کسب و کار

اقتصاد شهرت: چگونه ردپای دیجیتالی خود را در جهانی که شهرت شما با ارزش ترین دارایی شماست بهینه کنید

The Reputation Economy: How to Optimize Your Digital Footprint in a World Where Your Reputation Is Your Most Valuable Asset

دانلود کتاب The Reputation Economy: How to Optimize Your Digital Footprint in a World Where Your Reputation Is Your Most Valuable Asset (به فارسی: اقتصاد شهرت: چگونه ردپای دیجیتالی خود را در جهانی که شهرت شما با ارزش ترین دارایی شماست بهینه کنید) نوشته شده توسط «Michael Fertik – David C. Thompson»


اطلاعات کتاب اقتصاد شهرت: چگونه ردپای دیجیتالی خود را در جهانی که شهرت شما با ارزش ترین دارایی شماست بهینه کنید

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – منابع انسانی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Crown Business

نویسنده: Michael Fertik – David C. Thompson

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 256

حجم فایل: 2.02 مگابایت

کد کتاب: 0385347596 , 9780385347594

توضیحات کتاب اقتصاد شهرت: چگونه ردپای دیجیتالی خود را در جهانی که شهرت شما با ارزش ترین دارایی شماست بهینه کنید

شهرت قدرت است.

شهرت شما مشخص می کند که مردم چگونه شما را می بینند و برای شما چه کاری انجام خواهند داد. تعیین می کند که آیا بانک شما برای خرید خانه یا ماشین به شما وام می دهد یا خیر. آیا صاحبخانه شما را به عنوان مستاجر می پذیرد یا خیر. کدام کارفرمایان شما را استخدام خواهند کرد و چقدر به شما حقوق خواهند داد. حتی می تواند روی آینده ازدواج شما تأثیر بگذارد.

و در Reputation Economy آینده، قدرتمندتر از همیشه می شود. زیرا امروزه، به لطف پیشرفت های سریع در فناوری دیجیتال، هر کسی در هر زمانی به مجموعه عظیمی از اطلاعات در مورد شما – عادات خرید، امور مالی، شبکه های حرفه ای و شخصی و حتی مکان فیزیکی شما – دسترسی دارد. در دنیایی که فناوری به شرکت‌ها و افراد به طور یکسان اجازه می‌دهد نه تنها همه این داده‌ها را جمع‌آوری کنند، بلکه آن‌ها را جمع‌آوری کرده و با سرعت، دقت و پیچیدگی وحشتناکی تجزیه و تحلیل کنند، شهرت دیجیتال ما به سرعت تبدیل به با ارزش‌ترین ارز ما می‌شود. .

در اینجا، مایکل فرتیک، مدیر عامل Reputation.com و یکی از آینده پژوهان برجسته سیلیکون ولی از ابزارهای داخلی، بینش، تحقیقات و اسرار استفاده می کند که Reputation.com را به شرکت مدیریت شهرت پیشرو تبدیل کرده است تا نشان دهد. چگونه از روندهایی که Reputation Economy برای بهبود چشم انداز حرفه ای، مالی و حتی اجتماعی شما ایجاد می کند، سرمایه گذاری کنید.

شما خواهید آموخت:

·         چه کلمات کلیدی را در رزومه، بررسی عملکرد و نمایه LinkedIn خود قرار دهید تا در صدر نتایج جستجوی کارفرمایان بالقوه قرار گیرند.

·         چگونه فعالیت و آفلاین خود را به گونه ای مدیریت کنید که حق بیمه محاسبه شده توسط بیمه گذاران، وام دهندگان و سرمایه گذاران را کاهش دهد.

·         ترفندهایی که به شما کمک می‌کند در بانک‌ها، هتل‌ها و سایر پیشنهادات ویژه انحصاری رفتار ویژه یا VIP داشته باشید.

·         راه‌هایی برای بهبود نظر یا رتبه‌بندی خود در سایت‌های اشتراک‌گذاری یا بررسی همتا مانند Yelp یا فهرست انجی، یا جایگاه شما – به عنوان خریدار یا فروشنده – در سایت‌های اقتصادی اشتراک‌گذاری مانند AirBnB یا Uber 

·         چگونه برای پنهان کردن اطلاعات منفی موجود در خارج، دنباله‌های کاذب و دودهای دیجیتال ایجاد کنیم

با یک ردپای دیجیتال خوب، دنیا صدف شماست. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه می توانید شهرت دیجیتال خود را کنترل، سرپرستی و بهینه کنید تا در دنیایی که شهرت شما به اندازه پول نقد موجود در کیف پول شما ارزش دارد، “ثروتمند” شوید.


Reputation is power. 

Your reputation defines how people see you and what they will do for you.  It determines whether your bank will lend you money to buy a house or car;  whether your landlord will accept you as a tenant;  which employers will hire you and how much they will pay you. It can even affect your marriage prospects. 

And in the coming Reputation Economy, it’s getting more powerful than ever.  Because today, thanks to rapid advances in digital technology, anyone access huge troves of information about you – your buying habits, your finances, your professional and personal networks, and even your physical whereabouts – at any time.  In a world where technology allows companies and individuals alike to not only gather all this data but also aggregate it and analyze it  with frightening speed, accuracy, and sophistication, our digital reputations are fast becoming our most valuable currency.

Here, Michael Fertik, CEO of Reputation.com and one of Silicon Valley’s leading futurists will draw on the insider  tools, insights, research, and secrets that has make Reputation.com the leading reputation management firm, to show how to capitalize on the trends the Reputation Economy will trigger to improve your professional, financial, and even social prospects.

You will learn:

·         What keywords to put in your resume, performance review, and LinkedIn profile to come up at the top of potential employers’ search results.

·         How to curate your on and offline activity in way that will reduce the premiums calculated by insurers, lenders, and investors. 

·         Tricks that will get you express or VIP treatment at banks, hotels, and other exclusive special offers.

·         Ways to improve your review or rating on sharing or peer review sites like Yelp or Angie’s List, or your standing – as buyer or seller – on sharing economy sites like AirBnB or Uber 

·         How to create false tails and digital smokescreens to hide the negative information that’s out there

With a good digital footprint, the world is your oyster. This book will show you how to control, curate, and optimize your digital reputation to become “rich” in a world where your reputation is as valuable as the cash in your wallet.

دانلود کتاب «اقتصاد شهرت: چگونه ردپای دیجیتالی خود را در جهانی که شهرت شما با ارزش ترین دارایی شماست بهینه کنید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید