دانلود کتاب The Market Research Toolbox: A Concise Guide for Beginners (به فارسی: جعبه ابزار تحقیقات بازار: راهنمای مختصر برای مبتدیان) نوشته شده توسط «Edward F. (Francis) McQuarrie»
اطلاعات کتاب جعبه ابزار تحقیقات بازار: راهنمای مختصر برای مبتدیان
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Sage Publications
نویسنده: Edward F. (Francis) McQuarrie
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 400 / 530
حجم فایل: 2.32 مگابایت
کد کتاب: 1452291586 , 9781452291581
نوبت چاپ: Paperback
توضیحات کتاب جعبه ابزار تحقیقات بازار: راهنمای مختصر برای مبتدیان
درک تحقیقات بازاریابی برای اتخاذ تصمیمات تجاری بهتر منبعی ایده آل برای مدیران پرمشغله و متخصصانی که به دنبال ایجاد و گسترش مهارت های تحقیقات بازاریابی خود هستند، جعبه ابزار تحقیقات بازار، ویرایش چهارم نحوه استفاده از تحقیقات بازار برای تصمیم گیری استراتژیک تجاری را شرح می دهد. این مجموعه جامع از تکنیکها، مهارتها و برنامههای ضروری تحقیقات بازار به خوانندگان کمک میکند تا مشکلات کسبوکار دنیای واقعی را در فضای کسبوکار پویا و به سرعت در حال تغییر حل کنند. بر اساس تجربیات دنیای واقعی، نویسنده Edward F. McQuarrie توجه ویژه ای به بازارهای کسب و کار به کسب و کار، محصولات فناوری، داده های بزرگ و سایر رویکردهای تحت وب دارد. خوانندگان با زمان یا منابع محدود می توانند به راحتی رویکردها را از بازارهای انبوه، محصولات ساده و فناوری های پایدار به موقعیت های خود ترجمه کنند. خوانندگان بر زمینه زمینه و سوالاتی که باید قبل از انجام تحقیق بپرسند تسلط پیدا می کنند و همچنین استراتژی هایی را برای مرتب سازی مطالب تخصصی گسترده در مورد تحقیقات بازار ایجاد می کنند.
دانلود کتاب «جعبه ابزار تحقیقات بازار: راهنمای مختصر برای مبتدیان»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.