تجارت

راز فروش هر چیزی

The Secret of Selling Anything

دانلود کتاب The Secret of Selling Anything (به فارسی: راز فروش هر چیزی) نوشته شده توسط «Harry Browne»


اطلاعات کتاب راز فروش هر چیزی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Harry Browne

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 141

حجم فایل: 263 کیلوبایت

توضیحات کتاب راز فروش هر چیزی

اگر کتاب‌های فروش دیگری خوانده‌اید، احتمالاً از وعده‌های دروغینی که هرگز به نتیجه نمی‌رسند خسته شده‌اید. احتمالاً از اینکه به شما می گویند “شما می توانید این کار را انجام دهید اگر فقط باور داشته باشید که می توانید” خسته شده اید.

احتمالاً از خواندن ترفندهایی که باعث فروش خاصی شده اند خسته شده اید. یک موقعیت خاص، اما مال شما نیست ~ و حتی اگر مناسب بود، چگونه در زمان مناسب به آنها فکر می کردید؟

اگر قبلاً کتاب های فروش را خوانده اید یا به “کارشناسان فروش” گوش داده اید، “احتمالاً از اینکه با هوای گرم تلمبه می شوید خسته شده اید ~ به شما گفته شد که چگونه باید “زنده شوید”، پر از اشتیاق باشید، بر جهان اطراف تسلط داشته باشید ~ همه چیزهایی که اتفاقاً بخشی از طبیعت اصلی شما نیستند. /p>

خب، این کتاب چیزی شبیه به آن نیست. در واقع، این کتاب برای رد بسیاری از کلیشه‌های فروش که سال‌ها بدون تردید پذیرفته شده‌اند، نوشته شده است.

امیدوارم این کتاب به شما ثابت کند که تصویر کلیشه‌ای از “فروشنده متولد شده” است. یک اشتباه. شما مجبور نیستید شخصیت خود را بازسازی کنید و فوق العاده مشتاق، فوق العاده تهاجمی، سلطه جو شوید. این ویژگی‌ها نه تنها ضروری نیستند، بلکه در واقع مانعی برای فروش هستند.

و لازم نیست آن توانایی عجیب و غریب را برای رسیدن به پاسخ مناسب در زمان مناسب توسعه دهید. استعداد انسانی در داشتن بصیرت درخشان که در کتابهای فروش بسیار رایج است. مطمئناً، با توجه به چندین روز فکر کردن در مورد آن، نویسنده یک کتاب فروش همیشه می تواند راه حلی برای مشکل فروش ارائه دهد. اما وقتی رو در رو با سوالی مواجه می شوید که اکنون باید به آن پاسخ داده شود، چگونه به شما کمک می کند؟ این کتاب به شما نشان می‌دهد که به چنین مهارت‌هایی نیاز ندارید.

این کتاب واقعاً می‌تواند حرفه فروش شما را متحول کند ~ اما فقط به این دلیل که به شما نشان می‌دهد دیگر نیازی ندارید وقت خود را برای توسعه مهارت‌هایی تلف کنید. برای یک فروشنده ارزشی ندارد به عنوان مثال، در اینجا به برخی از نکاتی که در جریان این کتاب اشاره خواهد شد، اشاره می‌شود:

— برخلاف اسطوره‌شناسی پذیرفته‌شده، شور و شوق یک فضیلت نیست. بیشتر از آنچه که ایجاد می کند، فروش را از بین می برد.
— «مثبت اندیشی» یک اشتباه غیر واقعی است. فروشنده ای که منفی فکر می کند شانس موفقیت بسیار بیشتری نسبت به به اصطلاح “مثبت اندیش” دارد.
— موفقیت در فروش از متقاعد کردن مردم به خرید چیزهایی که نمی خواهند حاصل نمی شود.
— فروشنده ای که نمی خواهد. همیشه پاسخی برای هر اعتراضی وجود دارد که احتمالاً با درآمد بسیار پایین همراه است.
— برونگراها بهترین فروشنده ها نیستند. آنها همیشه توسط درونگراها فروش بیشتری دارند.
— برای اینکه یک فروشنده خوب باشید، لازم نیست که یک «صاف» باشید. سختی ها پیش می روند». وقتی شرایط سخت می‌شود، معمولاً به تعطیلات می‌روم.
— تمایل به ایجاد انگیزه در دیگران غیر واقعی و احمقانه است. یک فروشنده واقعا عالی هرگز سعی نمی کند به کسی انگیزه دهد.

شاید همه اینها به قدری از آنچه در طول سال ها درباره فروش شنیده اید دور به نظر می رسد که تعجب می کنید که چگونه ممکن است درست باشد. من قصد دارم اعتبار این اظهارات را به دو صورت نشان دهم.

اول، تجربه شخصی من ارزش آنها را تأیید می کند. تقریباً همیشه، در هر تجربه فروش که خودم را پیدا کرده‌ام، از همه اطرافیانم پیشی گرفته‌ام – معمولاً در حالی که ساعت‌های بسیار کمتری کار می‌کنم.

علاوه بر این، دیده‌ام که این اصول برای چند نفر دیگر نیز کار می‌کنند، ~ تعداد بسیار کمی، زیرا برای اکثر مردم ناشناخته هستند.

اما هیچ چیز مرموزی در مورد آنها وجود ندارد ~ و این باعث می‌شود راه دومی است که من اعتبار آنها را نشان خواهم داد. من آنها را به شما ثابت خواهم کرد. ما در این کتاب به طور منطقی و با دقت به زندگی خواهیم پرداخت. همه چیز در دنیای واقعی آنطور که هست ثابت خواهد شد ~ از راه هایی که ما هر دو می توانیم درک کنیم.


If you’ve read other selling books, you’re probably tired of the false promises that never quite work out. You’re probably tired of being told “you can do it if you just believe you can.”

You’re probably tired of reading about tricks that made a particular sale ~ tricks that may have been appropriate to a particular situation, but not yours ~ and even if they were appropriate, how would you have thought of them at the right time?

If you’ve read books on selling before or listened to “sales experts,” you’re probably tired of being pumped with hot air ~ told how you must “come alive,” be full of enthusiasm, dominate the world around ~ all the things that don’t happen to be a part of your basic nature.

Well, this book isn’t anything like that. In fact, this book was written to refute many cliches of selling that have been accepted without question for years.

This book will prove to you, I hope, that the stereotyped image of the “born salesman” is a mistake. You don’t have to remake your personality and become super-enthusiastic, super-aggressive, domineering. Not only are those traits not necessary, they are actually a hindrance to making sales.

And you won’t have to develop that uncanny ability to come up with the right answer at the right time ~ that super-human knack of having the brilliant flash of insight that is so prevalent in books on selling. Sure, given several days to think about it, the writer of a sales book can always come up with a solution to a sales problem. But how does that help you when confronted face-to-face with a question that must be answered now? This book will show you that you don’t need such skills.

This book can truly revolutionize your selling career ~ but only because it will show you that you no longer need to waste your time developing skills that are of no value to a salesman. For example, here are some of the points that will be made in the course of this book:

— Contrary to the accepted mythology, enthusiasm is not a virtue; it destroys more sales than it creates.
— “Positive thinking” is an unrealistic fallacy. The salesman who thinks negatively has a far greater chance for success than the so-called “positive thinker.”
— Sales success does not come from convincing people to buy things they don’t want.
— The salesman who always has an answer for every objection is also probably plugging along with a very low income.
— Extroverts don’t make the best salesmen; they are invariably outsold by introverts.
— To be a good salesman, you don’t have to be a “smooth talker”.
— Another all-time sales fallacy is the statement “When the going gets tough, the tough get going”. When the going gets tough, I usually take a vacation.
— The desire to be able to motivate others is unrealistic and foolish. A really-great salesman will never try to motivate anyone.

Perhaps all of this sounds so far removed from what you’ve heard about selling through the years that you wonder how it could possibly be true. I intend to demonstrate the validity of these statements in two ways.

First, my own experience verifies their worth. Almost invariably, in any selling experience where I’ve found myself, I have outsold everyone else around me ~ usually while working far fewer hours.

In addition, I’ve seen these principles work for a few others, too ~ a very few, for they are unknown to most people.

But there is nothing mysterious about them ~ and that brings us to second way in which I will demonstrate their validity. I will prove them to you. We will deal with life logically and carefully in this book. Everything will be proven in terms of the real world as it is ~ in ways we can both understand.

دانلود کتاب «راز فروش هر چیزی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید