دانلود کتاب The Real-Time Contact Center: Strategies, Tactics, and Technologies for Building a Profitable Service and Sales Operation (به فارسی: مرکز تماس بلادرنگ: استراتژیها، تاکتیکها و فناوریها برای ایجاد خدمات سودآور و عملیات فروش) نوشته شده توسط «Donna Fluss»
اطلاعات کتاب مرکز تماس بلادرنگ: استراتژیها، تاکتیکها و فناوریها برای ایجاد خدمات سودآور و عملیات فروش
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: AMACOM
نویسنده: Donna Fluss
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 240
حجم فایل: 1.67 مگابایت
کد کتاب: 0814472567 , 9780814472569
توضیحات کتاب مرکز تماس بلادرنگ: استراتژیها، تاکتیکها و فناوریها برای ایجاد خدمات سودآور و عملیات فروش
شرکت هایی که به دنبال یک مزیت رقابتی هستند باید برنامه های تماس واکنشی و پر هزینه خود را به مراکز تماس فعال، درآمدزا و “زمان واقعی” تبدیل کنند. «زمان واقعی» در حال حاضر یک «کلمه بزرگ» در زمینه خدمات مشتری است، و این کتاب استراتژیهای واقعی و عملی را برای تبدیل مرکز تماس به یک عملیات بلادرنگ که سود ایجاد میکند، ارائه میکند. این مراکز تجربه مشتری برجسته ای را ارائه می دهند، وفاداری را افزایش می دهند، درآمد جدیدی ایجاد می کنند، هزینه ها را کاهش می دهند و جریان اطلاعات بین مرکز و بقیه شرکت را ساده می کنند. “مرکز تماس بلادرنگ” نحوه پیاده سازی یکی را نشان می دهد.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.