موسیقی

تجارت موسیقی و تأثیرات دیجیتال: نوآوری ها و اختلالات در صنایع موسیقی

The Music Business and Digital Impacts: Innovations and Disruptions in the Music Industries

دانلود کتاب The Music Business and Digital Impacts: Innovations and Disruptions in the Music Industries (به فارسی: تجارت موسیقی و تأثیرات دیجیتال: نوآوری ها و اختلالات در صنایع موسیقی) نوشته شده توسط «Daniel Nordgård»


اطلاعات کتاب تجارت موسیقی و تأثیرات دیجیتال: نوآوری ها و اختلالات در صنایع موسیقی

موضوع اصلی: هنر – موسیقی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer International Publishing

نویسنده: Daniel Nordgård

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 144

حجم فایل: 1.82 مگابایت

کد کتاب: 3319918877 , 9783319918877

نوبت چاپ: 1st ed.

توضیحات کتاب تجارت موسیقی و تأثیرات دیجیتال: نوآوری ها و اختلالات در صنایع موسیقی

این کتاب بینش‌های نادری را در مورد گفتگوهای دشوار و پیچیده بین سهامداران در داخل و خارج از صنایع موسیقی در دوران گذار ارائه می‌کند. این بر اساس مجموعه ای از جلسات ضبط شده است که در آن سهامداران کلیدی در مورد گزینه ها و ملاحظات برای گذار صنایع موسیقی به عصر دیجیتال بحث و ارزیابی می کنند. این گفتگوها برای عموم بسته بود و تحت قانون Chatham House انجام می شد، به این معنی که آنها شامل نوع بسیار متفاوتی از بحث با مواردی بود که در محیط های عمومی، پانل ها یا کنفرانس ها برگزار می شد. به این ترتیب، این کتاب درک بسیار دقیق تری از مشکلات صنایع در سازگاری با شرایط در حال تغییر ارائه می دهد، و مبارزات قدرت داخلی و تفاوت هایی را که تغییر دیجیتال را بسیار دشوار می کند، نشان می دهد.

پس از ارائه یک چارچوب نظری برای نویسنده با ارزیابی تغییرات دیجیتال در صنایع موسیقی، یافته‌های تحقیقاتی خود را از جمله نقل قول‌هایی از کنفرانس میزگرد کریستیانسند ارائه می‌کند. به دنبال این یافته ها، او سه مفهوم انتقادی را توسعه می دهد که ماهیت و همچنین مشکلات فرآیند انطباق صنایع موسیقی را توضیح می دهد. در پایان، او تعریف کلی بحران در صنایع موسیقی را به چالش می‌کشد و با دیدگاه رایج مبنی بر اینکه دیجیتالی‌سازی موردی از یکپارچگی عمودی است، در تضاد است.


This book provides rare insights into the difficult and complex dialogues between stakeholders within and outside the music industries in a time of transition. It builds on a series of recorded meetings in which key stakeholders discuss and assess options and considerations for the music industries’ transition to a digital era. These talks were closed to the public and operated under the Chatham House Rule, which means that they involved a very different type of discussion from those held in public settings, panels or conferences. As such, the book offers a much more nuanced understanding of the industries’ difficulties in adjusting to changing conditions, demonstrating the internal power-struggles and differences that make digital change so difficult.

After presenting a theoretical framework for assessing digital change in the music industries, the author then provides his research findings, including quotes from the Kristiansand Roundtable Conference. Following from these findings, he develops three critical concepts that explain the nature as well as the problems of the music industries’ adaptation process. In conclusion, he challenges the general definition of crisis in the music industries and contradicts the widely held view that digitalization is a case of vertical integration.

دانلود کتاب «تجارت موسیقی و تأثیرات دیجیتال: نوآوری ها و اختلالات در صنایع موسیقی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید