دانلود کتاب The Risk-Driven Business Model: Four Questions That Will Define Your Company (به فارسی: مدل کسب و کار ریسک محور: چهار سوالی که شرکت شما را مشخص می کند) نوشته شده توسط «Karan Girotra – Serguei Netessine»
اطلاعات کتاب مدل کسب و کار ریسک محور: چهار سوالی که شرکت شما را مشخص می کند
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Harvard Business Review Press
نویسنده: Karan Girotra – Serguei Netessine
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2014
تعداد صفحه: 256 / 251
حجم فایل: 1.67 مگابایت
کد کتاب: 1422191532 , 9781422191538
توضیحات کتاب مدل کسب و کار ریسک محور: چهار سوالی که شرکت شما را مشخص می کند
نحوه پیشی گرفتن از ریسک
ریسک به عنوان پتانسیل از دست دادن چیزی با ارزش تعریف شده است. در تجارت، این ارزش میتواند سرمایهگذاری اصلی یا بازده مورد انتظار آینده شما باشد.
مدل کسبوکار ریسکمحور با نشان دادن نحوه انتخابهای کلیدی شما در مدیریت ریسک به شما کمک میکند. طراحی مدلهای کسبوکار شما دو نوع ریسک اطلاعاتی را افزایش میدهد یا کاهش میدهد، زمانی که بدون اطلاعات کافی تصمیم میگیرید، و ریسک همسویی انگیزه، زمانی که انگیزههای تصمیمگیرندگان در تضاد با اهداف گستردهتر شرکت است. رهبرانی که درک میکنند ساختار مدل کسبوکارشان چگونه بر ریسک تأثیر میگذارد، میتوانند ثروت خلق کنند، صنایع را متحول کنند و دنیایی بهتر را شکل دهند.
کاران جیروترا و سرگوئی نتسین از INSEAD، به اساتید عملیات و نوآوری اشاره کردند که با آنها مشورت کردهاند. دهها شرکت، شما را در یک ممیزی مدل کسبوکار راهنمایی میکنند تا تعیین کنید چه تصمیمهای کلیدی در یک کسبوکار گرفته میشوند، چه زمانی اتخاذ میشوند، چه کسی آنها را میگیرد و چرا ما تصمیمهایی را میگیریم.
با تغییر در شرکت شما. تصمیمات کلیدی در این چارچوب، میتوانید اساساً ریسکهایی را که بر کسبوکار شما تأثیر میگذارد تغییر دهید.
این کتاب برای کارآفرینان و مدیران اجرایی در شرکتهای درگیر در صنایع پویا است که در آن منبع ریسک در حال تغییر است، و شامل درسهایی از Zipcar است. ، Blockbuster، Apple، Benetton، Kickstarter، Walmart و ده ها شرکت جهانی دیگر.
مدل کسب و کار ریسک محور با دستورالعمل های واضح با هدف بهبود تصمیم، ریسک مدل کسب و کار را ابهام می کند. ایجاد و پیشبرد کسب و کار شما.
Risk has been defined as the potential for losing something of value. In business, that value could be your original investment or your expected future returns.
The Risk-Driven Business Model will help you manage risk better by showing how the key choices you make in designing your business models either increase or reduce two characteristic types of riskinformation risk, when you make decisions without enough information, and incentive-alignment risk, when decision makers’ incentives are at odds with the broader goals of the company. Leaders who understand how the structure of their business model affects risk have the power to create wealth, revolutionize industries, and shape a better world.
INSEAD’s Karan Girotra and Serguei Netessine, noted operations and innovation professors who have consulted with dozens of companies, walk you through a business model audit to determine what key decisions get made in a business, when they get made, who makes them, and why we make the decisions we do.
By changing your company’s key decisions within this framework, you can fundamentally alter the risks that will impact your business.
This book is for entrepreneurs and executives in companies involved in dynamic industries where the locus of risk is shifting, and includes lessons from Zipcar, Blockbuster, Apple, Benetton, Kickstarter, Walmart, and dozens of other global companies.
The Risk-Driven Business Model demystifies business model risk, with clear directives aimed at improving decision making and driving your business forward.
دانلود کتاب «مدل کسب و کار ریسک محور: چهار سوالی که شرکت شما را مشخص می کند»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.