مسئولیت پذیری و اخلاق تجاری

قدرت عادت: چرا کاری را که در زندگی و تجارت انجام می دهیم انجام می دهیم

The Power of Habit: Why We Do What We Do in Life and Business

دانلود کتاب The Power of Habit: Why We Do What We Do in Life and Business (به فارسی: قدرت عادت: چرا کاری را که در زندگی و تجارت انجام می دهیم انجام می دهیم) نوشته شده توسط «Charles Duhigg»


اطلاعات کتاب قدرت عادت: چرا کاری را که در زندگی و تجارت انجام می دهیم انجام می دهیم

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مسئولیت پذیری و اخلاق تجاری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Random House

نویسنده: Charles Duhigg

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

تعداد صفحه: 400

حجم فایل: 333 کیلوبایت

کد کتاب: 1400069289 , 9781400069286

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب قدرت عادت: چرا کاری را که در زندگی و تجارت انجام می دهیم انجام می دهیم

زن جوانی وارد آزمایشگاه می شود. در طول دو سال گذشته، او تقریباً تمام جنبه های زندگی خود را متحول کرده است. او سیگار را ترک کرده است، یک ماراتن دویده است و در محل کار ارتقا یافته است. عصب شناسان کشف می کنند که الگوهای درون مغز او اساساً تغییر کرده است.
 
بازاریابان در Procter & ویدیوهای مطالعه قمار از افرادی که تخت خود را مرتب می کنند. آنها ناامیدانه در تلاش هستند تا دریابند چگونه محصول جدیدی به نام Febreze را بفروشند تا یکی از بزرگترین شکست ها در تاریخ شرکت باشد. ناگهان، یکی از آنها الگوی تقریباً نامحسوسی را تشخیص می‌دهد – و با تغییری جزئی در تبلیغات، Febreze سالانه یک میلیارد دلار درآمد کسب می‌کند.
 
یک مدیر عامل آزمایش‌نشده یکی از بزرگترین شرکت‌های آمریکا را بر عهده می‌گیرد. اولین کار او حمله به یک الگوی واحد در میان کارمندانش است – نحوه برخورد آنها با ایمنی کارگران – و به زودی شرکت Alcoa به بهترین عملکرد در داو جونز تبدیل می شود.
 
چه چیزی مشترک بین همه این افراد است. ? آنها با تمرکز بر الگوهایی که هر جنبه از زندگی ما را شکل می دهند به موفقیت دست یافتند.
 
آنها با تغییر عادات موفق شدند.
 
در قدرت عادت، برنده جایزه نیویورک تایمز خبرنگار تجاری چارلز دوهیگ ما را همراهی می کند. به لبه هیجان انگیز اکتشافات علمی که توضیح می دهد چرا عادت ها وجود دارند و چگونه می توان آنها را تغییر داد. داهیگ با هوش نافذ و توانایی تقطیر حجم وسیعی از اطلاعات در روایت‌های جذاب، درک کاملاً جدیدی از طبیعت انسان و پتانسیل آن برای دگرگونی را زنده می‌کند.
 
در طول مسیر یاد می‌گیریم که چرا برخی از افراد و شرکت‌ها با وجود سال‌ها تلاش برای تغییر تلاش می‌کنند، در حالی که به نظر می‌رسد برخی دیگر یک شبه خودشان را بازسازی می‌کنند. ما از آزمایشگاه‌هایی بازدید می‌کنیم که در آن عصب‌شناسان چگونگی کارکرد عادت‌ها و مکان دقیق آن‌ها در مغز ما را بررسی می‌کنند. متوجه شدیم که چگونه عادات صحیح برای موفقیت مایکل فلپس، شناگر المپیک، هاوارد شولتز، مدیر عامل استارباکس، و قهرمان حقوق مدنی، مارتین لوتر کینگ، جونیور، حیاتی بوده است. وارد Procter & قمار، سوپرفروشگاه‌های هدف، کلیسای Saddleback ریک وارن، اتاق‌های رختکن NFL، و بزرگترین بیمارستان‌های کشور و ببینید که چگونه اجرای به اصطلاح عادت‌های کلیدی می‌تواند میلیاردها درآمد کسب کند و به معنای تفاوت بین شکست و موفقیت، زندگی و مرگ باشد.
 
در هسته خود، قدرت عادت حاوی یک استدلال هیجان انگیز است: کلید ورزش منظم، کاهش وزن، تربیت کودکان استثنایی، بهره وری بیشتر، ایجاد شرکت های انقلابی و جنبش های اجتماعی و دستیابی به موفقیت، درک چگونگی عادت ها کار می کنند
 
عادت‌ها سرنوشت نیستند. همانطور که چارلز داهیگ نشان می دهد، با استفاده از این علم جدید، می توانیم کسب و کار، جوامع و زندگی خود را متحول کنیم.


A young woman walks into a laboratory. Over the past two years, she has transformed almost every aspect of her life. She has quit smoking, run a marathon, and been promoted at work. The patterns inside her brain, neurologists discover, have fundamentally changed.
 
Marketers at Procter & Gamble study videos of people making their beds. They are desperately trying to figure out how to sell a new product called Febreze, on track to be one of the biggest flops in company history. Suddenly, one of them detects a nearly imperceptible pattern—and with a slight shift in advertising, Febreze goes on to earn a billion dollars a year.
 
An untested CEO takes over one of the largest companies in America. His first order of business is attacking a single pattern among his employees—how they approach worker safety—and soon the firm, Alcoa, becomes the top performer in the Dow Jones.
 
What do all these people have in common? They achieved success by focusing on the patterns that shape every aspect of our lives.
 
They succeeded by transforming habits.
 
In The Power of Habit, award-winning New York Times business reporter Charles Duhigg takes us to the thrilling edge of scientific discoveries that explain why habits exist and how they can be changed. With penetrating intelligence and an ability to distill vast amounts of information into engrossing narratives, Duhigg brings to life a whole new understanding of human nature and its potential for transformation.
 
Along the way we learn why some people and companies struggle to change, despite years of trying, while others seem to remake themselves overnight. We visit laboratories where neuroscientists explore how habits work and where, exactly, they reside in our brains. We discover how the right habits were crucial to the success of Olympic swimmer Michael Phelps, Starbucks CEO Howard Schultz, and civil-rights hero Martin Luther King, Jr. We go inside Procter & Gamble, Target superstores, Rick Warren’s Saddleback Church, NFL locker rooms, and the nation’s largest hospitals and see how implementing so-called keystone habits can earn billions and mean the difference between failure and success, life and death.
 
At its core, The Power of Habit contains an exhilarating argument: The key to exercising regularly, losing weight, raising exceptional children, becoming more productive, building revolutionary companies and social movements, and achieving success is understanding how habits work.
 
Habits aren’t destiny. As Charles Duhigg shows, by harnessing this new science, we can transform our businesses, our communities, and our lives.

دانلود کتاب «قدرت عادت: چرا کاری را که در زندگی و تجارت انجام می دهیم انجام می دهیم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید