روانشناسی

روانشناسی خوردن و نوشیدن: ویرایش سوم

The Psychology of Eating and Drinking: 3rd Edition

دانلود کتاب The Psychology of Eating and Drinking: 3rd Edition (به فارسی: روانشناسی خوردن و نوشیدن: ویرایش سوم) نوشته شده توسط «Alexandra Woods Logue»


اطلاعات کتاب روانشناسی خوردن و نوشیدن: ویرایش سوم

موضوع اصلی: روانشناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Alexandra Woods Logue

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 376

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 0415950090 , 9780415950091 , 9780203006030

نوبت چاپ: 3

توضیحات کتاب روانشناسی خوردن و نوشیدن: ویرایش سوم

شیفتگی ما به رفتارهای خوردن و آشامیدن و علل آنها منجر به صنعت عظیم علم پاپ مرتبط با غذا شده است. هر کتابفروشی، هر غرفه مجلات، هر پیشخوان فروشگاه مواد غذایی مملو از نشریاتی است در مورد چگونگی تشویق فرزندتان به خوردن سبزیجات، چگونگی تشخیص اینکه آیا فردی دچار اختلال خوردن است یا معمولاً چگونه وزن کم کند. اما درجه ای که هر یک از اینها بر اساس تحقیقات علمی است بسیار محدود است. بر خلاف ادبیات برای خواننده عمومی، تحقیقات علمی در مورد رفتارهای خوردن و آشامیدن معمولا برای خواننده عمومی بیش از حد فنی است.

روانشناسی خوردن و آشامیدن یک جلد منحصر به فرد است. کتاب درسی که برای خواننده تحصیلکرده عمومی قابل درک باشد. درست مانند نسخه‌های قبلی خود از این کتاب، الکساندرا لوگ تحقیقات خود را در مورد فعل و انفعالات پیچیده بین فیزیولوژی، محیط اطراف و عادات خوردن و نوشیدن ما در تحقیقات آزمایشگاهی و اطلاعات علمی به‌روز انجام می‌دهد. فصل‌ها از کلیات – گرسنگی و تشنگی، چشایی و بویایی، و رفتارهای غذایی – به سمت تخصصی‌تر – پرخوری و نوشیدن بیش از حد، بی‌اشتهایی و پرخوری عصبی و مصرف الکل حرکت می‌کنند. در هر مورد، Logue خلاصه‌ای از تأثیرگذارترین تحقیقات علمی تاریخی را ارائه می‌کند و سپس این تاریخ را با به‌روزترین پیشرفت‌ها مرتبط می‌کند. این روش مقدمه ای کلی در مورد فیزیولوژی احساسات مربوط به خوردن و آشامیدن و چگونگی تأثیر این احساسات از محیط اجتماعی فرد به خواننده ارائه می دهد. روانشناسی خوردن و آشامیدن به خواننده و دانش‌آموز عمومی چارچوبی بیولوژیکی و روان‌شناختی برای درک رفتارهای خوردن او ارائه می‌دهد.


Our fascination with eating and drinking behaviors and their causes has resulted in a huge industry of food-related pop science. Every bookstore, every magazine stand, every grocery store checkout counter is filled with publications about how to get your child to eat vegetables, how to tell if someone has an eating disorder or, most commonly, how to lose weight. But the degree to which any of these is based on scientific research is very limited. In contrast to the literature for the general reader, the scientific research on eating and drinking behaviors is usually too technical for the general reader.

The Psychology of Eating and Drinking is a unique volume; a textbook that can be comprehended by the general educated reader. Just as in her past editions of this book, Alexandra Logue grounds her investigation into the complex interactions between our physiology, our surroundings, and our eating and drinking habits in laboratory research and up-to-date scientific information. The chapters move from the general — hunger and thirst, taste and smell, and eating behaviors — to the more specialized — overeating and overdrinking, anorexia and bulimia, and alcohol use. In each case, Logue provides a brief synopsis of the most historically influential scientific research and then relates this history to the most up to date advances. This method provides the reader with a general introduction to the physiology of sensations related to eating and drinking and how these sensations are influenced by the individual’s social surroundings. The Psychology of Eating and Drinking provides the general reader and student with a biological and psychological framework to understand his or her eating behaviors.

دانلود کتاب «روانشناسی خوردن و نوشیدن: ویرایش سوم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.