دانلود کتاب The nonprofit marketing guide: High-impact, low-cost ways to build support for your good cause (به فارسی: راهنمای بازاریابی غیرانتفاعی: روشهای کمهزینه و تأثیرگذار برای ایجاد پشتیبانی برای هدف خوب شما) نوشته شده توسط «Kivi Leroux Miller»
اطلاعات کتاب راهنمای بازاریابی غیرانتفاعی: روشهای کمهزینه و تأثیرگذار برای ایجاد پشتیبانی برای هدف خوب شما
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Jossey-Bass
نویسنده: Kivi Leroux Miller
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 256 / 259
حجم فایل: 2.57 مگابایت
کد کتاب: 0470539658 , 9780470539651
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب راهنمای بازاریابی غیرانتفاعی: روشهای کمهزینه و تأثیرگذار برای ایجاد پشتیبانی برای هدف خوب شما
راهنمای بقای یک سازمان غیرانتفاعی در دنیای واقعی و کتابچه راهنمای چگونگی انجام آن
این کتاب ساده نشان میدهد که چگونه میتوانید در جنگل گیجکننده گزینههای بازاریابی و لیست کارهای انجام شده مایلها هک کنید تا مسیر بازاریابی مناسب برای سازمانتان را پاک کنید، مهم نیست چقدر کارمندان کم یا کمبود بودجه دارند. خواهید دید که چگونه می توانید یک برنامه بازاریابی را شکل دهید که از جایی که اکنون هستید شروع می شود و با سازمان شما رشد می کند، با استفاده از تکنیک های ارتباطی هوشمند و زیرک، چه آفلاین و چه آنلاین. این کتاب با ترکیب مدیریت تصویر بزرگ و تصمیمگیری استراتژیک با نکات خواننده پسند برای اجرای یک برنامه بازاریابی روزانه، چارچوبی ساده و در عین حال قدرتمند برای ایجاد پشتیبانی از مأموریت و برنامههای سازمان شما ارائه میکند.
* شامل استراتژی های مقرون به صرفه و تاکتیک های اثبات شده برای سازمان های غیرانتفاعی است
* یک منبع ایده آل برای شکوفایی در زمان های چالش برانگیز
* توصیه های سریع، دوستانه، و واقع بینانه برای کمک به شما در پیمایش خواسته های روزانه هر غیرانتفاعی
کیوی لروکس میلر که توسط یکی از منابع اصلی اطلاعات و الهامبخش برای سازمانهای غیرانتفاعی کوچک و متوسط نوشته شده است، از جمله مشاور و مربی ارتباطات، و رئیس EcoScribe ارتباطات و راهنمای بازاریابی غیرانتفاعی است. .com
This down-to-earth book shows how to hack through the bewildering jungle of marketing options and miles-long to-do lists to clear a marketing path that’s right for your organization, no matter how understaffed or underfunded. You’ll see how to shape a marketing program that starts from where you are now and grows with your organization, using smart and savvy communications techniques, both offline and online. Combining big-picture management and strategic decision-making with reader-friendly tips for implementing a marketing program day in and day out, this book provides a simple yet powerful framework for building support for your organization’s mission and programs.
* Includes cost-effective strategies and proven tactics for nonprofits
* An ideal resource for thriving during challenging times
* Fast, friendly, and realistic advice to help you navigate the day-by-day demands of any nonprofit
Written by one of the leading sources of how-to info and can-do inspiration for small and medium-sized nonprofit organizations, Kivi Leroux Miller is, among other things, a communication consultant and trainer, and president of EcoScribe Communications and Nonprofit Marketing Guide.com.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.