهنمای رسانه های اجتماعی برای مشاوران مالی: چگونه از لینکدین، فیس بوک و توییتر برای ایجاد و رشد کسب و کار خود استفاده کنید
توصیه های تخصصی برای مشاوران مالی که به دنبال استفاده حداکثری از پلتفرم های رسانه های اجتماعی هستند
رسانه های اجتماعی همه جا هستند. هر هفته 3.5 میلیارد قطعه محتوا در فیس بوک به اشتراک گذاشته می شود، 22 میلیون حرفه ای در لینکدین شبکه می کنند و روزانه 140 میلیون توییت ارسال می شود. فرصتهایی که این پلتفرمها برای مشاوران مالی ارائه میدهند بسیار زیاد است، اما اکثر مشاوران نمیدانند چگونه از آنها برای ایجاد پایگاههای مشتریان بزرگتر و قویتر استفاده کنند. راهنمای رسانه های اجتماعی برای مشاوران مالی: چگونه از فیس بوک، توییتر و لینکدین برای ایجاد و رشد کسب و کار خود استفاده کنید نشان می دهد که چگونه می توانید از این ابزارهای جدید بهترین استفاده را ببرید و توصیه های ارزشمندی را در مورد نحوه ارتباط با پتانسیل ارائه می دهد. مشتریان در قرن بیست و یکم
برای اکثر مشاوران، تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان اولویت اصلی آنهاست و رسانه های اجتماعی فرصت های باورنکردنی را برای امضای قرارداد ارائه می دهند. فروش به این دلیل اتفاق نمیافتد که مشتریان تحت تأثیر نمودارهای پیچیده قرار میگیرند، بلکه به این دلیل اتفاق میافتد که تحت تأثیر حضور شما در رسانههای اجتماعی قرار میگیرند، و با درک درستی از نحوه ایجاد این پلتفرمهای جدید برای شما، در موقعیتی قرار میگیرید که شاهد رونق کسبوکار خود باشید. .
- طراحی شده برای آموزش مشاوران مالی نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی بهتر خدمات خود برای جذب مشتریان جدید و ارجاعات
- ارائه مشاوره تخصصی ارتباطی از مربی مشاور مالی برتر متیو هالوران
- ارتباطکنندگان را به روشی جدید و منحصر به فرد دستهبندی میکند
- به مشاوران مالی میآموزد که چگونه از رسانههای اجتماعی به روشهای جدید و بسیار مؤثری استفاده کنند که حتی هرگز در نظر نگرفتهاند.
یک منبع ضروری برای مدیران ثروت و مشاوران مالی که به دنبال تقویت پیام بازاریابی خود و افزایش دید خود در یک بازار شلوغ هستند، راهنمای رسانه های اجتماعی برای مشاوران مالی تنها کتابی است که برای شنیدن خود به آن نیاز دارید. .محتوا:
تطابق با فصل 1 (صفحات 1-12): Crystal Thies
فصل 2 ایجاد ارتباط آنلاین (صفحات 13-23): Matt Halloran و Crystal Thies
فصل 3 درس های آموخته شده از رسانه های اجتماعی (صفحات) 25–30): مت هالوران و کریستال تایس
فصل 4 چیزی را به خاطر هیچ بدهید (صفحه های 31 تا 35): مت هالورا n
فصل 5 رویکرد منضبط (صفحات 37-46): متیو هالوران و کریستال تیس
فصل 6 چرا توییتر؟ (صفحات 47-63): متیو هالوران
فصل 7 بازاریابی در توییتر (صفحات 65-79): متیو هالوران
فصل 8 دریافت اطلاعات از توییتر (صفحات 81-86): متیو هالوران
فصل 9 عمومی روابط در توییتر (صفحات 87–90): متیو هالوران
فصل 10 چرا فیس بوک؟ (صفحات 91-118): متیو هالوران
فصل 11 نحوه تبلیغ در فیس بوک (صفحه های 119-132): متیو هالوران
فصل 12 برنامه ها و ابزارهای فیس بوک (صفحات 133-144): متیو هالوران
فصل 13 روابط عمومی در فیس بوک (صفحات 145–150): متیو هالوران
فصل 14 چرا لینکدین؟ (صفحات 151–157): Crystal Thies
فصل 15 راه اندازی حساب LinkedIn خود (صفحه های 159-165): Crystal Thies
فصل 16 ساختن یک نمایه لینکدین موثر (صفحه های 167-217): Crystal Thies
فصل 17 ساختن شبکه لینکدین خود برای ایجاد یک ماشین ارجاع شخصی (صفحات 219-227): کریستال ثیس
فصل 18 یافتن مشتریان بالقوه با استفاده از لینکدین: ایجاد خود؟ فصل 19 استفاده از گروههای لینکدین برای مشاهده و جستجو (صفحههای 241–251): Crystal Thies
فصل 20 به دست آوردن دید در LinkedIn (صفحات 253–264): Crystal Thies
فصل 21 آینده رسانههای اجتماعی (صفحههای 265– 268): کریستال تیس
Social media is everywhere. 3.5 billion pieces of content are shared on Facebook each week, 22 million professionals are networking on LinkedIn, and 140 million tweets are posted every day. The opportunities these platforms present for financial advisors are huge, but most advisors have no idea how to use them to build bigger, stronger client bases. The Social Media Handbook for Financial Advisors: How to Use Facebook, Twitter, and LinkedIn to Build and Grow Your Business shows how to make the most of these new tools, offering invaluable advice about how to connect with potential clients in the twenty first century.
For most advisors, converting prospects into clients is their top priority, and social media presents incredible opportunities for sealing the deal. Sales don’t happen because clients are impressed by complicated charts, they happen because they’re impressed by your social media presence, and by properly understanding how to make these new platforms work for you, you’ll be positioned to see your business boom.
- Designed to teach financial advisors how to use social media to better market their services to attract new clients and referrals
- Presents expert communication advice from top financial advisor coach Matthew Halloran
- Categorizes communicators in a unique new way
- Teaches financial advisors how to use social media in new, highly effective ways that they’ve never even considered
An essential resource for wealth managers and financial advisors looking to amplify their marketing message and raise their visibility in a crowded marketplace, The Social Media Handbook for Financial Advisors is the only book you need to make yourself heard.Content:
Chapter 1 Compliance (pages 1–12): Crystal Thies
Chapter 2 Creating Rapport Online (pages 13–23): Matt Halloran and Crystal Thies
Chapter 3 Lessons Learned from Social Media (pages 25–30): Matt Halloran and Crystal Thies
Chapter 4 Give Something for Nothing (pages 31–35): Matt Halloran
Chapter 5 The Disciplined Approach (pages 37–46): Matthew Halloran and Crystal Thies
Chapter 6 Why Twitter? (pages 47–63): Matthew Halloran
Chapter 7 Marketing on Twitter (pages 65–79): Matthew Halloran
Chapter 8 Getting Leads from Twitter (pages 81–86): Matthew Halloran
Chapter 9 Public Relations on Twitter (pages 87–90): Matthew Halloran
Chapter 10 Why Facebook? (pages 91–118): Matthew Halloran
Chapter 11 How to Advertise on Facebook (pages 119–132): Matthew Halloran
Chapter 12 Facebook Applications and Tools (pages 133–144): Matthew Halloran
Chapter 13 Public Relations on Facebook (pages 145–150): Matthew Halloran
Chapter 14 Why LinkedIn? (pages 151–157): Crystal Thies
Chapter 15 Setting Up Your LinkedIn Account (pages 159–165): Crystal Thies
Chapter 16 Building an Effective LinkedIn Profile (pages 167–217): Crystal Thies
Chapter 17 Building Your LinkedIn Network to Create a Self?Referral Machine (pages 219–227): Crystal Thies
Chapter 18 Finding Prospects Using LinkedIn: Creating Your Self?Referral Machine (pages 229–240): Crystal Thies
Chapter 19 Using LinkedIn Groups for Visibility and Prospecting (pages 241–251): Crystal Thies
Chapter 20 Gaining Visibility on LinkedIn (pages 253–264): Crystal Thies
Chapter 21 The Future of Social Media (pages 265–268): Crystal Thies
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.