مدیریت

مدیر به موقع و هدف: چگونه یک «مدیر لحظه آخری» اهمال کاری را غلبه کرد

The On-Time, On-Target Manager: How a ''Last-Minute Manager'' Conquered Procrastination

دانلود کتاب The On-Time, On-Target Manager: How a ”Last-Minute Manager” Conquered Procrastination (به فارسی: مدیر به موقع و هدف: چگونه یک «مدیر لحظه آخری» اهمال کاری را غلبه کرد) نوشته شده توسط «Ken Blanchard Steve Gottry»


اطلاعات کتاب مدیر به موقع و هدف: چگونه یک «مدیر لحظه آخری» اهمال کاری را غلبه کرد

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: William Morrow

نویسنده: Ken Blanchard Steve Gottry

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 144 / 142

حجم فایل: 546 کیلوبایت

کد کتاب: 006075897X , 9780060758974

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مدیر به موقع و هدف: چگونه یک «مدیر لحظه آخری» اهمال کاری را غلبه کرد

پرفروش ترین آثار فوق العاده کن بلانچارد، مانند مدیر یک دقیقه ای و طرفداران راوینگ، او را به یک اسطوره تجاری شناخته شده در سطح جهانی تبدیل کرده است. میلیون‌ها نفر به دنبال رویکردهای نوآورانه در مدیریت، رهبری، خدمات مشتری و بسیاری موارد دیگر از بلانچارد هستند. اکنون، او به استیو گاتری، نویسنده تجاری مشهور پیوسته است تا یکی از رایج‌ترین و موذی‌ترین مشکلاتی را که در محل کار آزاردهنده است، یعنی تعلل را بررسی کند. The On-Time, On-Target Manager داستان باب است، یک مدیر میانی معمولی که همه چیز را به لحظه آخر موکول می کند. در نتیجه، ضرب‌الاجل‌ها را از دست می‌دهد، زیرا عدم تمرکز او باعث می‌شود تا قبل از رسیدن به چیزهای مهم، کارهای بی‌معنی را انجام دهد. مانند بسیاری از متخصصان، باب توجیه می کند، توجیه می کند و سعی می کند توضیح دهد. خوشبختانه، باب نزد مدیر عامل شرکتش فرستاده می شود – که مخفف “Chief Effectiveness Officer” است – که به او کمک می کند تا با سه عارضه جانبی منفی اهمال کاری مقابله کند: تاخیر، کیفیت پایین کار، و استرس برای خود و دیگران. باب یاد می گیرد که چگونه خود را از یک مدیر لحظه آخری مستعد بحران به یک مدیر وقت و هدف مولد تبدیل کند. بلانچارد و گاتری با این تمثیل جذاب، استراتژی‌های عملی را ارائه می‌کنند که هر حرفه‌ای می‌تواند برای بهبود عملکرد خود به کار ببرد.


Ken Blanchard’s phenomenal bestsellers, such as The One Minute Manager and Raving Fans, have made him a globally recognized business legend. Millions look to Blanchard for innovative approaches to management, leadership, customer service, and much more. Now, he has joined with noted business author Steve Gottry to explore one of the most common and insidious problems plaguing the workplace—procrastination. The On-Time, On-Target Manager is the story of Bob, a typical middle manager who puts things off to the last minute. As a result, he misses deadlines because his lack of focus causes him to accomplish meaningless tasks before getting to the important things. Like many professionals, Bob rationalizes, justifies, and tries to explain. Luckily, Bob is sent to his company’s CEO—which stands for “Chief Effectiveness Officer”—who helps him deal with the three negative side effects of procrastination: lateness, poor work quality, and stress to himself and others. Bob learns how to transform himself from a crisis-prone Last-Minute manager into a productive On-Time, On-Target manager. With this engaging parable, Blanchard and Gottry offer practical strategies any professional can put into practice to improve his or her performance.

دانلود کتاب «مدیر به موقع و هدف: چگونه یک «مدیر لحظه آخری» اهمال کاری را غلبه کرد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید