بازاریابی: تبلیغات

مرکز تماس بلادرنگ: استراتژی‌ها، تاکتیک‌ها و فناوری‌ها برای ایجاد خدمات سودآور و عملیات فروش

The Real-Time Contact Center: Strategies, Tactics, and Technologies for Building a Profitable Service and Sales Operation

دانلود کتاب The Real-Time Contact Center: Strategies, Tactics, and Technologies for Building a Profitable Service and Sales Operation (به فارسی: مرکز تماس بلادرنگ: استراتژی‌ها، تاکتیک‌ها و فناوری‌ها برای ایجاد خدمات سودآور و عملیات فروش) نوشته شده توسط «Donna Fluss»


اطلاعات کتاب مرکز تماس بلادرنگ: استراتژی‌ها، تاکتیک‌ها و فناوری‌ها برای ایجاد خدمات سودآور و عملیات فروش

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: AMACOM

نویسنده: Donna Fluss

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 240

حجم فایل: 1.67 مگابایت

کد کتاب: 0814472567 , 9780814472569

توضیحات کتاب مرکز تماس بلادرنگ: استراتژی‌ها، تاکتیک‌ها و فناوری‌ها برای ایجاد خدمات سودآور و عملیات فروش

شرکت هایی که به دنبال یک مزیت رقابتی هستند باید برنامه های تماس واکنشی و پر هزینه خود را به مراکز تماس فعال، درآمدزا و “زمان واقعی” تبدیل کنند. «زمان واقعی» در حال حاضر یک «کلمه بزرگ» در زمینه خدمات مشتری است، و این کتاب استراتژی‌های واقعی و عملی را برای تبدیل مرکز تماس به یک عملیات بلادرنگ که سود ایجاد می‌کند، ارائه می‌کند. این مراکز تجربه مشتری برجسته ای را ارائه می دهند، وفاداری را افزایش می دهند، درآمد جدیدی ایجاد می کنند، هزینه ها را کاهش می دهند و جریان اطلاعات بین مرکز و بقیه شرکت را ساده می کنند. “مرکز تماس بلادرنگ” نحوه پیاده سازی یکی را نشان می دهد.


Companies looking for a competitive edge must convert their reactive, cost-laden contact programs into proactive, revenue-generating, “real-time” contact centres. Real-time is a big “buzzword” in the customer service field right now, and this book offers real, practical strategies for turning the call centre into a real-time operation that generates profits. These centres provide an outstanding customer experience, enhance loyalty, create new revenue, reduce expenses, and streamline the flow of information between the center and the rest of the company. “The Real-Time Contact Center” shows how to implement one.

دانلود کتاب «مرکز تماس بلادرنگ: استراتژی‌ها، تاکتیک‌ها و فناوری‌ها برای ایجاد خدمات سودآور و عملیات فروش»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید