مدیریت

طرح بازاریابی: نحوه تهیه و اجرای آن

The marketing plan: how to prepare and implement it

دانلود کتاب The marketing plan: how to prepare and implement it (به فارسی: طرح بازاریابی: نحوه تهیه و اجرای آن) نوشته شده توسط «William M. Luther»


اطلاعات کتاب طرح بازاریابی: نحوه تهیه و اجرای آن

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: AMACOM Div American Mgmt Assn

نویسنده: William M. Luther

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

حجم فایل: 2.59 مگابایت

کد کتاب: 0814471013 , 9780814471012

نوبت چاپ: 3rd

توضیحات کتاب طرح بازاریابی: نحوه تهیه و اجرای آن

نه، برنامه بازاریابی سال گذشته را نمی توان فقط یک بار دیگر بازیافت کرد! برای اکثر شرکت‌ها، زمان آن فرا رسیده است که برنامه‌های خود را به طور کامل بازنگری کنند، فرضیات قدیمی را کنار بگذارند و واقعیت‌های جدید بازاری که به سرعت در حال تغییر است را مورد بررسی قرار دهند. بسته با ریز عکسهای تاریخچه پرونده اخیر، اطلاعات کاملاً جدید در مورد بازاریابی اینترنتی، و به روز رسانی کامل در سراسر، ویرایش سوم طرح بازاریابی یک رویکرد جامع و سیستماتیک را ارائه می دهد که نتایج را تضمین می کند. این راهنمای ضروری، خوانندگان را در هر مرحله کلیدی هدایت می‌کند، از جمله: * تجزیه و تحلیل بازار، رقابت، تجارت و مشتریان یک شرکت * انتخاب بازارهای سودآور * جداسازی نقاط قوت تجاری مهم * توسعه شخصیت برند * ایجاد یک برنامه بازاریابی * اقدام بر اساس استراتژی ها * گردآوری بازخورد با استفاده از اهداف قابل اندازه گیری و تحقیقات بازار. در قلب این کتاب، اطلاعات مهمی در مورد نحوه استفاده از مجموعه کاملی از ابزارهای بازاریابی موثر، از جمله مدل‌های فروش «چه می‌شد اگر»، استراتژی قیمت‌گذاری، تبلیغات، پست مستقیم، بازاریابی تلفنی، نمایشگاه‌های تجاری، تجارت، کوپن‌ها، وجود دارد. حق بیمه، قرعه کشی، سرگرمی خرید، روابط عمومی، اینترنت، مدیریت فروش و خدمات مشتری. اگر به درستی استفاده شود، اینها ابزارهایی هستند که هر شرکتی می تواند از آنها برای افزایش چشمگیر فروش و افزایش سود استفاده کند.


No, last year’s marketing plan can’t be recycled just one more time! For most companies, it’s time to completely overhaul their plans, throw out old assumptions, and factor in the new realities of a rapidly changing marketplace. Packed with recent case history thumbnails, all-new information on Internet marketing, and a thorough updating throughout, the third edition of The Marketing Plan outlines a comprehensive, systematic approach that guarantees results. This essential guide leads readers through every key stage, including: * Analyzing a company’s market, competition, business, and customers * Selecting profitable markets * Isolating critical business strengths * Developing a brand personality * Creating a marketing plan * Acting on the strategies * Gathering feedback using measurable objectives and market research. At the heart of the book is hard-hitting information on how to use a full array of effective marketing tools, including “”what if”” sales models, pricing strategy, advertising, direct mail, telemarketing, trade shows, merchandising, coupons, premiums, sweepstakes, shoppertainment, public relations, the Internet, sales management, and customer service. Properly used, these are tools that every company can use to dramatically increase sales and boost profits.

دانلود کتاب «طرح بازاریابی: نحوه تهیه و اجرای آن»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید