تاریخ محلی

اثر مودی – درون کمپین نارندرا مودی برای تغییر هند

The Modi Effect - Inside Narendra Modi’s Campaign To Transform India

دانلود کتاب The Modi Effect – Inside Narendra Modi’s Campaign To Transform India (به فارسی: اثر مودی – درون کمپین نارندرا مودی برای تغییر هند) نوشته شده توسط «Lance Price»


اطلاعات کتاب اثر مودی – درون کمپین نارندرا مودی برای تغییر هند

موضوع اصلی: تاریخ – تاریخ آسیایی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Hodder & Stoughton

نویسنده: Lance Price

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 352

حجم فایل: 1.36 مگابایت

کد کتاب: 1473610893 , 9781473610897

نوبت چاپ: Original

توضیحات کتاب اثر مودی – درون کمپین نارندرا مودی برای تغییر هند

چگونه یک «چای واله» که در کودکی در قطارها چای می فروخت، نخست وزیر هند شد؟

در 16 مه 2014، نارندرا مودی به عنوان برنده بزرگترین انتخاباتی که تا کنون در سراسر جهان انجام شده است، اعلام شد. مبارزات انتخاباتی متفاوتی را انجام داده اند.

احزاب سیاسی در بریتانیا، استرالیا و آمریکای شمالی به پیچیدگی استراتژی های انتخاباتی خود می بالند، اما کمپین مودی یک کلاس برتر در تبلیغات انتخاباتی مدرن بود. تیم او یک ماشین انتخاباتی ایجاد کرد که زمینه جدیدی را در استفاده از رسانه های اجتماعی، اینترنت، تلفن های همراه و فناوری های دیجیتال گشود. مودی در هزاران رویداد عمومی شرکت کرد، اما در چنین کشور وسیعی، بازدید از هر شهر و روستا غیرممکن بود. راه حل؟ یک “مودی مجازی” – یک هولوگرام سه بعدی در اندازه واقعی – به قسمت هایی تابیده می شود که نمی تواند شخصاً به آن برسد. این تکنیک‌های پیشگام، میلیون‌ها جوان را به پای صندوق‌های رأی آورد – جام مقدس استراتژیست‌های انتخابات در همه جا – در حالی که مودی حزب حاکم کنگره به رهبری خاندان گاندی را شکست داد.

لنس پرایس، خبرنگار سابق بی‌بی‌سی و کارشناس ارتباطات داونینگ استریت به نخست وزیر نارندرا مودی و تیم مشاورانش دسترسی انحصاری داده شده است. او با آزادی کامل برای گفتن آن به عنوان آن که آن را پیدا می کند، جزئیات به قدرت رسیدن مودی، پیروزی فوق العاده در انتخابات و پیامدهای آن را شرح می دهد. اثر مودی: درون کمپین نارندرا مودی برای متحول کردن هند، جعبه‌ای کاملاً جدید از ترفندها را باز می‌کند، جایی که مدیریت پیام و جادوگری فناوری اطلاعات با هم ترکیب می‌شوند تا یک غول برنده رای با قدرت فوق‌العاده ایجاد کنند.


How did a ‘chai wallah’ who sold tea on trains as a boy become Prime Minister of India?

On May 16, 2014, Narendra Modi was declared the winner of the largest election ever conducted anywhere in the world, having fought a campaign unlike any before.

Political parties in Britain, Australia and North America pride themselves on the sophistication of their election strategies, but Modi’s campaign was a master-class in modern electioneering. His team created an election machine that broke new ground in the use of social media, the Internet, mobile phones and digital technologies. Modi took part in thousands of public events, but in such a vast country it was impossible to visit every town and village. The solution? A ‘virtual Modi’ – a life-size 3D hologram – beamed to parts he could not reach in person. These pioneering techniques brought millions of young people to the ballot box – the holy grail of election strategists everywhere – as Modi trounced the governing Congress Party led by the Gandhi dynasty.

Former BBC correspondent and Downing Street communications expert Lance Price has been granted exclusive access to Prime Minister Narendra Modi and his team of advisers. With complete freedom to tell it as he finds it, he details Modi’s rise to power, the extraordinary election victory and its aftermath. The Modi Effect: Inside Narendra Modi’s campaign to transform India lifts the lid on a whole new box of tricks, where message-management and IT wizardry combined to create a vote-winning colossus of awesome potency.

دانلود کتاب «اثر مودی – درون کمپین نارندرا مودی برای تغییر هند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید