بازاریابی: تبلیغات

جعبه ابزار تحقیقات بازار: راهنمای مختصر برای مبتدیان

The Market Research Toolbox: A Concise Guide for Beginners

دانلود کتاب The Market Research Toolbox: A Concise Guide for Beginners (به فارسی: جعبه ابزار تحقیقات بازار: راهنمای مختصر برای مبتدیان) نوشته شده توسط «Edward F. (Francis) McQuarrie»


اطلاعات کتاب جعبه ابزار تحقیقات بازار: راهنمای مختصر برای مبتدیان

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Sage Publications

نویسنده: Edward F. (Francis) McQuarrie

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 400 / 530

حجم فایل: 2.32 مگابایت

کد کتاب: 1452291586 , 9781452291581

نوبت چاپ: Paperback

توضیحات کتاب جعبه ابزار تحقیقات بازار: راهنمای مختصر برای مبتدیان

درک تحقیقات بازاریابی برای اتخاذ تصمیمات تجاری بهتر منبعی ایده آل برای مدیران پرمشغله و متخصصانی که به دنبال ایجاد و گسترش مهارت های تحقیقات بازاریابی خود هستند، جعبه ابزار تحقیقات بازار، ویرایش چهارم نحوه استفاده از تحقیقات بازار برای تصمیم گیری استراتژیک تجاری را شرح می دهد. این مجموعه جامع از تکنیک‌ها، مهارت‌ها و برنامه‌های ضروری تحقیقات بازار به خوانندگان کمک می‌کند تا مشکلات کسب‌وکار دنیای واقعی را در فضای کسب‌وکار پویا و به سرعت در حال تغییر حل کنند. بر اساس تجربیات دنیای واقعی، نویسنده Edward F. McQuarrie توجه ویژه ای به بازارهای کسب و کار به کسب و کار، محصولات فناوری، داده های بزرگ و سایر رویکردهای تحت وب دارد. خوانندگان با زمان یا منابع محدود می توانند به راحتی رویکردها را از بازارهای انبوه، محصولات ساده و فناوری های پایدار به موقعیت های خود ترجمه کنند. خوانندگان بر زمینه زمینه و سوالاتی که باید قبل از انجام تحقیق بپرسند تسلط پیدا می کنند و همچنین استراتژی هایی را برای مرتب سازی مطالب تخصصی گسترده در مورد تحقیقات بازار ایجاد می کنند.


Understanding marketing research to make better business decisionsAn ideal resource for busy managers and professionals seeking to build and expand their marketing research skills,The Market Research Toolbox, Fourth Editiondescribes how to use market research to make strategic business decisions. This comprehensive collection of essential market research techniques, skills, and applications helps readers solve real-world business problems in a dynamic and rapidly changing business atmosphere. Based on real-world experiences, author Edward F. McQuarrie gives special attention to business-to-business markets, technology products, Big Data, and other web-enabled approaches. Readers with limited time or resources can easily translate the approaches from mass markets, simple products, and stable technologies to their own situations. Readers will master background context and the questions to ask before conducting research, as well as develop strategies for sorting through the extensive specialized material on market research.

دانلود کتاب «جعبه ابزار تحقیقات بازار: راهنمای مختصر برای مبتدیان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید