مدیریت

صاحب محصول حرفه ای: استفاده از اسکرام به عنوان یک مزیت رقابتی

The Professional Product Owner: Leveraging Scrum as a Competitive Advantage

دانلود کتاب The Professional Product Owner: Leveraging Scrum as a Competitive Advantage (به فارسی: صاحب محصول حرفه ای: استفاده از اسکرام به عنوان یک مزیت رقابتی) نوشته شده توسط «Don McGreal – Ralph Jocham»


اطلاعات کتاب صاحب محصول حرفه ای: استفاده از اسکرام به عنوان یک مزیت رقابتی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Addison-Wesley Professional

نویسنده: Don McGreal – Ralph Jocham

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 376

حجم فایل: 10.14 مگابایت

کد کتاب: 0134686470 , 9780134686479

نوبت چاپ: 1st edition / Retail

توضیحات کتاب صاحب محصول حرفه ای: استفاده از اسکرام به عنوان یک مزیت رقابتی

نقش مالک محصول بسیار مهمتر از همیشه است. اما موضوع بسیار بیشتر از مکانیک است: مسئولیت پذیری و تمرکز مجدد بر ارزش به عنوان هدف اصلی همه کارهایی است که انجام می دهید. در The Professional Product Owner، دو متخصص برجسته در مالکیت موفق محصول اسکرام دقیقاً نحوه انجام این کار را نشان می دهند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه می توانید ارزش را در کجا پیدا کنید، اندازه گیری کنید، و آن را در کل چرخه عمر محصول خود به حداکثر برسانید.

دان مک گریل و رالف جوچام با تکیه بر تجربه ترکیبی بیش از 40 سال خود در استفاده از چابک و اسکرام در مدیریت محصول، شما را در تمام جنبه های تصور، ظهور و بلوغ یک محصول با استفاده از چارچوب اسکرام راهنمایی می کنند.

McGreal و Jocham درباره استراتژی بحث می‌کنند و نشان می‌دهند که چگونه Vision، Value و Validation را در مدیریت محصول چابک متمرکز بر ROI متصل کنیم. آن‌ها بهترین روش‌های اسکرام را برای مدیریت پیچیدگی و ارائه ارزش مستمر ارائه می‌کنند، و روش‌ها و ابزارهای مشخصی را که می‌توانید برای مدیریت بک لاگ‌های محصول و برنامه‌های انتشار استفاده کنید، تعریف می‌کنند، همگی با این هدف که شما را به یک مالک محصول موفق‌تر تبدیل کنند. در سرتاسر، نویسندگان تجربیات شخصی آشکاری را به اشتراک می گذارند که موانع موفقیت را روشن می کند و نشان می دهد که چگونه می توان بر آنها غلبه کرد.
با استفاده از اندازه گیری های مشتری محور خارجی برای هدایت توسعه و به حداکثر رساندن ارزش، موفقیت را از بیرون تعریف کنید
توانمندسازی و کارآفرینی را به نقش مالک محصول بیاورید و همه را پشت سر یک مدل کسب و کار مشترک قرار دهید
از مدیریت مبتنی بر شواهد (EBMgt) برای سرمایه گذاری در مکان های مناسب، اتخاذ تصمیمات هوشمندانه و کاهش ریسک استفاده کنید
نقش مالک محصول، مصنوعات و رویدادهای اسکرام را به طور موثر اعمال کنید
بک لاگ های محصول را پر و مدیریت کنید و از مشخصات به موقع استفاده کنید
برنامه ریزی و مدیریت انتشار، بهبود شفافیت، و کاهش بدهی فنی
محصول خود را مقیاس کنید، نه Scrum خود را
از Scrum برای تزریق استقلال، تسلط و هدف به کار تیم محصول خود استفاده کنید
نقش شما در مدیریت محصول یا توسعه چابک هر چه باشد، این راهنما به شما کمک می‌کند تا محصولاتی را ارائه دهید که ارزش بیشتری، سریع‌تر و اغلب اوقات بیشتر ارائه دهند.


The role of the Product Owner is more crucial than ever. But it’s about much more than mechanics: it’s about taking accountability and refocusing on value as the primary objective of all you do. In The Professional Product Owner, two leading experts in successful Scrum product ownership show exactly how to do this. You’ll learn how to identify where value can be found, measure it, and maximize it throughout your entire product lifecycle.

Drawing on their combined 40+ years of experience in using agile and Scrum in product management, Don McGreal and Ralph Jocham guide you through all facets of envisioning, emerging, and maturing a product using the Scrum framework.

McGreal and Jocham discuss strategy, showing how to connect Vision, Value, and Validation in ROI-focused agile product management. They lay out Scrum best-practices for managing complexity and continuously delivering value, and they define the concrete practices and tools you can use to manage Product Backlogs and release plans, all with the goal of making you a more successful Product Owner. Throughout, the authors share revealing personal experiences that illuminate obstacles to success and show how they can be overcome.
Define success from the “outside in,” using external customer-driven measurements to guide development and maximize value
Bring empowerment and entrepreneurship to the Product Owner’s role, and align everyone behind a shared business model
Use Evidence-Based Management (EBMgt) to invest in the right places, make smarter decisions, and reduce risk
Effectively apply Scrum’s Product Owner role, artifacts, and events
Populate and manage Product Backlogs, and use just-in-time specifications
Plan and manage releases, improve transparency, and reduce technical debt
Scale your product, not your Scrum
Use Scrum to inject autonomy, mastery, and purpose into your product team’s work
Whatever your role in product management or agile development, this guide will help you deliver products that offer more value, more rapidly, and more often.

دانلود کتاب «صاحب محصول حرفه ای: استفاده از اسکرام به عنوان یک مزیت رقابتی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید