تاریخ، خاطرات، زندگینامه

چیز جدید: داستان دره سیلیکون

The New New Thing : A Silicon Valley Story

دانلود کتاب The New New Thing : A Silicon Valley Story (به فارسی: چیز جدید: داستان دره سیلیکون) نوشته شده توسط «Michael Lewis»


اطلاعات کتاب چیز جدید: داستان دره سیلیکون

موضوع اصلی: بیوگرافی و زندگی نامه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: W. W. Norton & Company

نویسنده: Michael Lewis

زبان: english

فرمت کتاب: MOBI (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1999

تعداد صفحه: 272

حجم فایل: 562 کیلوبایت

کد کتاب: 0393048136 , 9780393048131

نوبت چاپ: First Edition

توضیحات کتاب چیز جدید: داستان دره سیلیکون

در درخشش عجیب هزاره در حال مرگ، مایکل لوئیس برای یافتن مهم‌ترین کارآفرین فناوری جهان، مردی که روح عصر آینده را تجسم می‌بخشد، به یک سافاری در سیلیکون ولی می‌رود. او او را در جیم کلارک می‌یابد، که در شرف ایجاد سومین شرکت مستقل و میلیارد دلاری خود است: ابتدا Silicon Graphics، سپس Netscape – که عصر اطلاعات را راه‌اندازی کرد – و اکنون Healtheon، استارت‌آپی که ممکن است صنعت مراقبت‌های بهداشتی 1 تریلیون دلاری را متحول کند. کلارک علیرغم تنوع دستاوردهایش، عمدتاً خود را خالق Hyperion می داند که اتفاقاً یک قایق بادبانی است. . . نه فقط یک قایق تفریحی معمولی، بلکه بزرگترین کشتی تک دکل جهان، ماشینی پیچیده تر از 747. کلارک ادعا می کند که می تواند آن را از طریق کامپیوتر از روی میز خود در سانفرانسیسکو به حرکت درآورد، و کد جدید ممکن است حاوی دانه های کودتای میلیارد دلاری بعدی او.

در بال های داستان سرایی مشهور لوئیس، خواننده سفر یک عمر خود را در این چشم انداز عجیب و غریب از گیک ها و میلیاردرها طی می کند. ما داستان داخلی نبرد بین نت اسکیپ و مایکروسافت را دریافتیم. در حالی که کلارک تلاش می کند بانکداران سرمایه گذاری را متقاعد کند که Healtheon مایکروسافت بعدی است، در اتاق می نشینیم. وقتی کلارک در زمستان قایق خود را در مقابل خشم اقیانوس اطلس شمالی قرار می‌دهد، دچار ناراحتی می‌شویم. و در هر حکایت و طرح شخصیتی درخشان، لوئیس نقشه ای از بازارها و تجارت آزاد در قرن بیست و یکم را برای ما ترسیم می کند.


In the weird glow of the dying millennium, Michael Lewis sets out on a safari through Silicon Valley to find the world’s most important technology entrepreneur, the man who embodies the spirit of the coming age. He finds him in Jim Clark, who is about to create his third, separate, billion-dollar company: first Silicon Graphics, then Netscape-which launched the Information Age-and now Healtheon, a startup that may turn the $1 trillion healthcare industry on its head.

Despite the variety of his achievements, Clark thinks of himself mainly as the creator of Hyperion, which happens to be a sailboat . . . not just an ordinary yacht, but the world’s largest single-mast vessel, a machine more complex than a 747. Clark claims he will be able to sail it via computer from his desk in San Francisco, and the new code may contain the seeds of his next billion-dollar coup.

On the wings of Lewis’s celebrated storytelling, the reader takes the ride of a lifetime through this strange landscape of geeks and billionaires. We get the inside story of the battle between Netscape and Microsoft; we sit in the room as Clark tries to persuade the investment bankers that Healtheon is the next Microsoft; we get queasy as Clark pits his boat against the rage of the North Atlantic in winter. And in every brilliant anecdote and character sketch, Lewis is drawing us a map of markets and free enterprise in the twenty-first century.

دانلود کتاب «چیز جدید: داستان دره سیلیکون»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید