مدیریت

غیر انتفاعی شبکه ای: ارتباط با رسانه های اجتماعی برای ایجاد تغییر

The Networked Nonprofit: Connecting with Social Media to Drive Change

دانلود کتاب The Networked Nonprofit: Connecting with Social Media to Drive Change (به فارسی: غیر انتفاعی شبکه ای: ارتباط با رسانه های اجتماعی برای ایجاد تغییر) نوشته شده توسط «Beth Kanter – Allison Fine»


اطلاعات کتاب غیر انتفاعی شبکه ای: ارتباط با رسانه های اجتماعی برای ایجاد تغییر

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Beth Kanter – Allison Fine

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 224 / 226

حجم فایل: 2.63 مگابایت

کد کتاب: 0470633034 , 9780470633038

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب غیر انتفاعی شبکه ای: ارتباط با رسانه های اجتماعی برای ایجاد تغییر

ارتباط غیرانتفاعی شبکه‌ای با رسانه‌های اجتماعی برای ایجاد تغییر این کتاب پیشگامانه به غیرانتفاعی‌ها روش جدیدی از عملکرد در دنیای به‌طور فزاینده‌ای متصل ما را نشان می‌دهد: یک رویکرد شبکه‌ای که توسط فناوری‌های اجتماعی فعال می‌شود، که در آن ارتباطات برای افزایش تأثیر به روش‌های مؤثری که باعث ایجاد تغییر برای بهبود شرایط می‌شود، استفاده می‌شود. جامعه و سیاره ما.” غیرانتفاعی شبکه ای برای هر سازمان غیر انتفاعی که به دنبال تکنیک های خلاقانه و خلاقانه برای بهبود ماموریت خود و خدمت بهتر به جوامع خود است، خواندنی است.” – دیانا آویو، رئیس و مدیر عامل بخش مستقل “اینترنت به معنای هرگز نداشتن است.” در The Networked Nonprofit، Kanter و Fine به سازمان‌های غیرانتفاعی نشان می‌دهند که چگونه می‌توانند از این انعطاف‌پذیری برای پیگیری ماموریت‌های خود با مشارکت دو میلیارد شهروند متصل استفاده کنند.» (کلی شیرکی، نویسنده، Here Comes Everybody: The Power of Organing بدون سازمان‌ها، سازمان غیرانتفاعی شبکه‌ای، بافت تاریخی و فصل کنونی را به‌طور منحصربه‌فردی توصیف می‌کند ادعاهایی که رهبران غیرانتفاعی را وادار می‌کند تا به روش‌های شبکه‌ای کار کنند و گام‌های آسانی را برای کمک به کاربران برای استفاده از پتانسیل رسانه‌های اجتماعی و «کار ویکی» ارائه می‌کند. برای رهبران غیرانتفاعی که می‌خواهند سازمان‌های خود را از درون به بیرون با استفاده از قدرت شبکه‌های اجتماعی تغییر دهند.” نویسنده، رهبری باز. و یکی از نویسندگان، Groundswell “این یک کتابچه راهنمای عالی برای هر کسی است که می‌خواهد از محدودیت‌های کنونی درک خود عبور کند و کاربردهای دنیای واقعی فناوری را برای گسترش ماموریت خود بیابد.” (Michele Nunn، مدیر عامل موسسه Points of Light، و یکی از بنیانگذاران HandsOn) شبکه “Kanter and Fine “Google Maps” را برای سازمان‌های غیرانتفاعی فراهم می‌کند تا از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند تا دنیا را تغییر دهند. اگر برای یک سازمان غیرانتفاعی کار می‌کنید، مجبور نیستید تمام کارهایی را که این نویسندگان با تجربه باید به اشتراک بگذارند انجام دهید، اما مطمئناً باید بدانید که چه چیزی را از دست داده‌اید.» (Seth GodinRegister at www. josseybass.com/email برای اطلاعات بیشتر درباره نشریات، نویسندگان و دریافت پیشنهادهای ویژه.


The Networked Nonprofit Connecting with Social Media to Drive ChangeThis groundbreaking book shows nonprofits a new way of operating in our increasingly connected world: a networked approach enabled by social technologies, where connections are leveraged to increase impact in effective ways that drive change for the betterment of our society and planet.”The Networked Nonprofit is a must-read for any nonprofit organization seeking innovative, creative techniques to improve their mission and better serve their communities.”—Diana Aviv, president and CEO, Independent Sector”The Internet means never having to ask permission before trying something new. In The Networked Nonprofit, Kanter and Fine show nonprofits how to harness this flexibility to pursue their missions in partnership with two billion connected citizens.”—Clay Shirky, author, Here Comes Everybody: The Power of Organizing Without Organizations”The Networked Nonprofit uniquely describes the historical context and the current challenges that compel nonprofit leaders to work in networked ways and offers easy steps to help users exploit the potential of social media and ‘working wikily.”‘—Stephanie McAuliffe, director, organizational effectiveness, The David and Lucile Packard Foundation”A must-read for nonprofit leaders who want to change their organizations from the inside out by embracing the power of social networks.”—Charlene Li, founding partner, Altimeter Group; author, Open Leadership; and coauthor, Groundswell”This is a perfect handbook for anyone who wants to leapfrog their current limitations of understanding and find real-world applications of technology to extend their mission.”—Michele Nunn, CEO, Points of Light Institute, and cofounder, HandsOn Network”Kanter and Fine provide the ‘Google Maps’ for nonprofits to harness social media to kick butt and change the world.”—Guy Kawasaki, cofounder, Alltop.com, and former chief evangelist, Apple Inc.”URGENT! Read this book. Take notes. Take action. If you work for a nonprofit, you don’t have to do every single thing these seasoned authors have to share, but you certainly have to know what you’re missing.”—Seth GodinRegister at www.josseybass.com/emailfor more information on our publications, authors, and to receive special offers.

دانلود کتاب «غیر انتفاعی شبکه ای: ارتباط با رسانه های اجتماعی برای ایجاد تغییر»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید