تجارت

قدرت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بلادرنگ: چگونه می‌توان مشتریان را جذب و حفظ کرد و در دنیایی که به‌صورت جهانی به هم متصل می‌شود، به نتیجه رسید.

The Power of Real-Time Social Media Marketing: How to Attract and Retain Customers and Grow the Bottom Line in the Globally Connected World

دانلود کتاب The Power of Real-Time Social Media Marketing: How to Attract and Retain Customers and Grow the Bottom Line in the Globally Connected World (به فارسی: قدرت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بلادرنگ: چگونه می‌توان مشتریان را جذب و حفظ کرد و در دنیایی که به‌صورت جهانی به هم متصل می‌شود، به نتیجه رسید.) نوشته شده توسط «Beverly Macy – Teri Thompson»


اطلاعات کتاب قدرت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بلادرنگ: چگونه می‌توان مشتریان را جذب و حفظ کرد و در دنیایی که به‌صورت جهانی به هم متصل می‌شود، به نتیجه رسید.

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill

نویسنده: Beverly Macy – Teri Thompson

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 270

حجم فایل: 9.22 مگابایت

کد کتاب: 0071753478 , 9780071753470

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب قدرت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بلادرنگ: چگونه می‌توان مشتریان را جذب و حفظ کرد و در دنیایی که به‌صورت جهانی به هم متصل می‌شود، به نتیجه رسید.

داغ ترین روندهای امروز برای بازاریابی در محل! “آلن کوهن، مدیر عامل OMD ایالات متحده، باید برای رسانه ها و بازاریابان مطالعه شود.” هر کدام از آنها از قدرت بازاریابی استفاده کرده اند که از طریق وب اجتماعی بلادرنگ تقویت می شود. اینها و بسیاری از مطالعات موردی دیگر بخشی از این کتاب جدید جذاب است که استراتژی‌هایی را برای بازاریابان برای درک، تکامل و سود در عصر اجتماعی شرح می‌دهد.” (جان گرزما، افسر ارشد بینش، یانگ و روبیکام، و نویسنده مشترک Spend Shift ” درک آنچه ممکن است و نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی برای هر بازاریاب ضروری است. این کتاب دست شما را در این دنیای جدید و شجاع خواهد گرفت.” – جان میلر، مدیر ارشد مالی، گروه تلویزیونی یونیورسال NBC “دوست داشته باشید یا نه، رسانه های اجتماعی اینجا هستند تا بمانند. نیاز به درک، مدیریت و مهار دارد. این کتاب به شما می گوید که چگونه. آن را بخوانید!” – Zhihang Chi، Ph.D.، معاون رئیس جمهور و مدیر کل، آمریکای شمالی، Air China Limited “بورلی میسی یک مبتکر واقعی و رهبر فکری در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی است.” – Cathy Sandeen، Ph. D.، MBA، Dean، UCLA Extension، دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس درباره کتاب در عصری که اطلاعات با سرعت خارق‌العاده در امتداد «وب هم‌زمان» حرکت می‌کنند، یک نام تجاری می‌تواند یک شبه در فرهنگ عامه منفجر شود – و به همان اندازه بمیرد. به‌سرعت. به‌عنوان یک بازاریاب، چگونه می‌توانید جلوتر از منحنی باشید؟ چگونه آشفتگی را کنترل می‌کنید؟ دو کلمه: رسانه‌های اجتماعی. با قدرت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بلادرنگ، یاد خواهید گرفت که چگونه از مزایای امروزی استفاده کنید. محیط کسب و کار سیال” و ایجاد راه های نوآورانه برای برآورده کردن نیازهای بازار. و این بهترین بخش است: تمام ابزارهای شما – فیس بوک، توییتر، یوتیوب و سایر سایت ها – رایگان هستند! چهره های پیشرو در دنیای جدید هیجان انگیز بازاریابی شبکه های اجتماعی پیچیده ، بورلی میسی و تری تامپسون توضیح می دهند که چگونه شما می توانید از این پلت فرم جهانی و بلادرنگ برای تغییر نحوه تعامل مصرف کنندگان با برند شما استفاده کنید. آنها سپس مطالعات موردی مفصلی را ارائه می‌کنند که نشان می‌دهد چگونه سازمان‌های برتر و غول‌های برند نوظهور اثربخشی قابل توجه بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را ثابت کرده‌اند. دریابید که چگونه: صلیب سرخ آمریکا تنها یک «توئیت» را به 33 میلیون دلار کمک مالی به زلزله زدگان در هائیتی تبدیل کرد. در زمان واقعی EMC با استفاده از مهارت نیروی کار در رسانه‌های اجتماعی و مدل‌های رفتاری «باز»، فرآیندهای کسب‌وکار را متحول کرد. از درس‌های «قدرت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بلادرنگ» استفاده کنید تا برند خود را در مدت زمان مشخصی راه‌اندازی کنید، تأثیر فعالیت‌هایتان را به دقت اندازه‌گیری کنید و فوراً با هر رویداد پیش‌بینی نشده سازگار شوید.


Today’s Hottest Trends for On-the-Spot Marketing! “A must read for media and marketers.”—Alan Cohen, CEO, OMD USA “What do fish tacos, data storage, and disaster relief all have in common? Each has harnessed the power of marketing that amplifies via the real-time social web. These and many other case studies are part of this engaging new book that details strategies for marketers to understand, evolve, and profit in the social age.”—John Gerzema, Chief Insights Officer, Young & Rubicam, and coauthor of Spend Shift “Understanding what’s possible and how to use social media will be essential for every marketer; this book will hold your hand in this brave new world.”—John Miller, CMO, NBC Universal TV Group “Like it or not, social media is here to stay. It needs to be understood, managed, and harnessed. This book tells you how. Read it!”—Zhihang Chi, Ph.D., Vice President and General Manager, North America, Air China Limited “Beverly Macy is a true innovator and thought leader in the field of social media marketing.”—Cathy Sandeen, Ph.D., MBA, Dean, UCLA Extension, University of California Los Angeles About the Book In an era when information travels at phenomenal speed along the “real-time Web,” a brand can explode into popular culture overnight–and die just as quickly. As a marketer, how can you stay ahead of the curve? How do you control the chaos? Two words: Social Media. With The Power of Real-Time Social Media Marketing, you’ll learn how to take advantage of today’s “fluid” business environment and develop innovative ways to meet market demands. And here’s the best part: all your tools–Facebook, Twitter, YouTube, and other sites–are free! Leading figures in the exciting new world of sophisticated social media marketing, Beverly Macy and Teri Thompson explain how you can use this global, real-time platform to change how consumers interact with your brand. They then present detailed case studies illustrating how top organizations and emerging brand giants have proven the remarkable effectiveness of social media marketing. Find out how: The American Red Cross turned a single “tweet” into $33 million worth of donations to earthquake victims in Haiti Orange County Transportation Authority engaged citizens to participate in transportation planning and use DIRE CTV boosted customer loyalty and trust by finding and solving complaints in real time EMC transformed business processes by leveraging workforce social media proficiency and “open” behavior models Marketers no longer have the luxury of time to develop, test, and measure a brand. Use the lessons in The Power of Real-Time Social Media Marketing to launch your brand in a fixed amount of time, accurately measure the impact of your activities, and instantly adjust to any unforeseen events.

دانلود کتاب «قدرت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بلادرنگ: چگونه می‌توان مشتریان را جذب و حفظ کرد و در دنیایی که به‌صورت جهانی به هم متصل می‌شود، به نتیجه رسید.»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید