بازاریابی: تبلیغات

The Marketing Pocketbook (مجموعه کتاب های جیبی مدیریت)

The Marketing Pocketbook (Management Pocket Book Series)

دانلود کتاب The Marketing Pocketbook (Management Pocket Book Series) (به فارسی: The Marketing Pocketbook (مجموعه کتاب های جیبی مدیریت)) نوشته شده توسط «Neil Russell-Jones – Tony Fletcher»


اطلاعات کتاب The Marketing Pocketbook (مجموعه کتاب های جیبی مدیریت)

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Management Pocket Books

نویسنده: Neil Russell-Jones – Tony Fletcher

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1999

تعداد صفحه: 128

حجم فایل: 942 کیلوبایت

کد کتاب: 1870471407 , 9781870471404

توضیحات کتاب The Marketing Pocketbook (مجموعه کتاب های جیبی مدیریت)

آیا می دانید چرا مشتریان شما از شما خرید می کنند و محصول شما در کجای بازار قرار می گیرد؟ بازاریابی نباید استان یک بخش واحد باشد، بلکه باید کل سازمان را درگیر کند. تحقیقات بازار، استراتژی، آمیخته بازاریابی، تاکتیک ها و روش های ارتباط را پوشش می دهد.


Do you know why your customers buy from you, and where your product fits in the market place? Marketing should not be the province of a single department, but should involve the whole organization. Covers market research, strategy, marketing mix, tactics and methods of communication.

دانلود کتاب «The Marketing Pocketbook (مجموعه کتاب های جیبی مدیریت)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید