دانلود کتاب The Power of Real-Time Social Media Marketing: How to Attract and Retain Customers and Grow the Bottom Line in the Globally Connected World (به فارسی: قدرت بازاریابی رسانههای اجتماعی بلادرنگ: چگونه میتوان مشتریان را جذب و حفظ کرد و در دنیایی که بهصورت جهانی به هم متصل میشود، به نتیجه رسید.) نوشته شده توسط «Beverly Macy – Teri Thompson»
اطلاعات کتاب قدرت بازاریابی رسانههای اجتماعی بلادرنگ: چگونه میتوان مشتریان را جذب و حفظ کرد و در دنیایی که بهصورت جهانی به هم متصل میشود، به نتیجه رسید.
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: McGraw-Hill
نویسنده: Beverly Macy – Teri Thompson
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 270
حجم فایل: 9.22 مگابایت
کد کتاب: 0071753478 , 9780071753470
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب قدرت بازاریابی رسانههای اجتماعی بلادرنگ: چگونه میتوان مشتریان را جذب و حفظ کرد و در دنیایی که بهصورت جهانی به هم متصل میشود، به نتیجه رسید.
داغ ترین روندهای امروز برای بازاریابی در محل! “آلن کوهن، مدیر عامل OMD ایالات متحده، باید برای رسانه ها و بازاریابان مطالعه شود.” هر کدام از آنها از قدرت بازاریابی استفاده کرده اند که از طریق وب اجتماعی بلادرنگ تقویت می شود. اینها و بسیاری از مطالعات موردی دیگر بخشی از این کتاب جدید جذاب است که استراتژیهایی را برای بازاریابان برای درک، تکامل و سود در عصر اجتماعی شرح میدهد.” (جان گرزما، افسر ارشد بینش، یانگ و روبیکام، و نویسنده مشترک Spend Shift ” درک آنچه ممکن است و نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی برای هر بازاریاب ضروری است. این کتاب دست شما را در این دنیای جدید و شجاع خواهد گرفت.” – جان میلر، مدیر ارشد مالی، گروه تلویزیونی یونیورسال NBC “دوست داشته باشید یا نه، رسانه های اجتماعی اینجا هستند تا بمانند. نیاز به درک، مدیریت و مهار دارد. این کتاب به شما می گوید که چگونه. آن را بخوانید!” – Zhihang Chi، Ph.D.، معاون رئیس جمهور و مدیر کل، آمریکای شمالی، Air China Limited “بورلی میسی یک مبتکر واقعی و رهبر فکری در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی است.” – Cathy Sandeen، Ph. D.، MBA، Dean، UCLA Extension، دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس درباره کتاب در عصری که اطلاعات با سرعت خارقالعاده در امتداد «وب همزمان» حرکت میکنند، یک نام تجاری میتواند یک شبه در فرهنگ عامه منفجر شود – و به همان اندازه بمیرد. بهسرعت. بهعنوان یک بازاریاب، چگونه میتوانید جلوتر از منحنی باشید؟ چگونه آشفتگی را کنترل میکنید؟ دو کلمه: رسانههای اجتماعی. با قدرت بازاریابی رسانههای اجتماعی بلادرنگ، یاد خواهید گرفت که چگونه از مزایای امروزی استفاده کنید. محیط کسب و کار سیال” و ایجاد راه های نوآورانه برای برآورده کردن نیازهای بازار. و این بهترین بخش است: تمام ابزارهای شما – فیس بوک، توییتر، یوتیوب و سایر سایت ها – رایگان هستند! چهره های پیشرو در دنیای جدید هیجان انگیز بازاریابی شبکه های اجتماعی پیچیده ، بورلی میسی و تری تامپسون توضیح می دهند که چگونه شما می توانید از این پلت فرم جهانی و بلادرنگ برای تغییر نحوه تعامل مصرف کنندگان با برند شما استفاده کنید. آنها سپس مطالعات موردی مفصلی را ارائه میکنند که نشان میدهد چگونه سازمانهای برتر و غولهای برند نوظهور اثربخشی قابل توجه بازاریابی رسانههای اجتماعی را ثابت کردهاند. دریابید که چگونه: صلیب سرخ آمریکا تنها یک «توئیت» را به 33 میلیون دلار کمک مالی به زلزله زدگان در هائیتی تبدیل کرد. در زمان واقعی EMC با استفاده از مهارت نیروی کار در رسانههای اجتماعی و مدلهای رفتاری «باز»، فرآیندهای کسبوکار را متحول کرد. از درسهای «قدرت بازاریابی رسانههای اجتماعی بلادرنگ» استفاده کنید تا برند خود را در مدت زمان مشخصی راهاندازی کنید، تأثیر فعالیتهایتان را به دقت اندازهگیری کنید و فوراً با هر رویداد پیشبینی نشده سازگار شوید.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.