دانلود کتاب The marketing plan: how to prepare and implement it (به فارسی: طرح بازاریابی: نحوه تهیه و اجرای آن) نوشته شده توسط «William M. Luther»
اطلاعات کتاب طرح بازاریابی: نحوه تهیه و اجرای آن
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: AMACOM Div American Mgmt Assn
نویسنده: William M. Luther
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
حجم فایل: 2.59 مگابایت
کد کتاب: 0814471013 , 9780814471012
نوبت چاپ: 3rd
توضیحات کتاب طرح بازاریابی: نحوه تهیه و اجرای آن
نه، برنامه بازاریابی سال گذشته را نمی توان فقط یک بار دیگر بازیافت کرد! برای اکثر شرکتها، زمان آن فرا رسیده است که برنامههای خود را به طور کامل بازنگری کنند، فرضیات قدیمی را کنار بگذارند و واقعیتهای جدید بازاری که به سرعت در حال تغییر است را مورد بررسی قرار دهند. بسته با ریز عکسهای تاریخچه پرونده اخیر، اطلاعات کاملاً جدید در مورد بازاریابی اینترنتی، و به روز رسانی کامل در سراسر، ویرایش سوم طرح بازاریابی یک رویکرد جامع و سیستماتیک را ارائه می دهد که نتایج را تضمین می کند. این راهنمای ضروری، خوانندگان را در هر مرحله کلیدی هدایت میکند، از جمله: * تجزیه و تحلیل بازار، رقابت، تجارت و مشتریان یک شرکت * انتخاب بازارهای سودآور * جداسازی نقاط قوت تجاری مهم * توسعه شخصیت برند * ایجاد یک برنامه بازاریابی * اقدام بر اساس استراتژی ها * گردآوری بازخورد با استفاده از اهداف قابل اندازه گیری و تحقیقات بازار. در قلب این کتاب، اطلاعات مهمی در مورد نحوه استفاده از مجموعه کاملی از ابزارهای بازاریابی موثر، از جمله مدلهای فروش «چه میشد اگر»، استراتژی قیمتگذاری، تبلیغات، پست مستقیم، بازاریابی تلفنی، نمایشگاههای تجاری، تجارت، کوپنها، وجود دارد. حق بیمه، قرعه کشی، سرگرمی خرید، روابط عمومی، اینترنت، مدیریت فروش و خدمات مشتری. اگر به درستی استفاده شود، اینها ابزارهایی هستند که هر شرکتی می تواند از آنها برای افزایش چشمگیر فروش و افزایش سود استفاده کند.
دانلود کتاب «طرح بازاریابی: نحوه تهیه و اجرای آن»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.