دانلود کتاب The money-raising nonprofit brand : motivating donors to give, give happily, and keep on giving (به فارسی: نام تجاری غیرانتفاعی جمع آوری پول: ایجاد انگیزه در اهداکنندگان برای دادن، شادی بخشش و ادامه دادن) نوشته شده توسط «Brooks – Jeff»
اطلاعات کتاب نام تجاری غیرانتفاعی جمع آوری پول: ایجاد انگیزه در اهداکنندگان برای دادن، شادی بخشش و ادامه دادن
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – کسب و کار کوچک
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Brooks – Jeff
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2014
تعداد صفحه: 256 / 250
حجم فایل: 4.28 مگابایت
کد کتاب: 1118583426 , 9781118583401
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب نام تجاری غیرانتفاعی جمع آوری پول: ایجاد انگیزه در اهداکنندگان برای دادن، شادی بخشش و ادامه دادن
“چرا برندسازی به سبک تجاری برای سازمانهای غیرانتفاعی کار نمیکند – و چه چیزی با توجه به شرکتهای انتفاعی، جهان غیرانتفاعی بهطور فزایندهای به برندسازی به سبک تجاری روی آورده است تا نمایهها را بالا ببرد و تشویق به ارائه خدمات کند. اما کارساز نبوده است. این کتاب که توسط یک کارشناس قدیمی صنعت نوشته شده است، استدلال میکند که استراتژیهای برندینگ وام گرفته شده از شرکتهای انتفاعی نهتنها شکست خورده است، بلکه در واقع از دادن دلسرد شده است. اما چرا برندسازی – رشتهای توسعهیافته با سابقه تجاری موفقیت — شکست زمانی که برای سازمان های غیر انتفاعی اعمال می شود؟ وب سایت + نام تجاری غیرانتفاعی جمع آوری پول استدلال می کند که نام تجاری به سبک تجاری ابزار اشتباهی است که به روشی اشتباه در صنعت اشتباه اعمال می شود. استراتژی های جمع آوری سرمایه در دنیای واقعی را ارائه می دهد که در دنیای غیرانتفاعی کار می کند. خوانندگان را از این تصور خطرناک که بازاریابی به سبک تجاری در دنیای غیرانتفاعی اساسا متفاوت کار میکند، نادیده میگیرد. نوشته شده توسط یک صاحب نظر در صنعت با 25 سال تجربه در جمعآوری سرمایه برای بسیاری از افراد سازمانهای غیرانتفاعی موفق در جهان جمعآوری سرمایه غیرانتفاعی دنیایی اساساً متفاوت از بازاریابی تجاری – از نظر مالی، احساسی و عملی – است. در اینجا، نویسنده توضیح میدهد که چرا استراتژیهای بازاریابی تجاری کار نمیکنند و جایگزینهای عملی و مبتنی بر تجربه را ارائه میدهد که این کار را انجام میدهند”– �بیشتر بخوانید…
چکیده: چرا برندسازی به سبک تجاری برای سازمانهای غیر انتفاعی کار نمیکند و چه چیزی با توجه به شرکتهای انتفاعی، جهان غیرانتفاعی به طور فزایندهای به برندسازی به سبک تجاری روی آورده است تا سطح شهرت را بالا ببرد و تشویق به انفاق کند. کار نکرده است. �بیشتر بخوانید…
Abstract: Why commercial-style branding doesn’t work for nonprofits and what does Taking its cue from for-profit corporations, the nonprofit world has increasingly turned to commercial-style branding to raise profiles and encourage giving. But it hasn’t worked. �Read more…
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.