دانلود کتاب The Sephora Story: The Retail Success You Can’t Make Up (The Business Storybook) (به فارسی: The Sephora Story: The Retail Success you can not make up (کتاب داستان تجارت)) نوشته شده توسط «Mary Curran Hackett»
اطلاعات کتاب The Sephora Story: The Retail Success you can not make up (کتاب داستان تجارت)
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Harpercollins Leadership
نویسنده: Mary Curran Hackett
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2020
حجم فایل: 2.65 مگابایت
کد کتاب: 1400220599 , 9781400220595
توضیحات کتاب The Sephora Story: The Retail Success you can not make up (کتاب داستان تجارت)
چه چیزی می توانید از موفق ترین شرکت های جهان یاد بگیرید؟ Sephora Story به شما کمک میکند تا استراتژیهای رقابتی، فرهنگ محل کار، و شیوههای تجاری روزانه را که خردهفروش لوازم آرایش را به بهشتی برای علاقهمندان به آرایش در همه جا تبدیل کرده است، درک کرده و اتخاذ کنید.
Sephora یک زمین بازی برای زنان است، مملو از مواد غذایی. رژ لب، سایه چشم، کرم پودر، رژگونه و خیلی چیزهای دیگر، فقط منتظر تجربه شدن هستند. اینجاست که نوجوانان یاد میگیرند که از کرم پودر استفاده کنند و بزرگسالان نیز یاد میگیرند که چگونه چشم دودی عالی بسازند. این زادگاه آرایشی نمادین کانتور کارداشیان است. و این یک نام تجاری غالب است که بخش بزرگی از صنعت آرایش 48.3 میلیارد دلاری را به خانه می برد.
داستان Sephora به خوانندگان می آموزد که چگونه Sephora در پاریس در سال 1970 متولد شد و چگونه منفجر شد. از زمانی که اولین فروشگاه خود را در آمریکای شمالی در سال 1997 افتتاح کرد. اکنون، تقریباً با داشتن حداقل یک فروشگاه در هر مرکز خرید، ممکن است برای گشت و گذار در فروشگاه مبارزه کنید.
اما این فقط آرایش است، درست است؟ اشتباه. این یک تجربه است و این کتاب به کارآفرینان، مبتکران، بازاریابان و مدیران هر آنچه که باید در مورد ایجاد یک تجربه نمادین برای مشتریان خود بدانند، آموزش می دهد. از طریق داستان Sephora، شما یاد خواهید گرفت:
- چگونه تکامل یک برند چند دهه قدیمی را رهبری کنید و چگونه آن را در یک بازار جدید راه اندازی کنید.
- چگونه مشتری ایجاد کنید. تجربهای که یک صنعت را متحول میکند.
- چگونه چندین برند را زیر یک سقف گرد هم بیاوریم بدون اینکه هویت آنها به خطر بیفتد.
- و چگونه میتوان به مخاطبان جوانتر دست یافت و اشتیاق به محصول خود را برانگیخت.
What can you learn from the most successful companies in the world? The Sephora Story will help you understand and adopt the competitive strategies, workplace culture, and daily business practices that turned the makeup retailer into a paradise for makeup enthusiasts everywhere.
Sephora is a playground for women, chock full of lipstick, eyeshadows, foundations, blushes, and so much more, just waiting to be experienced. It’s where teens learn to apply foundation and adults learn how to create the perfect smoky eye. It’s the cosmetic birthplace for the iconic Kardashian contour. And it’s a dominant brand, taking home a large portion of the $48.3 billion-dollar makeup industry.
The Sephora Story teaches readers how Sephora was born in Paris in 1970 and has exploded since it opened its first North American store in 1997. Now, with at least one store in almost every mall, you may find yourself fighting to navigate the store.
But it’s just makeup, right? Wrong. It’s an experience, and this book will teach entrepreneurs, innovators, marketers, and executives everything they need to know about creating an iconic experience for their customers. Through Sephora’s story, you will learn:
- How to lead the evolution of a decades old brand and how to relaunch it in a new market.
- How to create a customer experience that revolutionizes an industry.
- How to bring together multiple brands under one roof without compromising their identities.
- And how to reach a younger audience and ignite a passion for your product.
دانلود کتاب «The Sephora Story: The Retail Success you can not make up (کتاب داستان تجارت)»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.