اقتصاد

زنجیره ارزش خرده فروشی: چگونه از طریق استراتژی های پاسخگویی موثر به مصرف کننده (ECR) مزیت رقابتی به دست آوریم

The Retail Value Chain: How to Gain Competitive Advantage through Efficient Consumer Response (ECR) Strategies

دانلود کتاب The Retail Value Chain: How to Gain Competitive Advantage through Efficient Consumer Response (ECR) Strategies (به فارسی: زنجیره ارزش خرده فروشی: چگونه از طریق استراتژی های پاسخگویی موثر به مصرف کننده (ECR) مزیت رقابتی به دست آوریم) نوشته شده توسط «Sami Finne – Hanna Sivonen»


اطلاعات کتاب زنجیره ارزش خرده فروشی: چگونه از طریق استراتژی های پاسخگویی موثر به مصرف کننده (ECR) مزیت رقابتی به دست آوریم

موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Sami Finne – Hanna Sivonen

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 368 / 385

حجم فایل: 2.80 مگابایت

کد کتاب: 0749455799 , 9780749455798

توضیحات کتاب زنجیره ارزش خرده فروشی: چگونه از طریق استراتژی های پاسخگویی موثر به مصرف کننده (ECR) مزیت رقابتی به دست آوریم

بین‌المللی شدن و تثبیت خرده‌فروشی، صنعت سنتی خرده‌فروشی را به سمت خود برمی‌گرداند. خرید بین‌المللی، مدل‌های عملیاتی سریع و کارآمد و فناوری‌های جدید دائماً خرده‌فروشان را به چالش می‌کشند. رقابت قیمت واقعی تازه شروع شده است. زنجیره ارزش خرده‌فروشی تغییرات صنعت خرده‌فروشی و گزینه‌های استراتژیک را که اکنون برای شرکت‌ها باز است، تجزیه و تحلیل می‌کند. این کتاب مفاهیم کلیدی پاسخ مصرف‌کننده کارآمد (ECR) را تشریح می‌کند و چندین مورد توضیحی برای نشان دادن نتایج ارائه می‌دهد. این کتاب موضوعات زیر را بررسی می‌کند:• چرا تخفیف‌دهنده‌های سخت در بسیاری از بازارها موفق بوده‌اند؟• عوامل کلیدی موفقیت خرده‌فروشی ممتاز چیست؟ ?• خرده فروشی سنتی چگونه می تواند به رقابت از سوی تازه واردان پاسخ دهد؟• برچسب های خصوصی چگونه فرآیندهای توسعه محصول و تعادل قدرت را در زنجیره ارزش خرده فروشی تغییر خواهند داد؟• چگونه تولیدکنندگان مختلف می توانند از همکاری ECR بهره ببرند؟• خرده فروشان چگونه به اشتراک گذاری و از اطلاعات در همکاری با تولیدکنندگان استفاده کنید؟ • فناوری های جدید چگونه زنجیره ارزش خرده فروشی را تغییر خواهند داد؟


The internationalization and consolidation of retailing is turning the traditional retail industry on its head. International purchasing, fast and efficient operational models and new technologies constantly challenge retailers. Real price competition is just beginning. The Retail Value Chain analyzes the changes in the retail industry and the strategic options now open to companies. The book describes the key concepts of Efficient Consumer Response (ECR) and provides several illustrative cases to demonstrate the results.This book explores the following topics:• Why have hard discounters succeeded in many markets?• What are the key success factors of premium retailing?• How can traditional retailing respond to competition from new entrants?• How will private labels change product development processes and the balance of power in the retail value chain?• How can different manufacturers benefit from ECR-collaboration?• How do retailers share and use information in collaboration with manufacturers?• How will new technologies change the retail value chain?

دانلود کتاب «زنجیره ارزش خرده فروشی: چگونه از طریق استراتژی های پاسخگویی موثر به مصرف کننده (ECR) مزیت رقابتی به دست آوریم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید