دانلود کتاب The Networked Nonprofit: Connecting with Social Media to Drive Change (به فارسی: غیر انتفاعی شبکه ای: ارتباط با رسانه های اجتماعی برای ایجاد تغییر) نوشته شده توسط «Beth Kanter – Allison Fine»
اطلاعات کتاب غیر انتفاعی شبکه ای: ارتباط با رسانه های اجتماعی برای ایجاد تغییر
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Beth Kanter – Allison Fine
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 224 / 226
حجم فایل: 2.63 مگابایت
کد کتاب: 0470633034 , 9780470633038
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب غیر انتفاعی شبکه ای: ارتباط با رسانه های اجتماعی برای ایجاد تغییر
ارتباط غیرانتفاعی شبکهای با رسانههای اجتماعی برای ایجاد تغییر این کتاب پیشگامانه به غیرانتفاعیها روش جدیدی از عملکرد در دنیای بهطور فزایندهای متصل ما را نشان میدهد: یک رویکرد شبکهای که توسط فناوریهای اجتماعی فعال میشود، که در آن ارتباطات برای افزایش تأثیر به روشهای مؤثری که باعث ایجاد تغییر برای بهبود شرایط میشود، استفاده میشود. جامعه و سیاره ما.” غیرانتفاعی شبکه ای برای هر سازمان غیر انتفاعی که به دنبال تکنیک های خلاقانه و خلاقانه برای بهبود ماموریت خود و خدمت بهتر به جوامع خود است، خواندنی است.” – دیانا آویو، رئیس و مدیر عامل بخش مستقل “اینترنت به معنای هرگز نداشتن است.” در The Networked Nonprofit، Kanter و Fine به سازمانهای غیرانتفاعی نشان میدهند که چگونه میتوانند از این انعطافپذیری برای پیگیری ماموریتهای خود با مشارکت دو میلیارد شهروند متصل استفاده کنند.» (کلی شیرکی، نویسنده، Here Comes Everybody: The Power of Organing بدون سازمانها، سازمان غیرانتفاعی شبکهای، بافت تاریخی و فصل کنونی را بهطور منحصربهفردی توصیف میکند ادعاهایی که رهبران غیرانتفاعی را وادار میکند تا به روشهای شبکهای کار کنند و گامهای آسانی را برای کمک به کاربران برای استفاده از پتانسیل رسانههای اجتماعی و «کار ویکی» ارائه میکند. برای رهبران غیرانتفاعی که میخواهند سازمانهای خود را از درون به بیرون با استفاده از قدرت شبکههای اجتماعی تغییر دهند.” نویسنده، رهبری باز. و یکی از نویسندگان، Groundswell “این یک کتابچه راهنمای عالی برای هر کسی است که میخواهد از محدودیتهای کنونی درک خود عبور کند و کاربردهای دنیای واقعی فناوری را برای گسترش ماموریت خود بیابد.” (Michele Nunn، مدیر عامل موسسه Points of Light، و یکی از بنیانگذاران HandsOn) شبکه “Kanter and Fine “Google Maps” را برای سازمانهای غیرانتفاعی فراهم میکند تا از رسانههای اجتماعی استفاده کنند تا دنیا را تغییر دهند. اگر برای یک سازمان غیرانتفاعی کار میکنید، مجبور نیستید تمام کارهایی را که این نویسندگان با تجربه باید به اشتراک بگذارند انجام دهید، اما مطمئناً باید بدانید که چه چیزی را از دست دادهاید.» (Seth GodinRegister at www. josseybass.com/email برای اطلاعات بیشتر درباره نشریات، نویسندگان و دریافت پیشنهادهای ویژه.
دانلود کتاب «غیر انتفاعی شبکه ای: ارتباط با رسانه های اجتماعی برای ایجاد تغییر»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.