دانلود کتاب The Retail Value Chain: How to Gain Competitive Advantage through Efficient Consumer Response (ECR) Strategies (به فارسی: زنجیره ارزش خرده فروشی: چگونه از طریق استراتژی های پاسخگویی موثر به مصرف کننده (ECR) مزیت رقابتی به دست آوریم) نوشته شده توسط «Sami Finne – Hanna Sivonen»
اطلاعات کتاب زنجیره ارزش خرده فروشی: چگونه از طریق استراتژی های پاسخگویی موثر به مصرف کننده (ECR) مزیت رقابتی به دست آوریم
موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kogan Page
نویسنده: Sami Finne – Hanna Sivonen
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 368 / 385
حجم فایل: 2.80 مگابایت
کد کتاب: 0749455799 , 9780749455798
توضیحات کتاب زنجیره ارزش خرده فروشی: چگونه از طریق استراتژی های پاسخگویی موثر به مصرف کننده (ECR) مزیت رقابتی به دست آوریم
بینالمللی شدن و تثبیت خردهفروشی، صنعت سنتی خردهفروشی را به سمت خود برمیگرداند. خرید بینالمللی، مدلهای عملیاتی سریع و کارآمد و فناوریهای جدید دائماً خردهفروشان را به چالش میکشند. رقابت قیمت واقعی تازه شروع شده است. زنجیره ارزش خردهفروشی تغییرات صنعت خردهفروشی و گزینههای استراتژیک را که اکنون برای شرکتها باز است، تجزیه و تحلیل میکند. این کتاب مفاهیم کلیدی پاسخ مصرفکننده کارآمد (ECR) را تشریح میکند و چندین مورد توضیحی برای نشان دادن نتایج ارائه میدهد. این کتاب موضوعات زیر را بررسی میکند:• چرا تخفیفدهندههای سخت در بسیاری از بازارها موفق بودهاند؟• عوامل کلیدی موفقیت خردهفروشی ممتاز چیست؟ ?• خرده فروشی سنتی چگونه می تواند به رقابت از سوی تازه واردان پاسخ دهد؟• برچسب های خصوصی چگونه فرآیندهای توسعه محصول و تعادل قدرت را در زنجیره ارزش خرده فروشی تغییر خواهند داد؟• چگونه تولیدکنندگان مختلف می توانند از همکاری ECR بهره ببرند؟• خرده فروشان چگونه به اشتراک گذاری و از اطلاعات در همکاری با تولیدکنندگان استفاده کنید؟ • فناوری های جدید چگونه زنجیره ارزش خرده فروشی را تغییر خواهند داد؟

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.