بازاریابی: تبلیغات

روانشناسی رفتار مصرف کننده مالی

The Psychology of Financial Consumer Behavior

دانلود کتاب The Psychology of Financial Consumer Behavior (به فارسی: روانشناسی رفتار مصرف کننده مالی) نوشته شده توسط «Dominika Maison»


اطلاعات کتاب روانشناسی رفتار مصرف کننده مالی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer International Publishing

نویسنده: Dominika Maison

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 242

حجم فایل: 3.53 مگابایت

کد کتاب: 3030105709 , 9783030105709

نوبت چاپ: 1st ed.

توضیحات کتاب روانشناسی رفتار مصرف کننده مالی

این کتاب بر دیدگاه روانشناختی در توضیح رفتار مالی تاکید دارد. به طور سنتی، رفتارهای مالی مانند پس انداز، خرج کردن و سرمایه گذاری با استفاده از عوامل جمعیت شناختی و اقتصادی مانند درآمد و قیمت گذاری محصول توضیح داده شده است. پیامد این طرز تفکر این است که موسسات مالی به مشتریان خود بیشتر از منظر درآمدشان نگاه می کنند. این کتاب با رویکردی روان‌شناختی بر دیدگاه مصرف‌کنندگانی که با دنیای مالی به سرعت در حال تغییر مواجه هستند، تأکید می‌کند: تغییر پیشنهادات و محصولات مالی (پس‌انداز، سرمایه‌گذاری، وام)، تغییر روش‌های پرداخت (از پول نقد به چک، کارت و موبایل). پرداخت ها)، دسترسی و وسوسه کالاها، و تغییر سیستم های بیمه و بازنشستگی.
روانشناسی رفتار مصرف کننده مالی بینشی از فرآیندهای فکری مصرف کنندگان در موضوعات مختلف مالی ارائه می دهد. پوشش شامل درک ثروت، لذت یا درد خرج کردن، معاملات بدون نقد، پس انداز و سرمایه گذاری، وام، برنامه ریزی برای آینده، مالیات و آموزش مالی است. این کتاب برای محققان، متخصصان و دانشجویان اقتصاد، روان‌شناسی، روان‌شناسی اقتصادی، بازاریابی و علم مصرف و یا هر کسی که به رفتارهای مالی علاقه دارد جذاب است.


This book stresses the psychological perspective in explaining financial behavior. Traditionally, financial behaviors such as saving, spending, and investing have been explained using demographic and economic factors such as income and product pricing. The consequence of this way of thinking is that financial institutions view their clients mostly from the perspective of their income. By taking a psychological approach, this book stresses the perspective of consumers confronted with a quickly changing financial world: the changing of financial offers and products (savings, investments, loans), the changing of payment methods (from cash to cheques, cards and mobile payments), the accessibility and temptation of goods, and the changing of insurance and pension systems.
The Psychology of Financial Consumer Behavior provides insight into the thought processes of consumers in a variety of financial topics. Coverage includes perceptions of wealth, the pleasure or pain of spending, cashless transactions, saving and investing, loans, planning for the future, taxes, and financial education. The book holds appeal for researchers, professionals, and students in economics, psychology, economic psychology, marketing and consumer science, or anyone interested in financial behaviors.

دانلود کتاب «روانشناسی رفتار مصرف کننده مالی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید